שקיות ממותגות לעסק: מה כדאי לבחור?

אין עסק, גדול או קטן, שלא זקוק לשקיות ניילון מודפסות וממותגות. למעשה, שקיות ניילון ממותגות הפכו למוצר בסיסי בעולם העסקים, בין אם מדובר על שקיות נשיאה עבור לקוח הקצה או שקיות המשמשות את העסק בשלבי ביניים בתהליך המכירה.

בעלי עסקים רבים שואלים את עצמם: מה חשוב לדעת לפני שמזמינים שקיות ניילון ממותגות? מה השאלות שצריך לשאול כשעורכים סקר שוק, ובאילו פרמטרים חשוב להתמקד כשקונים כמות סיטונאית של שקיות ניילון מודפסות ממותגות? איזה מפעל יכול לטפל בייצור שקיות ניילון ממותגות בצורה הכי מקצועית ואמינה? ומבין כל יצרני שקיות הניילון הממותגות, מי יכול לתת את המענה הכי טוב עבור העסק שלי?

אלה שאלות חשובות, וחשוב לבחון אותם לפני שיוצאים לדרך ומבצעים הזמנה. במאמר הזה נתמקד בכמה מהנקודות המרכזיות שחשוב לבחון לפני שרוכשים שקיות ניילון ממותגות עבור העסק שלכם.

ייצור שקיות ניילון ממותגות – איך להשיג את האפקט המקסימלי מהשקית שלכם?

שקיות ניילון ממותגות הן “סוס עבודה” אמיתי עבור העסק שלכם. כידוע, שקיות ניילון ממותגות הן לא סתם שקיות נשיאה שמשמשות את לקוח הקצה – הן כלי שיווקי חשוב ואפקטיבי בצורה מדהימה.

למרות שהן נראות פשוטות, ולמרות שנדמה שלא כל כך שמים לב אליהן, מחקרים אוניברסיטאיים מוכיחים שבפועל המצב שונה לגמרי. שקיות ניילון ממותגות הן פרסומת אפקטיבית לעסק שלכם, ואם הן מעוצבות בצורה נכונה, הן מצליחות “לתפוס” את תשומת הלב של הרבה מאד אנשים ולשכנע אותם לגלות את המותג שלכם.

היום, יותר מבעבר, אנשים מתייחסים ברצינות גדולה לאריזות ולשקיות ככלי שמייצג את העסק שלכם. השקיות הממותגות שבחרתם עבור העסק שלכם “מדברות” בשבילכם ומייצגות אתכם. מסיבה זו, חשוב כל כך שהמיתוג והעיצוב של השקיות יעשה בצורה נכונה. ואם קראתם את המאמר שלנו על הטעויות הכי גדולות שבעלי עסקים עושים כשהם מעצבים שקיות ניילון ממותגות (ושקיות בכלל…) אתם בוודאי יודעים שלפעמים טעות קטנה יכולה לעלות הרבה מאד כסף… אלה החדשות הרעות.

אבל יש גם חדשות טובות: אם פניתם למומחה אמיתי בייצור שקיות ניילון ממותגות, כמו חברת פלקסופרינט, השקיות הממותגות שלכם יכולות להפוך לכלי מכירה חשוב ומנצח. והכל בזכות העיצוב האפקיבי והנכון של השקית!

מומחים אמיתיים ידעו לקחת בחשבון את כל הפרמטרים הטכניים והעיצוביים כדי להשיג עבורכם, בעלי העסק, את התוצאות הטובות ביותר עבור הכסף שלכם.

בין היתר חשוב לקחת בחשבון פרמטרים טכניים ומקצועיים כמו עובי השקיות, חומר הגלם שממנו מייצרים את שקיות הניילון הממותגות (לא כל השקיות הן אותו דבר… ובהתאם לסוג העסק שאתם מפעילים, חשוב לבחור בסוג השקית ובחומר הגלם המתאים ביותר ספציפית עבורכם).

קריטי לעבוד עם מעצבים חכמים, שיודעים לתרגם את היצירתיות ואת הראש המיוחד שלכם לשקיות שגורמות ללקוחות להתלהב ולהרגיש שמשקיעים בהם. אלה הדברים שהופכים את שקיות הניילון הממותגות לכלי מנצח!

שקיות ניילון ממותגות זה לא צחוק – חשוב לעבוד רק עם מקצוענים עם ניסיון

כמו בכל דבר בחיים, גם בתחום שקיות הניילון הממותגות יש מומחים אמיתיים, ויש גם מפעלים מקצועיים הרבה פחות…

כשאתם מחפשים יצרני שקיות ניילון ממותגות, קחו בחשבון כמה דברים. ראשית כל, בדקו את הניסיון של המפעל. האם למפעל לייצור שקיות ניילון ממותגות יש אולי אתר מרשים וצוות מכירות מיומן, אבל בשורה התחתונה ניסיון מועט בשטח? זה לא סימן טוב…

השוק הישראלי הוא תחרותי, ואין מקום לטעויות. אל תהיו שפני הניסיון של יצרנים קטנים או לא איכותיים מספיק, שמבטיחים הבטחות גדולות אבל אין להם את היכולת לקיים אותן באופן עקבי ורציף… כדאי לבחור בייצרנים עם תשתית ויכולות טכניות לספק לכם שקיות ניילון ממותגות באיכות גבוהה.

העובדה הפשוטה היא שאין תחליף לידע המקצועי שנרכש בעבודה בשטח. חברת פלקסופרינט, לדוגמה, פועלת כבר 40 שנה ועבדה עם מאות לקוחות (קטנים וגדולים) בשוק הישראלי. לידע המקצועי שלנו ולניסיון שלנו אין תחליף! יש סיבה לכך שעסקים רבים כל כך פונים אלינו מידי שנה: הם יודעים שהם בידיים טובות. הצוות של חברת פלקסופרינט מורכב מאנשי מקצוע מהשורה הראשונה, שמכירים היטב את דרישות השוק, את הרגולציה, ויודעים מה עושים המתחרים שלכם. בזכות הידע הזה הצוות של פלקסופרינט יכול לייעץ לכם בצורה אופטימלית, ויעשה הכל כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר עבורכם.

שקיות ניילון מודפסות וממותגות – איזו שקית כדאי לבחור?

אם יצא לכם להציץ בקטלוג של חברת פלקסופרינט, בוודאי שמתם לב שאנחנו מציעים מגוון רחב מאד של שקיות מכל הסוגים. כמה מהדגמים הפופולריים ביותר עבור חנויות, לדוגמה, הם שקיות ניילון מודפסות וממותגות מסוג דאפי, מסוג דליה, ועוד…

איזו שקית מתאימה לעסק שלכם? זו שאלה חשובה, ובדיוק מסיבה זו כדאי לקבוע פגישת יעוץ (בחינם וללא התחייבות) עם הצוות המקצועי של חברת פלקסופרינט. כך תוכלו לפצח את הנוסחה המתאימה ביותר עבורכם, ולהבין:

  • איזה מודל של שקיות ניילון הכי מתאים לעסק הספציפי שלכם?
  • באיזו שיטה כדאי להדפיס על השקיות האלה?
  • האם כדאי לבחור בשקיות ניילון מודפסות בגדלים ספציפיים או סטנדרטיים?
  • מאילו חומרי גלם כדאי לייצר את שקיות הניילון הממותגות? השוק משתנה במהירות, ובכל שנה מתווספים אליו חומרי גלם חדשים, מעניינים, ומשתלמים עבור בעלי העסקים… מפעל רציני לייצור שקיות ניילון יהיה תמיד עם היד על הדופק, וידע להציע לכם את החומרים הטובים והחדשים בשוק, במחירים משתלמים.
  • האם יש דרך להוזיל את העלויות של שקיות הניילון הממותגות?
  • איך מתמודדים עם שאלת האספקה והאחסון? ברגע שתזמינו שקיות ניילון מודפסות, תזדקקו למקום לאחסן אותן. אם אין לכם מחסן ויכולת לוגיסטית לשנע את השקיות, אתם תזדקקו לעזרה. גם כאן חברת פלקסופרינט יכולה לעזור. למעשה, אנחנו מלווים את הלקוחות שלנו מהשנייה הראשונה, מהרגע שבו הם חושבים על הרעיון הכללי של השקית, ועד הרגע שבו מייצרים ומדפיסים את השקיות ומשנעים אותן. נשמח לעזור לכם גם עם שירותי אחסנה ולוגיסטיקה.

שקיות ניילון ממותגות הן כלי חשוב עבור העסק שלכם. ההשפעה שלהן יכולה להיות משמעותית מאד. אבל כפי שבוודאי הבנתם, ישנם דברים רבים שמומלץ לקחת בחשבון לפני שמתחייבים לבצע הזמנה של שקיות ניילון מודפסות וממותגות.

על מנת שתוכלו לעבוד בראש שקט, אנחנו ממליצים לכם לקבוע פגישת יעוץ עם הצוות המקצועי של פלקוספרינט. כך תוכלו לקבל תשובות מדוייקות לשאלות החשובות שלכם, ולבחור באסטרטגייה הטובה ביותר עבור העסק שלכם.

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי