מחפשים מפעל לייצור שקיות ניילון? פלקסופרינט כאן למענכם!

מי כמוכם יודע עד כמה חשוב למצוא ספקים רציניים. מישהו שאפשר לסמוך עליו, מישהו שעומד במילה שלו, ובמקרה של מפעל לייצור שקיות ניילון – מישהו שיכול לייצר עבורכם בדיוק את השקיות שאתם רוצים, באיכות שאתם רוצים, ובמחיר שאתם רוצים.

אבל אם כבר התחלתם לערוך סקר שוק, בוודאי גיליתם שזו לא משימה פשוטה כל כך… המציאות היום בשוק היא מורכבת. יצרנים רבים עוסקים בתחום ומציעים ייצור שקיות ניילון, ייצור שקיות נייר וכמובן שגם ייצור שקיות ממותגות. אבל לא כל מפעל לייצור שקיות מסוגל לתת לכם את הפיתרון שאתם זקוקים לו.

אתם בטח מכירים את הסיפורים… יש מפעלים שמציעים שקיות ממותגות לעסק במחירים נמוכים מאד, אבל אז מתברר שאיכות השקיות נמוכה (זהירות: שקיות ניילון ממותגות באיכות נמוכה פוגעות בתדמית של העסק שלכם). או שאולי הם מתחייבים לזמני אספקה מסויימים, ולא עומדים בהם. קרה לכם כבר?

ייצור שקיות ניילון מכל הסוגים (שקיות דליה, שקיות דאפי, שקיות גופיה ממותגות, ועוד!)

בעיה נוספת היא שיש מפעלים שמתמחים רק בתחום אחד (למשל ייצור שקיות נייר). הם יודעים אמנם להדפיס שקיות נייר ממותגות, אבל אם תצטרכו שקיות ממותגות לעסק שלכם שעשויות מחומר גלם אחר, כמו למשל שקיות דליה ממותגות, תגלו שאין להם את הציוד הנדרש לייצור שקיות נשיאה מפלסטיק ותצטרכו לחפש מפעל אחר.

ייצור שקיות ממותגות באיכות גבוהה ובמחירים מעולים

אז מה עושים? בוחרים בצורה חכמה. אין ספק שלמפעלים גדולים ומנוסים כמו פלקסופרינט יש יתרון גדול – לנו יש גם את הציוד וגם את הידע הטכני לייצר עבורכם כל סוג של שקית, מכל חומר גלם, ובכל גודל. בין אם אתם זקוקים לכמויות גדולות (למשל שקיות נייר בסיטונאות) ובין אם אתם מחפשים שקיות ניילון לאריזה של מוצרים פשוטים יותר, נוכל להציע לכם את הפיתרון הנכון. ייצור שקיות ניילון, ייצור שקיות נייר וייצור אריזות גמישות אלו הם תחומי המומחיות שלנו. אנחנו עובדים בגאווה גדולה גם עם החברות המובילות במשק וגם עם עסקים קטנים בצמיחה.

גם ייצור שקיות ניילון וגם ייצור שקיות ממותגות + הדפסה על שקיות בעזרת מכשור מתקדם!

כאשר אתם בוחרים מפעל שייצר עבורכם שקיות נשיאה, חשוב לבחון בשבע עיניים את המכונות. בסופו של דבר, המכונות הן לב המפעל והן אלה שיספקו את התוצאות. לאורך השנים השקענו במכונות האיכותיות ביותר בשוק, וכיום חברת פלקסופרינט יכולה לתכנן ולייצר עבורכם מגוון שקיות מכל הסוגים, בעיצובים יפהפיים שילהיבו את הלקוחות שלכם. חשוב לזכור: ייצור שקיות ממותגות, יותר מכל דבר אחר, דורש מכונות דפוס איכותיות במיוחד. אם עוד לא ראיתם את מכונת הדפוס האיכותית של פלקסופרינט, אתם מוזמנים לקפוץ לביקור ולהתפעל בעצמכם. מפעל פלקסופרינט נחשב, ובצדק, למומחה בתחום: ייצור שקיות ממותגות באיכות הדפסה מדהימה זה סימן ההיכר שלנו.

ממה עשויה שקית ניילון?

למרות שאנחנו רגילים לקרוא לכל שקיות הנשיאה בשם הגנרי “שקית ניילון”, מדובר למעשה על מגוון רחב של שקיות, וכל שקיות עשויה מחומרים קצת שונים, בהתאם למודל השקית. ישנן שקיות שעשויות מפוליאתילן וישנן שקיות שעשויות מפוליפרופילן. חומרי הגלם ועובי השקית משתנים לפי סוג השקית והמשקל שהיא אמורה לשאת (בין היתר. ישנם כמובן גם פרמטרים נוספים). מסיבה זו, חשוב להתאים את הרכב השקית לתפקיד שהיא אמורה למלא.

שקיות ניילון מחיר

אם אתם זקוקים להצעת מחיר לשקיות ניילון, או לשקיות נייר, אתם מוזמנים ליצור קשר ונשמח לעזור לכם. מכיוון שיש מגוון גדול כל כך של שקיות, קשה לענות על השאלה “כמה עולה שקית ניילון”. זה תלוי בעובי השקית, בהדפסה, ובחומרי הגלם. נשמח לשוחח ולהבין מה דרישות העסק שלכם – האם אתם זקוקים לפריט כמו שקיות ניילון שקופות? או אולי ייצור שקיות ממותגות? אנחנו בטוחים שנוכל להציע לכם את הפיתרון האיכותי והמשתלם ביותר.

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי