המאמר שיחסוך לכם אלפי שקלים- איך בוחרים אריזות ממותגות לעסק?

המאמר שיחסוך לכם אלפי שקלים: 7 הטעויות הכי גדולות שעושים בעלי עסקים כשהם קונים שקיות ואריזות ממותגות לעסק

שקיות מודפסות וממותגות הן אחד הכלים הפירסומיים הכי חשובים והכי אפקטיביים שעומדים לרשות בעל עסק. שקית ממותגת (בצורה נכונה…) יכולה ללכוד את המבט של מאות זוגות עיניים ברחוב, ולהשיג עבורכם חשיפה אדירה. אבל לצד היתרונות הרבים, כדאי לזכור שכדי לעצב ולהדפיס שקית, לא מספיק להתייעץ עם מעצב גרפי רגיל. כדי לעצב ולהדפיס שקיות נדרש ידע טכני מקיף, היכרות עם חומרי הגלם, והבנה בשיטת ההדפסה הפלקסוגרפית. 

זקוקים לשקיות מודפסות וממותגות? אורזים את מוצרי המזון שלכם בשקיות מודפסות? קודם כל קראו את המאמר הזה

בין אם אתם מתכננים לקנות שקיות דליה מודפסות או שקיות דפי ממותגות, שקיות וויקט מודפסות ללחמים או שקיות לאריזת פריכיות, שקיות בננה עם הלוגו שלכם או אפילו שקיות אל-בד, המאמר הזה יכול לחסוך לכם הרבה כאב לב, הרבה תסכול, ואלפי שקלים.

טעות מספר 1: מיקום לא נכון של הלוגו

גרפיקאים רבים, גם המנוסים שבהם, רגילים לעבוד על מוצרי דפוס שטוחים, ואינם יודעים איך למקם בצורה נכונה את הלוגו עבור מוצר תלת מימדי, עם נפח, כמו שקית אריזה ללחם, או עטיפה למוצרי קוסמטיקה. התוצאה? לאחר שמדפיסים אלפי עותקים מתברר שהלוגו נדחק לפינה נסתרת, התמונות זזו, והעיצוב כולו נראה חובבני ומרושל. 

מה כדאי לעשות: להתייעץ מהרגע הראשון עם מעצב שעוסק באופן קבוע בעיצוב מוצרים תלת מימדיים, ושיש לו ניסיון אמיתי ומוכח בהדפסה על מוצרים תלת מימדיים. בחברת פלקסופרינט, אנחנו חוסכים ללקוחות שלנו את הצורך לשכור מעצב גרפי מומחה ויקר, ומספקים להם יעוץ מקצועי מתאים, לפני ההדפסה. 

שקיות וגלילים לחיתולים, ממחטות ונייר טואלט

טעות מספר 2: בחירה לא נכונה של הצבעים

דמיינתם שקית יפהפיה למותג שלכם, בגוונים עמוקים של אדום. מצאתם דוגמאות לצבע שאתם רוצים באינטרנט, ושלחתם הכל למעצב. האם השקית תצא כפי שדמיינתם? ברוב המקרים, למרבה הצער, התשובה היא לא. 

בניגוד לדפוס “רגיל”, בהדפסה על חומרים, שקיות ואריזות, המפעלים עובדים עם סוגים שונים של צבעים (צבעי פרוצס, צבעי פנטון, ועוד). הבחירה המדוייקת בצבע תלויה בכל מיני גורמים, וביניהם החומר שעליו אתם צריכים להדפיס, הצבעים עצמם, והמכונות שבהן המפעל משתמש. לכן, חשוב מאד לזכור שני דברים:

-הצבע שאתם רואים על מסך המחשב שלכם איננו בהכרח הצבע שיצא בפועל, על השקית. 

-גם אם תדפיסו את אותו הגוון בדיוק על שני חומרים שונים (על שקית נייר ועל שקית פלסטיק, לדוגמה) הצבע יראה שונה. וההבדלים האלה, בין המוצרים שלכם, יפגעו לכם בתדמית ובמיתוג.

כל הקשיים האלה נובעים מבעיה אחת פשוטה, שלא מספיק בעלי עסקים מודעים אליה: האמת היא שלא מספיק לדעת לעצב, צריך גם להבין בחומרים ובמכונות דפוס כדי להדפיס על שקיות ואריזות. חלק גדול מהגרפיקאים עדיין מעצבים לפי הצבעוניות שהם רואים על מסך המחשב שלהם, וזה יוצר בעיות רציניות. 

מה כדאי לעשות: לעיתים קרובות המפעלים הזולים ביותר ידפיסו בשיטת ה”ראש קטן” – הם ידפיסו בדיוק את הקובץ שקיבלו מכם, ויעשו את העבודה שלהם כמו שצריך, אבל בפועל, אתם תקבלו מוצר לא טוב, שלא נראה כמו שרציתם. 

אם יש לכם במשרד מומחה לדפוס, פלסטיק וגרפיקה שיכול ללוות את התהליך ולהתאים בדיוק את הקבצים לצבעים ולמכונות הדפוס – אתם תאהבו את התוצאה. אם אין לכם איש צוות כזה? אז מומלץ לפנות לחברה שמספקת גם שירותי יעוץ לפני ההדפסה, כמו חברת פלקסופרינט, לדוגמה. רק כך תוכלו להדפיס בראש שקט, משום שיהיה צוות מיומן שידע בדיוק איך לבצע את ההתאמות הנדרשות ולהדפיס על כל חומר בצורה הנכונה, עם הצבעים הנכונים, כדי לקבל את התוצאה שחלמתם עליה.

טעות מספר 3: טעויות של מתחילים

התייעצתם עם מומחה, הבנתם איך לבצע את כל ההתאמות הנדרשות, הבנתם בדיוק איזה צבע צריך עבור כל חומר שאתם רוצים להדפיס עליו, ועכשיו אתם מוכנים לצאת לדרך, נכון? ובכן… לא בדיוק.

מומחה אמיתי, כמו המומחים של חברת פלקסופרינט, ידע גם איך לחסוך לך כסף בהדפסה. הדפסה איננה רק בחירה של צבעים, היא גם עוסקת בחווייה הכוללת של מוצר – איזו מן הרגשה יש לשקית/אריזה? האם יש חלקים שקופים? האם יש חלקים שצריכים להכיל דווקא כמות מסוימת של דיו כדי ליצור אפקט ויזואלי? יש עשרות סוגים שונים של צבעים, מה הכי משתלם? על מה אסור לכם לחסוך, ואיפה אתם דווקא כן יכולים לצמצם עלויות בלי לפגוע באיכות?  

מה כדאי לעשות: שיחת יעוץ לפני שמתחילים את תהליך ההדפסה תאפשר לכם להבין מה בדיוק אתם צריכים, ואיך להשיג את אותה תוצאה בפחות כסף. 

בחברת פלקסופרינט עובד צוות מנוסה שישיג עבורכם תוצאות מעולות וידע איך לעזור לכם להוזיל עלויות. והכי חשוב – חברת פלקסופרינט פועלת כבר 40 שנה בתחום, ומכירה את השוק מכל כיוון אפשרי. המומחים של פלקסופרינט יוכלו להגיד לך מה עושים המתחרים שלך, להסביר לך את היתרונות והחסרונות בכל שיטה, ולייעץ לך מה יותר נכון עבור המוצר שלך. 

טעות מספר 4: תוויות מזון עם שגיאות הנובעות מחוסר היכרות עם התקן הישראלי לסימון אריזות ועלולות להוביל לתביעות ייצוגיות

יש לכם עסק קטן-בינוני למזון? אתם בוודאי מבולבלים מול הדרישות והתקינה של משרד הבריאות. מה צריך להיות כתוב בטבלה התזונתית? מה לא צריך להיות כתוב, ואיפה חייבים למקם את המידע?  לחברת פלקסופרינט ניסיון עשיר בתחום המזון, ונוכל להתריע בפניכם אם ניתקל בבעיות ושגיאות.

טעות מספר 5: עבודה עם מפעלים שלא מחזיקים מלאי נכון

למפעלים רבים אין יכולת לייצר כמויות מתאימות ואין להם מלאי מתאים של חומרים. הם מבטיחים שיתנו לכם מענה מיידי, אבל ברגע האמת, הם לא מצליחים לעמוד בזמנים ומשאירים אתכם תקועים. התנהלות שכזאת גורמת נזק עצום לבעלי עסקים. אבל זה לא חייב להיות ככה. 

מה כדאי לעשות: בחברת פלקסופרינט, אין דבר כזה “לקוח תקוע”. לפי הדרישה והצורך, אנחנו מחזיקים מלאי עבור הלקוחות שלנו, ויכולים לייצר באופן מיידי. אם תפעול העסק שלכם לא מאפשר לכם להתעכב ולחכות לשקיות ואריזות שיגיעו “בקרוב”, מומלץ לבחור ספק שיכול לשמור עליכם, ולעזור לכם. בנוסף, אם אין לכם את היכולת הלוגיסטית להעמיד מחסן – חברת פלקסופרינט תשמח לספק לכם גם את השירות הזה.

טעות מספר 6: לעבוד עם ספק שלא יכול לבצע התאמות מיידיות ולא נותן מענה לבעיות בתפעול שלכם

עסקים רבים זקוקים למענה מיידי: המחסנאי שלכם שכח להזמין שקיות? קו הייצור שלכם הוציא מוצרים בגודל קצת שונה מבדרך כלל, ואתם זקוקים פתאום לשקית גדולה יותר או רחבה יותר מבדרך כלל? גיליתם בזמן ההפעלה שמכונת האריזה/מילוי שלכם דורשת משהו אחר? אתם זקוקים לסוג אחר של אריזה לצורך השילוח? כל אלה בעיות נפוצות בתפעול, וחשוב מאד לבחור בספק שיוכל לתת לכם מענה מיידי. אחרת, יגרמו לכם נזקים משמעותיים. 

מה כדאי לעשות? לא לכל המפעלים יש את היכולת ללוות בצורה כזאת את הלקוחות שלהם. אבל בחברת פלקסופרינט אנחנו מקפידים להחזיק במלאי פיתרונות ללקוחות שלנו, ועוזרים להם להתמודד עם בלת”מים ובעיות תפעול (בהתאם לגודל ההזמנה ותנאי ההתקשרות). 

טעות מספר 7: על מוצרים זולים מידי, בסוף משלמים פעמיים

האינטרנט מלא במודעות לשקיות ואריזות במחירי ריצפה. אם אתם צריכים להזמין באופן חד פעמי 200 שקיות לאירוע, כנראה שתוכלו להסתפק בעסק שכזה. אבל אם אתם זקוקים לאלפי שקיות באופן קבוע, אתם חייבים מישהו שילווה אתכם, ישמור עליכם, ויעזור לכם לשמור על יתרון תחרותי בשוק.

המחירים שלנו בפלקסופרינט תחרותיים, אבל הם לא מחירי חיסול. ויש לכך סיבה. האמת היא שכאשר המחיר שמציעים לכם זול מאד (זול מידי…) מישהו כנראה חסך בשלב כלשהו על חומרי הגלם. והחיסכון הזה בדרך כלל יהיה על חשבונכם.

כאשר המחיר זול מאד (זול מידי…) אף פעם לא תקבלו שירות לקוחות אמיתי ומקצועי. דווקא ברגעי משבר, בדיוק כשאתם זקוקים לפיתרון מהיר לבעיה, אתם תגלו שאתם לבד, והנזקים שיגרמו לכם יגמדו את כל מה שחסכתם עד לאותו רגע.

מה כדאי לעשות: לעבוד עם מקצוענים. בפלקסופרינט, אנחנו מלווים כל לקוח במקצועיות. השקיות והאריזות שלנו מיוצרות בגאווה בישראל, ויש לנו את היכולת להכין מלאי ולתת מענה מיידי. הצוות המיומן והמקצועי של החברה מכיר כל לקוח, ויודע בדיוק איך לספק לו את מה שהוא צריך. אצלנו בפלקסופרינט, גם עסקים בינוניים בגודלם יכולים לקבל שירות כמו החברות הגדולות במשק. 

כמה מילים לסיכום: בשוק תחרותי, אתם זקוקים ליתרון

היום התחרות בשוק גדולה מאי פעם, ועסקים רבים מתחרים על תשומת הלב של הקהל ומעצבים לעצמם אריזות ושקיות יפהפיות ומתוחכמות. הבעיה היא, שלא קל לבצע את ההדפסות האלה בפועל. והתוצאה בשטח שונה מאד ממה שדמיינתם. 

כדי שתקבלו את המוצר המעוצב שאתם חולמים עליו, ללא תקלות וללא עיכובים, נדרשים ידע טכני מקיף וניסיון אמיתי בשטח. חברת פלקסופרינט היא ONE STOP SHOP, ומספקת את כל השירותים שאתם צריכים תחת קורת גג אחת – בלי בזבוז זמן, בלי התברברויות, בלי עוגמת נפש ובלי הוצאות מיותרות. 

חברת פלקסופרינט מטפלת בלקוח משלב התכנון והיעוץ ועד הרגע שבו הלקוח מחזיק בין הידיים את המוצר המושלם עבורו. כפי שיעידו עשרות הלקוחות שעובדים איתנו כבר שנים על גבי שנים – הניסיון העשיר שצברנו מאפשר לנו ליצור מגוון רחב מאד של שקיות ואריזות, מכל הסוגים, במחיר הוגן. בזכות השירות המעולה והיכולות המקצועיות המוכחות, אנחנו גם יודעים להתמודד עם קשיי תפעול שמתעוררים אצל הלקוחות שלנו, ולתת להם את המענה הטוב ביותר.

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איכות הסביבה

בחברת פלקסופרינט, השמירה על איכות הסביבה היא ערך מרכזי מוצרים ידידותיים לסביבה ואריזות ממוחזרות בשנים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי