שקיות נייר ממותגות במחירים מעולים!

חברת פלקסופרינט מתמחה בשקיות נייר ממותגות בכמויות גדולות ובכמויות קטנות, במחירים תחרותיים ובזמני אספקה מהירים. אם אתם זקוקים לשקיות נייר ממותגות ואריזות נייר ממותגות, בכל הגדלים, הגעתם למקום הנכון.

פיתרון איכותי לכל צורך: שקית נייר לטייק אווי או שקית נייר ממותגת עם ידיות אלגנטיות, שקיות נייר לתכשיטים או שקיות נייר ממותגות לעסקים ברמה גבוהה – בפלקסופירנט תמצאו הכל, ובמחירים משתלמים!

לא בטוחים מה השקית שמתאימה לכם? מתלבטים בין שקיות נייר ממותגות עם ידית שטוחה לשקיות נייר עם ידית חבל? תוהים מה היתרונות של שקיות נייר ממותגות עבור העסק הספציפי שלכם? חברת פלקסופרינט תשמח לסייע לכם, ולהתאים לכם את שקיות הנייר הממותגות הנכונות ביותר עבור הצרכים הספציפיים שלכם.

הדפסה על שקיות נייר – מה המחיר?

מחיר ההדפסה תלוי במספר פקטורים: גודל השקית, איכות ההדפסה, מספר הצבעים, ומורכבות העיצוב. כפי שאתם בוודאי מתארים לעצמכם, אף בית דפוס רציני לא יוכל לתת לכם הערכת מחיר לפני שיראה את העיצוב המתוכנן. זקוקים להדפסה על שקיות נייר ולהצעת מחיר? אתם מוזמנים לקבוע פגישה ללא התחייבות עם אחד הנציגים של חברת פלקסופרינט, ולקבל הסבר מפורט, כולל עלויות.

הצוות המקצועי בחברת פלקסופרינט הוא בעל ניסיון רב והיכרות מעולה עם עולם השקיות. שבו איתנו על כוס קפה, ותרוויחו פעמיים: גם תקבלו הצעת מחיר משתלמת, וגם תקבלו תשובות לכל השאלות הטכניות שלכם. ככה תוכלו לבחור את השקית שבאמת תתאים לכם ולצורכי העסק שלכם.

למה דווקא שקיות נייר ממותגות?

שקיות נייר ממותגות מציעות מספר רב של יתרונות:

  • מראה אלגנטי ואיכותי: אפשר לייצר שקיות נייר עבות, המשדרות תחושה יוקרתית במיוחד. עובי הנייר, בשילוב הגימור המיוחד מעניק לשקית תחושה אחרת לגמרי בהשוואה למוצרים מתחרים בשוק. אפשר לשלב את השקית האיכותית עם ידיות מיוחדות (כמו לדוגמה ידיות חבל, ידיות חוט סאטן ועוד) כך שהשקית תהפוך למוצר לכל דבר. שקיות הנייר הממותגות האיכותיות של פלקסופרינט מצליחות להשיג את אפקט ה”וואו!” שחיפשתם, ומשדרגות בצורה משמעותית את חוויית הקנייה של הלקוחות שלכם.
  • מגוון רחב מאד של אפשרויות מיתוג: בזכות מכונות ההדפסה המתקדמות, חברת פלקסופרינט יכולה לעצב ולייצר עבורכם שקיות נייר ממותגות במיתוגים מיוחדים, מקוריים ובאיכות דפוס מדהימה. תמונה חדה, צבעים נהדרים, מראה איכותי ועיצוב שמסובב ראשים. והמחיר? אתם תופתעו מאד לטובה.
  • מיתוג אפקטיבי בעזרת השקיות: השקית שתבחרו תשפיע באופן מהותי על התדמית של העסק שלכם (לטובה או לרעה…). השקיות והאריזות הן חלק בלתי נפרד מהמוצר, ויש להן השפעה פסיכולוגית על הלקוחות שלכם. המשמעות היא שיש לכם הזדמנות חשובה להשפיע לטובה על הלקוחות שלכם, בעזרת השקיות שאתם בוחרים! אתם מוזמנים להתייעץ עם הצוות המקצועי של פלקסופרינט ולגלות איך עושים את זה בצורה נכונה.
  • מוצר טרנדי שהלקוחות אוהבים: בתחומים רבים, הסטנדרט המקובל היום בשוק הוא שימוש בשקיות נייר. שקיות נייר הן לא תמיד הבחירה הכי נכונה, אבל במקרים מסויימים הן חד משמעית האופציה הכי מתאימה. שקיות נייר נתפשות כמוצר ידידותי לסביבה, וזה מסר חשוב מאד לעסקים מסויימים. שקיות נייר מתאימות למחזור, וניתן גם לייצר אותן מנייר ממוחזר. הן לא עשויות מניילון או מחומרים פלסטיים אחרים, והן משדרות תדמית “ירוקה”.

שקית נייר מעוצבת עם הלוגו של העסק שלכם – האם זה הפתרון הכי טוב?

שקיות נייר מעוצבות עם הלוגו של העסק הן בהחלט אחד מפתרונות הטובים ביותר לעסקים, אבל הן לא הפתרון היחיד. סוג שקיות הנייר שתבחרו, ואופן המיתוג, תלוי במסר השיווקי שאתם רוצים להעביר. יכול להיות שהאסטרטגיה הנכונה ביותר עבורכם תהיה לבחור בשקית במראה “נקי” עם הלוגו בלבד, ויכול להיות שעדיף יהיה ליצור שקית שממותגת בצורה נרחבת יותר. על מנת לבחור את שקית הנייר המעוצבת הנכונה ביותר עבור העסק הספציפי שלכם, כדאי להתייעץ עם המומחים של פלקסופרינט.

שקיות הנייר המעוצבות והממותגות של פלקסופרינט מצטיינות בכמה פרמטרים:

נראות: שקיות הנייר המעוצבות של פלקסופרינט הן פשוט יפהפיות. אי אפשר שלא לשים לב אליהן

מיתוג נכון: הצוות המקצועי שלנו יודע איך לייצר שקיות נייר מעוצבות שמשתלבות בצורה נכונה עם השפה המיתוגית של העסק שלכם. השקיות ממשיכות באופן ישיר את התדמית של העסק, ומחמיאות לה

חומרים מתאימים: לא כל שקיות הנייר זהות זו לזו… ישנם כל מיני סוגים של נייר, כל מיני סוגים של ידיות, כל מיני סוגים של שיטות דפוס… מה הכי מתאים עבור העסק שלכם? 

נשמח לחשוב ביחד איתכם על הדרכים הכי חכמות להוזיל עלויות ולשפר את האיכות, ולהפוך את שקיות הנייר המעוצבות למהלך מיתוגי מוצלח. ככה תוכלו לא סתם לקנות שקיות נייר מעוצבות, אלא לקבל את התמורה המקסימלית עבור הכסף שלכם.

מזה 40 שנה שפלקסופרינט מציעה ללקוחות שלה שקיות מעולות במחירים משתלמים, ושירות לקוחות ללא מתחרים. לא פלא שעסקים רבים כל כך, קטנים וגדולים, סומכים עלינו שנייצר עבורם את השקיות הטובות ביותר ונלווה אותם בכל שלב ושלב.

צרו קשר עוד היום, ונתחיל לעבוד על השקיות שלכם!

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי