5 דברים שחשוב לדעת על הדפסת שקיות ממותגות לעסק חדש

כל מי שפתח עסק חדש יודע שבמוקדם או במאוחר, הוא יצטרך להזמין שקיות לעסק. בין אם מדובר על מכולת, חנות אונליין שמוכרת חפצי נוי, מספרה או מפעל גדול, כולם צריכים שקיות ממותגות.

שקיות ממותגות הן חלק בלתי נפרד מהדנ”א של העסק שלכם. הן מספרות את הסיפור שלכן, הן משדרות את הזהות העיסקית שלכם לקהל הלקוחות, והן משלימות את מיתוג העסק.

קשה להפריז בחשיבותן של השקיות הממותגות עבור העסק שלכם, ולכן ברור מאליו שבעלי עסקים מתייחסים לשלב הזה ברצינות.

כמו בכל דבר בחיים, גם כאשר פונים להדפסת שקיות ממותגות לעסק חדש חשוב לעשות תחקיר ולשאול שאלות בלי להתבייש

מי הספקים הכי מתאימים והכי אמינים בשוק? מי יכול ליעץ לי באילו שקיות ממותגות כדאי לבחור, ומאילו חומרים? האם מפעל X או מפעל Z לשקיות ממותגות יודע לעצב בצורה הכי חכמה ומשתלמת את השקיות הממותגות לעסק שלי, או שהם עובדים לפי תבניות סטנדרטיות כובלות?

ולא פחות חשוב: איך המפעל הזה מתמודד עם כל הצד הלוגיסטי? מה קורה אם העסק שלי צריך בדחיפות כמות מסויימת של שקיות בהתראה קצרה? איזה פיתרון מציע המפעל לסוגיות חשובות שהרבה פעמים אף אחד לא חושב עליהן, כמו אחסון, שינוע, ואספקה רציפה? על הדברים ה”טכניים” האלה, העסק שלכם יכול לקום או ליפול!

השלב הראשון בהדפסת שקיות ממותגות לעסק חדש: למצוא מומחה להתייעץ איתו

אם תכתבו עכשיו באינטרנט “הדפסת שקיות ממותגות”, תקבלו מאות תוצאות. עקרונית אתם יכולים להקליק על אחת מהן, לבצע הזמנה, וזהו, סיימתם. אבל ברור מאליו שזו לא האסטרטגיה הכי חכמה… חייבים לעשות תחקיר, ולבחור יצרן שקיות ממותגות שיהיה אמין, בעל ניסיון, בעל היכרות עם צרכי השוק בישראל, ובעל הבנה בתחום שבו אתם פועלים. אל תפנו למפעל לייצור שקיות ממותגות שאין לו ניסיון בתחום שלכם! לכל תחום יש דרישות טכניות ספציפיות, וחשוב מאד לדעת מהן לפני שיוצאים לדרך.

השלב השני בהדפסת שקיות ממותגות לעסק חדש: לערוך צ’ק ליסט של הצרכים האמיתיים של העסק

לכולנו יש פנטזיות קטנות שקשורות לעיצוב המותג שלנו. דברים מגניבים שראינו באינטרנט, שקיות מעניינות שראינו בחו”ל, או רעיון מיוחד שהמצאנו בעצמנו. הטריק הוא לדעת איך להפריד בין רעיונות ריאליים לרעיונות לא ריאליים, ואיך לדעת לזהות את הצרכים האמיתיים של העסק, ולפי זה לתכנן את השקיות הנכונות ביותר.

ובמילים אחרות: חשוב להפריד בין רעיונות תאורטיים לבין הצרכים האמיתיים של העסק. יכול להיות שמבחינה תיאורטית, נראה לכם מגניב לעצב שקיות מחומר מסויים, וכבר תכננתם קו שלם של שקיות ממותגות לעסק שלכם לפי הרעיון הזה. אבל בפועל, השקית שהכי מתאימה לסוג העסק שלכם צריכה לענות על מאפיינים טכניים מסויימים ושונים לגמרי. היא צריכה להיות עשויה דווקא מחומר מסויים ולא מחומר אחר, והיא צריכה לעמוד בקריטריונים של משקל, גודל ידיות ועובי מינימלי כדי להגן על המוצר שבפנים ולשאת אותו בהצלחה.

אחד היתרונות בעבודה עם מומחים (כמו הצוות הטכני המנוסה והאיכותי של פלקסופרינט) הוא שמומחים אמיתיים יודעים בדיוק איך לפענח את הצרכים האמיתיים של העסק שלכם. במקום לרוץ קדימה עם רעיונות שלא באמת מתאימים לעסק, הם יוכלו להציע הצעות יעילות שיחסכו לכם כסף, ובמקביל גם ישפרו את המוצר הסופי!

כדי לגבש צ’ק ליסט מדויק של צרכי העסק, חשוב לשבת לפגישת עבודה מדוייקת ומעמיקה עם מומחים שידעו לשאול אתכם את השאלות הנכונות, כדי לקבל את המידע הרלוונטי.

אף אחד לא מכיר את העסק שלכם יותר טוב מכם. לכן חשוב שהמפעל שמייצר עבורכם שקיות ממותגות ידע מה לשאול אתכם, כדי לקבל תמונת מצב אמינה ומדוייקת, ולפי זה לתכנן עבורכם את השקיות הממותגות הטובות והמשתלמות ביותר.

לא כל מי שמייצר שקיות ממותגות, ובטח לא כל מי שמייצר שקיות ממותגות לעסק חדש, משקיע את הזמן והאנרגיה בלפענח את הצרכים המדוייקים של כל לקוח. הרבה מפעלים מעדיפים פשוט לקחת הזמנה, ולרוץ קדימה בשיטת הסרט הנע. אבל לא פלקסופרינט! שירות הלקוחות של פלקסופרינט הוא רמה אחת מעל כולם, וכל לקוח מקבל תשומת לב אישית, איפיון מדויק של הצרכים ופיתרון תפור לפי מידה. ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו, ולכן חשוב כל כך להתחיל את התהליך בצורה חכמה ומדוייקת, כדי להשיג את התוצאות הכי טובות.

השלב השלישי בהדפסת שקיות ממותגות לעסק חדש: לבחור את השקיות הממותגות שעונות בצורה המיטבית על הצרכים ועל התקציב

עסק בתחילת הדרך צריך לחשוב כל הזמן על עלויות, ולהיזהר שבעתיים לפני שמקבלים החלטה בעלת משמעות כספית גדולה. הרצון לחסוך הוא ברור והגיוני, אבל מצד שני, אי אפשר לבחור שקיות ממותגות באיכות נמוכה, או מכוערות, משום שהנזק התדמיתי שיגרם לעסק שלכם יהיה כל כך משמעותי, שזה יבטל כל חיסכון כספי… לכן חשוב כל כך להתייעץ עם מומחים, כמו המומחים של פלקסופרינט, שידעו להציע לכם את האיזון המושלם בין הדברים. מצד אחד – מחיר הגיוני ושפוי, ששומר על הכיס שלכם. ומצד שני – איכות טובה ונראות נהדרת, שמרשימה את הלקוחות שלכם וממצבת אתכם בעמדת כוח בשוק.

השלב הרביעי בהדפסת שקיות ממותגות לעסק חדש: לנהל באופן עקבי ויעיל את מלאי השקיות

ניהול המלאי הוא משהו שעסקים חדשים לא תמיד חושבים עליו או מודעים לו, אבל מדובר על נושא חשוב. מילת המפתח היא גמישות! כשאתם זקוקים לשקיות, חשוב שהמפעל שמייצר עבורכם שקיות ממותגות יוכל לייצר אותן במהירות. ומה לגבי אחסון המלאי? זה חשוב לא פחות. אם אין לכם תשתית של מחסנים, חשוב שתבחרו מפעל לייצור שקיות שיכול גם לטפל עבורכם באחסון המלאי והשינוע. אל תסתבכו עם לוגיסטיקה מורכבת ועלויות מיותרות. תנו למומחים עם תשתית לטפל בהכל, מ-א’ ועד ת’. בפלקוספרינט תמצאו שירות מושלם מהשנייה הראשונה: צוות מומחה שיתכנן עבורכם את השקיות הממותגות האידיאליות, ייצר אותן, ידפיס עליהן מיתוג יפהפה, ולפי הצורך גם יטפל באיחסון ובשינוע.

אם פתחתם עסק חדש ואתם זקוקים לשקיות ממותגות יפות ואיכותיות, כדאי לכם לפנות לחברה המובילה בישראל – פלקסופרינט. לפלקסופרינט יש ניסיון של למעלה מ-40 שנה, ולקוחות מרוצים שיכולים להעיד על השירות המעולה והמוצרים האיכותיים של החברה.

שקיות ממותגות איכותיות במחיר משתלם, באיכות הדפסה בין הטובות בישראל, בזמני אספקה מהירים ובעיצוב שכובש את המדף – רק בפלקסופרינט!

אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום ולקבוע פגישת יעוץ ללא עלות.

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי