שקיות בלדרות ממותגות לעסקים: טרנדים בשנת 2023

אם העסק שלכם פועל גם (או רק) בזירת האונליין, אתם בוודאי זקוקים לשקיות בלדרות ממותגות כדי לשלוח את המוצרים שלכם בדואר, לבית הלקוח.

ואתם בוודאי גם יודעים מניסיונכם ששקיות בלדרות (או שקיות אונליין, או שקיות למשלוח בדואר), הן כלי טכני ושיווקי חשוב שיכול לשמש את העסק שלכם בדרכים מפתיעות.

חם, חם, רותח!

הנתונים לא משקרים: בשלל מדינות ברחבי העולם נרשמה גם בשנת 2022 עלייה דרמטית בקניות אונליין, והמגמה הזאת לא צפויה להיעצר בשנת 2023. בארה”ב המכירות אונליין חצו לראשונה את קו הטריליון (כן כן, טריליון) דולר בשנה, והנתונים מלמדים שעד שנת 2026, כמחצית מהמוצרים ימכרו אונליין ולא בחנויות פיזיות. כבר היום ידוע שלמעלה מ-55% ממשקי הבית ביצעו לפחות רכישה מקוונת אחת בשבוע.

חלק בלתי נפרד מחוויית הקנייה של הלקוחות שלכם הוא שקיות הבלדרות הממותגות שבהן מגיע המוצר. מכיוון שהשקיות הן שיוצרות את הרושם הראשוני (זה הדבר הראשון שהלקוחות שלכם רואים!) קשה להפריז בחשיבות שלהן.

כפי שהסברנו במאמרים קודמים, שלל מחקרים כבר הוכיחו שלשקיות ולאריזות יש השפעה פסיכולוגית משמעותית על הלקוחות. כאשר השקיות והאריזות נראות טוב, הלקוחות מתרגשים ומרוצים. כאשר השקיות והאריזות לא נראות טוב, כל האינטרקציה מתחילה ברגל שמאל, וישנה ירידה של כ-70% (!!!) בשביעות הרצון של הלקוחות, עוד לפני שהם אפילו ראו את המוצר עצמו.

עם נתונים כאלה, ברור שכדאי לחשוב פעמיים לפני שמסתפקים בשקיות בלדרות פשוטות, או חלקות, או חסרות ייחוד. למעשה, הנתונים חושפים תמונה חריפה אף יותר, אם לוקחים בחשבון את ערוצי המכירה הנפוצים כיום (ועל כך בפסקה הבאה).

שלושה טרנדים שצריך לשים לב אליהם בשנת 2023

  1. ערוצי מכירה:

יותר ויותר מכירות מתבצעות דרך ערוצי המדיה החברתית (אינסטגרם, פייסבוק, טיק טוק ועוד). הנתונים מלמדים שמלמעלה מ-60% מהלקוחות מושפעים מסרטונים שמעלים משפיענים.

חשוב לזכור שהאפקט הויזואלי של המוצרים האלה הוא קריטי, במיוחד כאשר מדובר על רכישה המתבצעת בהמלצת משפיעני רשת, שגם מעלים סרטון לרשת ופותחים את האריזה מול המנויים שלהם.

זכרו שהסרטונים האלה מתחילים תמיד מהאריזה החיצונית ביותר. כלומר המפגש הראשון של הלקוחות הנוכחיים (ועשרות אלפי הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, שצופים בווידאו!) יהיה עם השקית והאריזה. ככה המוצר הגיע אליהם הביתה, וזה הדבר הראשון שהם יראו.

זו הזדמנות אדירה להתחיל ברגל ימין, וליצור שמחה, התפעלות והתרגשות בעזרת שקיות בלדרות מתוחכמות, יפות, מודפסות באיכות גבוהה ומעוצבות כמו שצריך.

ובמילים אחרות: יש כאן הזדמנות נהדרת להשתמש בשקיות בלדרות ממותגות שמשדרות מסר ברור – אני מוצר איכותי, אני עסק מעולה, אני בטופ של הטופ, והלקוחות שלי, שבחרו בי, הם חכמים מאד משום שמי שרכש אותי עשה עסקה שווה במיוחד.  

העצה של המומחים לשקיות בלדרות ממותגות היא פשוטה: נצלו את ההזדמנות, והשתדלו למצות את כל מה ששקיות הבלדרות הממותגות יכולות לעשות עבור העסק שלכם. אל תסתפקו בפתרונות חלקיים וטכניים… למה שלא תקבלו מקסימום תמורה עבור הכסף ששילמתם? אם ממילא כולנו יודעים ששקיות בלדרות ממותגות יכולות להפוך למנוף שיווקי עבור העסק, אז למה לא להשתמש בשקיות הבלדרות הטובות ביותר, ולהרוויח פעמיים?

  1. מה הסיפור שלכם? מיתוג, טרנדים, ואיך זה קשור לשקיות ממותגות לעסקים

המציאות שבה עסקים פועלים כיום היא כזו שמציבה את הסיפור של העסק בקדמת הבמה. עסקים לא מספקים רק מוצרים, או שירותים, אלא משווקים תדמית לעולם.

התדמית הזאת מורכבת מאלמנטים שונים שביחד הופכים אתכם ואת העסק שלכם למשהו יחיד ומיוחד. ניהול נכון של תדמית העסק, ושל האופן שבו קהל הלקוחות שלכם מבין את התדמית הזאת, הוא חלק בלתי נפרד מהמתכון שלכם להצלחה.

ישנם מרכיבים שונים שבונים את הסיפור שלכם, ואחד מהמרכיבים האלה הוא השקיות והאריזות שלכם. השקיות הממותגות ואריזות המוצרים הן חלק בלתי נפרד מהשפה הויזואלית של העסק, מהמיתוג של המוצרים שלכם, ומתהליך המכירה.

הנקודה שחשוב להבין בהקשר זה היא שבגלל שכל תהליך המכירה השתנה באופן דרמטי בשנים האחרונות, הרבה פעמים הלקוחות שלכם יראו קודם כל את השקיות והאריזות ורק אחר כך אלמנטים אחרים של המותג… צורת התקשורת השתנתה, אבל אלה לא חדשות רעות אלא חדשות טובות, משום שנוצרה כאן עבורכם הזדמנות פז שחבל מאד לפספס. יום קל מאי פעם להשיג מקסימום אימפקט חיובי, בהשקעה מינימלית.

  1. פרסונליזציה

מוצרים מותאמים אישית הם אחד הטרנדים הבולטים של השנים האחרונות. כיצד אפשר לתרגם את הטרנד הזה לשקיות הבלדרות הממותגות ולאריזות שלכם? בעזרת שקיות מודפסות אישית, כמובן! בחברת פלקסופרינט תוכלו למצוא מכונות דפוס דיגיטליות מהשורה הראשונה, המאפשרות לכם להדפיס שקיות מותאמות אישית לכל לקוח.

אם אתם זקוקים לשקיות בלדרות ממותגות, ולכל סוג של שקיות אונליין למשלוח בדואר, הצוות של פלקסופרינט עומד לרשותכם.

בפלקסופרינט תמצאו שקיות בדלרות ממותגות יפהפיות, חכמות, חזקות, מכל סוג שתרצו, עם כל סוג סגירה שתרצו, במגוון גדלים ובאיכות הדפסה מדהימה.

המחירים שלנו הם תחרותיים, וזמני האספקה בפלקסופרינט הם מהירים.

אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום, ולשדרג בקלות ובמהירות את חוויית הקנייה של הלקוחות שלכם בעזרת שקיות הבלדרות היפות ביותר בשוק.

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי