שקיות נייר ממותגות – איך ללמוד מהמתחרים שלכם, ולעקוף אותם

המציאות העסקית הישראלית בשנת 2023 דורשת מבעלי עסקים להיות מתוחכמים יותר מאי פעם: לעבוד קשה כדי להשיג יתרון, ולעבוד קשה אפילו יותר כדי לשמור על היתרון הזה.

אם גם אתם שוברים את הראש בניסיון להבין איך להשיג לעסק שלכם יתרון תחרותי, אולי תתפלאו לגלות שאחת התשובות מסתתרת לכם מתחת לאף ממש.

שקיות נייר ממותגות? כן!

שקיות נייר ממותגות הן קודם כל כלי מכירה. כן כן, זו לא טעות. שקיות נייר ממותגות הן כמובן כלי נשיאה, ומשמשות את הלקוחות שלכם כדי לקחת הביתה את המוצר שהם רכשו. זה נכון. אבל למרבה ההפתעה, זה רק אחד השימושים שלהן.

כפי שהסברנו במאמרים קודמים, התפקיד הראשון של השקיות, מבחינתכם, הוא לשמש ככלי מכירה. והן בהחלט מסוגלות לעשות את זה.

מה מקובל בתחום שלכם?

השלב הראשון בבניית השקית המשולמת, שקית נייר ממותגת שבאמת עובדת בשבילכם ולמענכם, הוא לבדוק את השוק.

חשוב להבין מה מקובל בתחום שלכם, איזה מן שקיות נייר ממותגות יש למתחרים, מה היתרונות של השקיות האלה ומה החסרונות שלהן.

עסק מצטיין מצליח לבדל את עצמו ביחס לאחרים בכמה פרמטרים – אולי העסק מציע שירות יותר טוב? אולי המוצרים איכותיים יותר? אולי החנויות עצמן מעוצבות בצורה יפה ומתוחכמת יותר? יש כל מיני דרכים שבעזרתן העסק שלכן יכול לשדר ללקוחות: אנחנו טובים יותר.

אבל יש בעיה. שתי בעיות, למען האמת.

הבעיה הראשונה היא ששדרוגים עולים כסף – יקר לעצב מחדש חנות, או לייצר מוצרים יקרים ויוקרתיים יותר.

הבעיה השנייה שהשינויים האלה לוקחים זמן, ויקח זמן עד שתראו תוצאות.

מתיחת פנים מגניבה לעסק – במחיר מצחיק!

אם כך השאלה המתבקשת היא: איך אפשר להעניק לעסק שלכם מתיחת פנים בתקציב נמוך? איך אפשר לשדרג משמעותית את התדמית, מבלי להתחייב להשקעות כלכליות משמעותיות? התשובה היא פשוטה להפליא: בעזרת מיתוג נכון של אלמנטים בסיסיים בעסק, כמו שקיות הנייר הממותגות שלכם.

זה כמעט מגוחך עד כמה קל לשדרג את תדמית העסק שלכם, עם שינוי קוסמטי כל כך קטן ופשוט.

כל מומחה לשיווק יאמר לכם – זה כמעט לא הגיוני עד כמה התמורה גבוהה, בעבור שינוי כל כך פשוט.

למה?

שינוי מהיר: כל מה שעליכם לעשות הוא לקבוע פגישת יעוץ עם הצוות המקצועי של פלקסופרינט, ותוך זמן קצר כבר תחזיקו ביד את השקיות החדשות, המגניבות והיוקרתיות שלכם. אין צורך לשכור סטודיו, מעצב, מומחים למיניהם ועוד. פלקוספרינט מציעה שירות מ-א’ ועד ת’, ומבטיחה לכם תוצאות מושלמות במחיר משתלם.

אפקט ויזואלי מרשים שמשדרג את העסק: שריקות ההתפעלות שהלקוחות שלכם ישמיעו כשהם יראו את השקיות האלגנטיות והיפות שלכם, שוות כסף רב… המבט המרוצה על הפנים של הלקוחות שלכם, שיחזיקו שקית יוקרתית וירגישו כמו מיליון דולר אחרי שהם יקנו את המוצר שלכם – שווה כסף רב. השם שיצא לכם, כעסק יוקרתי שמוכר דברים איכותיים – שווה כסף רב.

-לוקחים מוצר הכרחי, והופכים אותו למוצר שנותן פי 100 תמורה ביחס למחיר: העסק שלכם הרי ממילא זקוק לשקיות. אז למה לא להשקיע בשקיות טובות, יפות, איכותיות, באיכות הדפסה מעולה? שקיות שמפנקות את הלקוחות שלכם, שקיות נייר ממותגות שגורמות למתחרים לקנא, שקיות נייר ממותגות שמציבות אתכם 10 רמות מעל המתחרים? אם אתם חושבים שהעלות היא גבוהה, אנחנו שמחים לבשר לכם שאתם טועים… למעשה, המחיר הרבה יותר משתלם ממה שאתם חושבים, ובעבור תקציב סביר מאד תוכלו לקבל שקיות הרבה הרבה הרבה יותר יפות ואיכותיות ממה שחלמתם.

תנו למומחים לטפל בכם, ולהוריד לכם דאגות מהראש

חברת פלקסופרינט פועלת בשוק השקיות והאריזות כבר 40 שנה, ומטפלת במגוון רחב מאד של לקוחות בשוק הישראלי – עסקים גדולים וקטנים, מפעלים וחנויות, רשתות ועסקי מזון, ועוד. בזכות הניסיון המקצועי הנרחב והמחוייבות המוחלטת ללקוחות שלנו, ממשיכה פלקסופרינט לגדול מידי שנה, ולתת את המקסימום לכל לקוח.

אנחנו מזמינים אתכם לקבוע פגישת יעוץ, ללא תשלום וללא התחייבות, ולגות איזה מן שקיות נייר ממותגות ויפהפיות נוכל לעצב עבור העסק שלכם.

אנחנו מבטיחים לכם שתצאו מהפגישה הזאת עם חיוך על הפנים.

וגם הלקוחות שלכם יצאו מהחנות שלכם עם חיוך על הפנים, אחרי שהם יקבלו ליד את השקיות היפהפיות שנייצר עבורכם…

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי