שקיות ממותגות לעסק – מאיפה מתחילים?

הגיע הרגע להדפיס שקיות ממותגות לעסק שלכם, אבל מאיפה מתחילים? מה צריך לקחת בחשבון כשמדפיסים שקיות לעסק, וממה צריך להיזהר?

הדבר הראשון שצריך לעשות לפני שקונים שקיות ממותגות עבור העסק שלכם, הוא להחליט איזה מן שקיות אתם צריכים: שקיות ניילון או שקיות נייר? שקיות מסוג דליה או שקיות מסוג דאפי? ואם בחרתם בשקיות ניילון ממותגות, חשוב לדעת מאיזה סוג של ניילון כדאי לייצר את השקיות שלכם?

הדבר השני שצריך להחליט כשקונים שקיות ממותגות לעסק הוא איך מדפיסים: האם כדאי לכם להדפיס על השקיות הממותגות לעסק בדפוס דיגיטלי? או שאולי דווקא דפוס פלקסוגרפי הוא המשתלם והמתאים ביותר עבור השקיות הממותגות לעסק שלכם? יצרן מומחה לשקיות ממותגות יוכל לאבחן את הצרכים שלכם בצורה מדוייקת, ולהציע לכם את שיטת הדפוס המתאימה והמשתלמת ביותר עבורכם.

הדבר השלישי שצריך לחשוב עליו הוא העיצוב: באיזה מן צבעים כדאי להשתמש, מה המיתוג הכי נכון? אל תשכחו ששקיות הן לא סתם דרך להעביר את המוצרים שלכם ממקום למקום, הן הרבה יותר מזה! שקיות הן חלק בלתי נפרד מהזהות של העסק. הן מבהירות ללקוח מי אתם ומה אתם, הן מייצגות את העסק שלכם מול לקוחות פוטנציאליים, והן משפיעות באופן מהותי על חוויית הלקוח.

שקיות ניילון ממותגות שמעוצבות בצורה חכמה ומקצועית, מעניקות ללקוחות מגע אישי והופכות לחלק בלתי נפרד מהמוצר עצמו. השילוב בין מוצר מעולה לאריזה חכמה ושקית יפה, הוא שילוב מנצח!  בזכות ה”דברים הקטנים” האלה העסק שלכם יבצע קפיצת מדרגה, ויצליח לכבוש את לב הלקוחות.

הדבר הרביעי שצריך לחשוב עליו הוא הספקים שאיתם אתם בוחרים לעבוד. השוק מלא ביצרני שקיות ממותגות, אבל כמה מהם באמת יכולים להבטיח לכם שירות מעולה, ייעוץ מקצועי, ותמיכה במצבי חירום?

בחברת פלקסופרינט תמצאו צוות מקצועי ומיומן, ושירות לקוחות ללא מתחרים. לחברת פלקסופרינט יש ניסיון של למעלה מ-40 שנה בייצור אריזות ושקיות ממותגות מכל הסוגים. חברת פלקסופרינט עובדת עם עסקים קטנים, בינוניים וגדולים, ומלווה אותם מרגע תכנון השקית ועד לרגע שבו השקיות מוכנות ויוצאות לשוק.

בנוסף, בחברת פלקוספרינט תמצאו מכונות דפוס באיכות מדהימה (בין הטובבות בישראל), וציוד מקצועי המאפשר לייצר את כל סוגי השקיות בשוק. והמחירים? תחרותיים מאד, ובזמני אספקה מהירים!

מי שרוצה תוצאות טובות עבור העסק שלו – פונה לחברת פלקסופרינט, המומחים המובילים בישראל לשקיות ניילון ממותגות. אל תהססו, וקבעו עוד היום פגישת ייעוץ ללא התחייבות עם הצוות המקצועי של חברת פלקסופרינט. נשמח להראות לכם מה נוכל לעשות עבורכם!

 

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי