שקיות בלדרות אונליין באיכות גבוהה: איך העיצוב יכול להגדיל את המכירות

אם אתם מחפשים שקיות בלדרות מעוצבות לחנויות שמוכרות אונליין, הגעתם בדיוק למקום הנכון. למה “בדיוק”? משום שבחברת פלקסופרינט אנחנו מציעים שירות כפול ויעיל: אנחנו גם יודעים איך לייצר עבורכם שקיות בלדרות למשלוחים באיכות גבוהה ובמחירים תחרותיים, ואנחנו גם מתמחים בעיצוב נכון ואפקטיבי של שקיות המשלוח שלכם. במאמר זה נבחן נושא חשוב – איך עיצוב נכון של שקיות בלדרות (שקיות אונליין למשלוח מוצרים בדואר) יכול להגדיל את המכירות של העסק שלכם. נתמקד בכמה נושאים:
  1. מהו עיצוב אפקטיבי של שקיות בלדרות ולמה הן כלי לקידום מכירות
  2. למה חשוב כל כך לעצב בצורה נכונה שקיות בלדרות (שקיות אונליין, למשלוח מוצרים בדואר)?
  3. מה השקיות הממותגות שהכי מתאימות לעסק שלכם
 
  1. עיצוב אפקטיבי של שקיות בלדרות – כלי לקידום המכירות

מכירים את הביטוי “אל תסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו”? ובכן, הביטוי הזה לא רלוונטי בעולם המכירות… זו אולי נשמעת כמו הצהרה בוטה, אבל זה המצב בשטח. בשוק רווי במתחרים, כאשר יש לכם הזדמנות אחת בלבד לכבוש את ליבו של הלקוח שלכם, הרושם הראשוני שאתם יוצרים הוא קריטי. במכירות אונליין, הרושם הראשוני הזה נוצר ברגע המפגש עם שני אלמנטים קריטיים להצלחה שלכם: -האלמנט הראשון הוא האתר שלכם, כמובן. האתר שלכם הוא מקדם המכירות מספר 1 של העסק שלכם. זהו חלון הראווה הווירטואלי שמספר ללקוחות הפוטנציאליים מי אתם, מה אתם מוכרים ומה אתם עושים. אם האתר שלכם יפה, קל לניווט, נעים ומזמין, הלקוחות שלכם יתאהבו במותג שלכם. ואם האתר שלכם מסובך לניווט ולא אסתטי במיוחד, למרבה הצער אתם תאבדו לקוחות. לכן, חשוב מאד להשקיע באתר שלכם, בדיוק כשם שהייתם משקיעים בחנות הפיזית שלכם. -האלמנט השני הוא שקיות הבלדרות, כלומר השקיות שמשמשות אתכם למשלוח מוצרים בדואר. יש בעלי עסקים שחושבים שמרגע שהלקוח הזמין מוצר ושילם עליו, הם עברו את המכשול הגדול ביותר. לדעתם, שקיות הבלדרות למשלוח מוצרים אונליין יכולות להיות שקיות פשוטות (טעות!), אולי אפילו שקיות חלקות (טעות כפולה ומכופלת!). אבל האמת היא שונה לגמרי: שקיות בלדרות הן האלמנט השני בחשיבותו במיתוג החנות שלכם (אחרי אתר האינטרנט), והעיצוב שלהן משחק תפקיד קריטי בהצלחת העסק ובקידום המכירות.

למה חשוב כל כך לעצב בצורה נכונה שקיות בלדרות (שקיות אונליין, למשלוח מוצרים בדואר)?

משום ששקיות בלדרות-אונליין מעצבות את הרושם הראשוני: כאמור, אתר האינטרנט שלכם הוא נקודת המפגש הוירטואלית הראשונה שלכם עם הלקוחות. אבל שקית המשלוח היא נקודת המפגש הפיזית הראשונה! בניגוד לחנות רגילה, הלקוחות שלכם לא רואים את המוצרים. הם לא בוחרים מוצר, נוגעים בו פיזית, בוחרים, משלמים, ואז מקבלים אותו ארוז בשקית. כאשר מזמינים מוצר אונליין, הדבר הראשון שהלקוחות שלכם רואים הוא לא את המוצר עצמו אלא את שקית הבלדרות שבתוכה ארזתם את המוצר. ובמילים אחרות: שקיות הבלדרות הן שיוצרות את הרושם הראשוני בעולם האמיתי, בזמן מפגש עם הלקוח. העיצוב שלהן והמגע שלהן משחקים תפקיד מכריע בדעה שהלקוחות שלכם יגבשו על המוצר. שקיות בלדרות למשלוח מוצרים בדואר משפיעות משמעותית על חוויית הקנייה: אם תבקשו מלקוחות לומר לכם מה תרם לחוויית הקנייה החיובית, סביר להניח שהם ידברו על דברים כמו עיצוב האתר שלכם (עד כמה היה להם קל ונוח לבע את הרכישה), איכות המוצר עצמו, שירות הלקוחות שלכם, ועוד. כל אלה דברים חשובים מאד, כמובן. אבל יש עוד משהו קריטי, שהלקוחות עצמם לא מודעים אליו אפילו. זהו אלמנט שמעצב באופן בלתי מודע את חוויית הקנייה, ומשפיע עליה באופן מהותי. בגלל שמדובר על השפעה בלתי מודעת, לקוחות רבים לא ידברו עליה בכלל, אבל זה לא אומר שהיא לא שם, משפיעה מתחת לפני השטח… מחקרים רבים בתחום פסיכולוגיית הצרכנים הוכיחו שוב ושוב שלשקיות ואריזות יש השפעה מהותית על חוויית הקנייה של הלקוחות. כאשר השקית יפה ומרשימה, הלקוחות מתלהבים עוד לפני שהם בכלל ראו את המוצר, ומגבשים עליו דעה חיובית. למה? משום שהם מרגישים ששקית איכותית ואריזה איכותית משקפות שהמוצר איכותי יותר, מושקע יותר וטוב יותר.

מהן שקיות המשלוח בדואר הממותגות שהכי מתאימות לעסק שלכם?

זו שאלת השאלות! כיום ישנם סוגים רבים של שקיות בלדרות המתאימות למשלוח מוצרים בדואר. בחברת פלקסופרינט אנחנו מציעים מגוון רחב של שקיות בלדרות ממותגות, מחומרים שונים ובעלות מפרט טכני שונה, שמתאים לסוגים שונים של מוצרים. יש מוצרים, לדוגמה, שצריך לארוז באריזה אטומה (כדי לשמור על פרטיות, או כדי להגן על מוצרים רגישים / עדינים). יש מוצרים שצריך לארוז באריזה עם הוכחת פתיחה, ויש מוצרים שצריך לארוז באריזה שמאפשרת סגירה חוזרת. כל אחד מהמוצרים האלה זקוק לסוג קצת שונה של שקיות בלדרות ממותגות. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון גם את העיצוב עצמו. בהתאם לחומר שממנו עשויה השקית, טכניקת העיצוב, ההדפסה והמיתוג משתנות! לכן חשוב כל כך לדבר עם מומחה לתחום לפני שמבצעים ההזמנה. רק ככה תוכלו להיות בטוחים שהזמנתם את שקיות הבלדרות הממותגות שהכי מתאימות לעסק שלכם, ובאמת עונות על הצרכים הספציפיים שלכם. זקוקים ליעוץ חינם ללא תשלום? מעוניינים לקבל הצעת מחיר משתלמת? הצוות של פלקסופרינט עומד לרשותכם! בפלקסופרינט תמצאו מגוון רחב של שקיות בלדרות מעולות למשלוח מוצרים אונליין, בכל הגדלים ומכל הסוגים. האיכות מעולה, המחירים תחרותיים, וזמני האספקה תמיד מהירים. שקיות הבלדרות של פלקסופרינט מעוצבות באופן מקצועי וחכם, ומודפסות באיכות גבוהה ביותר (אתם יכולים להיות בטוחים שהלקוחות שלכם יגידו “וואו!” כשהמוצר יגיע אליהם הביתה). צרו קשר היום, ותוכלו לשדרג בקלות ובמהירות את תדמית העסק שלכם!

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי