שקיות נייר עם חלון

שקיות נייר עם “חלון” הן שקיות נייר עם פתח העשוי מחומר שקוף המשמש כ”חלון הצצה” לתכולת השקית. בזכות החלון הלקוחות שלכם יוכלו לראות מה בדיוק השקית המכילה, וישתכנעו שכדאי להם לקנות אותו. למעשה, מחקרים מראים ששקיות נייר עם חלון מעלות את רמת הביטחון של הלקוחות במוצר והאפשרות להציץ פנימה ולהתרשם מהמוצר בעצמם מעלה את אחוזי הקנייה.

קיימים סוגים שונים של שקיות נייר עם חלון: שקיות נייר חומות עם חלון שקוף לאריזת כריכים ומאפים, מעטפות נייר עם חלון, שקיות קרטון עם חלון לאריזת מתנות, שקיות עומדות (דויפאק) עם חלון, ועוד.

מה המסר ששקיות נייר עם חלון משדרות? 

ראשית כל, שקיות נייר עם חלון משדרות מסר של אמון ואמינות. ובמילים אחרות – אין לנו מה להסתיר. המוצר שלנו גלוי לעיניכם, ואתם מוזמנים להתרשם ממנו בעצמכם ולגבש דעה אמיתית. בלי שטויות, בלי טריקים.

שנית, שקיות נייר עם חלון מצמצמות את הסיכון שהצרכנים מרגישים. כאשר צרכנים קונים מוצר סגור לגמרי, הם לא באמת יודעים מה יש בפנים ולמה הם צריכים לצפות. אם מדובר על מוצר חדש, יש סיכוי גדול שהם לא ירצו להסתכן ולהמר על מוצר שהם לא מכירים, ויעדיפו לדבוק במוצר שהם כבר מכירים. מסיבה זו, שקיות נייר עם חלון מתאימות במיוחד למוצרים חדשים שמנסים לפרוץ לשוק. זו דרך נהדרת ואפקטיבית מאד לכבוש לקוחות חדשים, שאחרת בכלל לא היו שוקלים לקנות את המוצר שלכם.

שלישית, שקיות נייר עם חלון משדרות מסר של תחכום. שקיות נייר עם חלון נראות טוב. הן מייצגות עליית מדרגה מבחינה עיצובית, עיצוב פתוח, חופשי, ברמה גבוהה, בדומה למוצרים מקבילים בחו”ל. בארה”ב, אנגליה ומדינות סקנדינביה שקיות נייר עם חלון הפכו לבחירה נפוצה ופופולרית עבור מוצרים רבים, ובצדק. אם העסק שלכם מכוון גבוה, שקיות נייר עם חלון עשויות להיות הבחירה הנכונה ביותר.

רביעית, שקיות נייר עם חלון משדרות מסר של ביטחון. כלומר – אנחנו בטוחים שהמוצר שלנו מעולה, ואנחנו מעמידים אותו מול הקהל כדי שכולם יראו בעצמם עד כמה הוא טוב. אנחנו משוכנעים שקהל הלקוחות שלנו יבין לבד שמדובר על מוצר מעולה, ויקנה אותו.

אם כן, שקיות נייר עם חלון הן פיתרון אריזה מיוחד ואיכותי שעשוי להתאים מאד למגוון עסקים שונים. חשוב לזכור שניתן לייצר שקיות נייר עם חלון במגוון גדלים ובעובי שונה. למעשה, שקיות נייר עם חלון מתאימות גם למוצרים שצריכים אריזה דקה ופשוטה, וגם למוצרים שצריכים אריזה עבה, חזקה והרמטית! ישנם סוגים שונים של שקיות נייר עם חלון, מחומרים שונים, וכל שקית מתאימה למוצר אחר. הצוות המקצועי של פלקסופרינט יוכל לייעץ לכם ולהתאים לכם את שקית הנייר הנכונה ביותר ספציפית עבור המוצר שלכם.

דוגמאות לעסקים שמשתמשים בשקיות נייר עם חלון:

שקיות נייר עם חלון למאפיות: שקיות נייר דקות עם חלון הן פיתרון אריזה נפוץ במיוחד במאפיות, כך שהלקוח יכול להציץ פנימה ולראות את המאפה הארוז, בין אם מדובר על בורקס, עוגיות או עוגה. במקרה זה שקיות הנייר עשויות מחומר מיוחד שמתאים למגע עם מזון, ולא נהרס או מתפרק במגע עם השומנים שבמאפים או הסנדוויצ’ים.

שקיות נייר עם חלון לבתי קפה: שקיות נייר ממותגות הן פיתרון מקובל מאד בבתי קפה, במיוחד לאריזת סנדוויצ’ים. למה? משום שהלקוחות שלכם רוצים לראות את המוצר לפני שהם קונים אותו, ולהחליט לבד אם הוא מתאים להם או לא.

שקיות נייר עם חלון ליצרני מזון: שקיות נייר (מחומר עבה ומיוחד) עם חלון הן פתרון מושלם עבור יצרני מזון כמו אורז, עדשים ועוד. במקרה שכזה מדובר על שקיות דויפאק (שקיות עומדות) מלומנטות עם חלון שקוף, חזקות יפות ועמידות, שגם שומרות על המוצר וגם מאפשרות ללקוחות להציץ פנימה ולהתרשם בעצמם. השקיות האלה זוכות להצלחה גדולה בקרב הלקוחות.

הדפסת שקיות ממותגות ושקיות נייר – המומחיות שלנו!

כמובן ששקיות הנייר עם חלון של העסק שלכם יהיו ממותגות. אבל מה הדרך הנכונה ביותר למתג אותן? איך בוחרים את העיצוב הנכון ביותר, שתופס את העין ומשכנע את הלקוחות שהם ניצבים מול מוצר מעולה? האם כדאי לשלב בשקית סגירה מיוחדת, ומתי זה משתלם? בשביל זה יש את הצוות המקצועי של פלקוספרינט! עם למעלה מ-40 שנות ניסיון בתחום השקיות והאריזות הגמישות, אנחנו יודעים בדיוק איך לעצב עבורכם שקיות ואריזות מנצחות באיכות מעולה ובמחירים מעולים לא פחות.

בפלקסופרינט תמצאו חומרי גלם מעולים ומכונות דפוס בין הטובות בישראל. בזכות האחיזה החזקה בשוק, פלקסופרינט יודעת איך להציע ללקוחות שלה מחירים תחרותיים שהופכים את השקיות למשתלמות יותר מאי פעם.

רשימת הלקוחות שסומכים על פלקסופרינט שתעשה עבורם את המקסימום גדלה מידי שנה, בזכות השירות המעולה, הליווי המקצועי הרציני וזמני האספקה המהירים שאנחנו מציעים.

אם אתם מחפשים את השילוב המנצח בין מוצרים איכותיים, מחירים טובים ושירות מהדרגה הראשונה, פלקסופרינט היא הבית שלכם. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום ולקבל הצעת מחיר.

נשמח גם לשבת איתכם על כוס קפה לפגישת ייעוץ ללא תשלום וללא התחייבות, להבין לעומק את צרכי העסק שלכם, ולבנות עבורכם את השקיות המושלמות לעסק שלכם.

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי