טרנדים מובילים באריזות ושיווק מזון בשנת 2023 – איך ממתגים נכון?

תובנה חשובה להתחיל איתה את שנת 2023, היא ששיווק ומיתוג משחקים תפקיד הולך וגדל בעולם המזון. גם אם המוצר שאתם מייצרים הוא הטעים, הבריא והמיוחד ביותר, אם לא תצליחו להביא את המוצר הזה לידיעת הקהל, הוא ישקע לתהום הנשייה.

אם יש לכם עסק בתחום המזון, אתם חייבים להיות עם האצבע על הדופק בכל מה שקשור לשיווק וקידום. מה הלקוחות רוצים? אילו אריזות ושקיות נותנים לעסק שלכם יתרון? איך מגדילים את האימפקט שלכם?

אם יש משהו שלמדנו בחברת פלקסופרינט, אחרי למעלה מ-40 שנות ניסיון בתחום השקיות והאריזות למזון, זה שמי שלא נע קדימה, הולך אחורה. השוק מתקדם בקצב יותר ויותר מהיר, ועסקים בתחום המזון חייבים לחשוב מחוץ לקופסה (או האריזה…) ולמצוא דרכים חדשות להלהיב, להפתיע ולהעניק ערך למוצר שלהם.

אם כך, למה כדאי לשים לב בתקופה הקרובה? ואיך אפשר להשיג תוצאה שתהדהד, תפתיע, ותשיג תוצאות בשטח?

מיתוג חכם: האם אתם עדיין מסתפקים באריזות סטנדרטיות למוצרים שלכם? אם כן, חבל. אתם מפספסים הזדמנות פז להגדיל את המכירות. מיתוג חכם נותן יותר מאשר “סתם” עיצוב, ומעלה את ערך המוצר עצמו. אריזות מחומרים מיוחדים, שקיות עם קוד QR שהלקוחות יכולים לסרוק ולקבל מידע נוסף, עיצוב טבעי, מודע לעצמו ומקורי – כל אלה כלים חשובים שעובדים לטובתכם ומשדרגים, בעלות מינימלית, את האפקט שתוכלו להשיג באמצעות האריזה.

ערך מוסף – VALUE: הלקוחות היום רוצים מוצר איכותי, כמובן, והם רוצים לשלם מחיר סביר, אבל ככל שמדובר בלקוחות מתוחכמים יותר, כך גדל הסיכוי שהם לא יסתפקו במפרט המוצר עצמו ויצפו למצוא ערך נוסף (ובאנגלית: VALUE). מחקרים רבים בשנים האחרונות מציינים את חשיבות ה-VALUE בקרב הצרכנים, ואת התפקיד שהוא משחק בקידום המכירות והנאמנות למותג. אבל האם המיתוג על האריזה שלכם מקדם את המסר הזה? האם האריזות והשקיות שלכם משדרות  ללקוחות שהמוצר שלכם הוא בעל ערך מוסף? האם עיצוב האריזה גורם להם להבין באופן אינטואיטיבי שמדובר על מותג שמשדר על אותו גל כמותם, שמחוייב לאותם ערכים? אם אתם לא בטוחים שהתשובה לשאלה הזאת היא חיובית, אנחנו ממליצים לכם לקבוע פגישה עם הצוות המקצועי שלנו. ביחד נוכל לשדרג בצורה משמעותית את האימפקט שמשיגות האריזות והשקיות שלכם.

נוחות השימוש: כולנו עסוקים. הרבה אנשים היו שמחים לו היו להם 40 שעות ביממה, לא רק 24, וכולנו היינו שמחים לו היו לנו ארבע ידיים ולא רק שתיים… אז למה להקשות על הלקוחות שלכם? אתם בוודאי יודעים שהאופן שבו משתמשים באריזה הוא חלק בלתי נפרד מהעיצוב שלה, כמובן, ונוחות השימוש היא פקטור מכריע בעיצוב.

ככל שעובר הזמן כך הלקוחות נעים מאריזות בסיסיות שרק עוטפות את המוצר לאריזות שקל יותר להשתמש בהן. שקיות דויפאק (שקיות עומדות) הן דוגמה מעולה לטרנד הזה, שרק ילך ויגדל בשנת 2023. שקיות דויפאק שומרות על המוצר בצורה הטובה והאיכותית ביותר, מבודדות אותו מהסביבה, מעריכות את חיי המדף שלו ומגנות עליו מפני אור ואוויר, אבל הן עושות גם דבר חשוב נוסף: הן הופכות את המוצר לקל במיוחד לשימוש. השקית עומדת בקלות על המדף, אפשר לפתוח אותה במשיכה קלה, אפשר לסגור אותה בחזרה עם זיפר (בשקיות שבהן הותקן פסגור), ובאופן כללי השקית מתאימה בדיוק לסגנון החיים של הלקוחות שלהם – קל, נוח, מגניב, נוח. האם אתם ערוכים לפגוש את הלקוחות שלכם במקום שבו הם נמצאים? ולהציע להם שקיות נוחות שעונות על הציפיות שלהם?

איכות הסביבה: אחד הנושאים הלוהטים והקריטיים ביותר בשנת 2023 בארצות הברית, באירופה, ובמקרים רבים מאד גם בישראל. ליותר ויותר אנשים חשוב להיות חלק מתהליך השינוי, ומהמגמה החיובית של שמירה על כדור הארץ. אולי שמעתם עד היום בעיקר על שקיות מתכלות (כמו השקיות שבהן חובה על פי חוק להשתמש בסופרמרקטים באירופה), אבל אל תחשבו שנושא איכות הסביבה מתמצה בשקיות העשויות מחומרים מתכלים. למעשה מדובר על עולם שלם של חומרים מעניינים ומהלכים מתוחכמים שאפשר לבצע על מנת לשדרג משמעותית את האריזות והשקיות שלכם. לדוגמה: צרכנים רבים מתרשמים לטובה משקיות נייר העשויות מנייר ממוחזר, ומשקיות העשויות מנייר שמגיע מיערות מפוקחים. האם אלו ערכים שעומדים גם בלב העסק שלכם וחשובים ללקוחות שלכם? אם אתם מחפשים יצרן שקיות ניילון ויצרן שקיות נייר המחוייב לאיכות הסביבה, פלקסופרינט היא בדיוק המקום בשבילכם. חברת פלקסופרינט מחוייבת לאיכות הסביבה, ומציעה בין היתר גם שקיות נייר מעולות מנייר ממוחזר ומנייר ידידותי לסביבה מבלי להתפשר על האיכות והמראה! והמחירים? תחרותיים בהחלט. אתם מוזמנים לקבוע פגישת ייעוץ ללא התחייבות ולקבל פרטים נוספים.

התאמה אישית: אחד הטרנדים החזקים ביותר לשנת 2023 הוא המיתוג האישי, הפרסונליזציה של מוצרים כך שכל לקוח ירגיש שהמוצר שלכם נתפר בדיוק לפי מידותיו. למעשה, מחקרים מראים ש-70% מהלקוחות מגיבים טוב יותר למוצרים שעברו פרסונליזציה. מדובר על נתון גבוה במיוחד, שמזמין כמובן תגובה מצד בעלי העסקים שיודעים איך לנצל את הצורך הזה בשוק. אבל איך משיגים פרסונליזציה והתאמה אישית? זה פשוט – פונים לייצרן שקיות ואריזות כמו פלקסופרינט, שמציע גם הדפסה דיגיטלית בכמויות קטנות. האם ידעתם שבחברת פלקסופרינט פועלת אחת ממכונות הדפוס הדיגיטליות הטובות בישראל? ושבעזרתה אפשר לבצע התאמה אישית מלאה של המוצרים שלכם? מדובר על מהפכה של ממש, והתוצאה מלהיבה את הלקוחות כל פעם מחדש.

יצרן שקיות ניילון ושקיות נייר עם ניסיון ורעב לחדשנות!

לפלקסופרינט יש ניסיון עשיר, ומפרט המוצרים שלנו כולל מגוון רחב מאד של שקיות מכל הסוגים, החל מהשקיות ה”פשוטות” ביותר וכלה בשקיות המתוחכמות והמעניינות ביותר. המדיניות של החברה היא להסתכל תמיד קדימה, ולתת לבעלי העסקים שעובדים איתנו משהו נוסף – שקיות יפות יותר, איכותיות יותר מאלה של המתחרים, שקיות שמשאירות אימפקט אמיתי. אננחו גאים להציע מוצרים מסורתיים ומוצרים חדשניים, והכל ברמה גבוהה ובמחירים תחרותיים.

זקוקים למידע נוסף? מחפשים את הרעיון הגדול הבא עבור העסק שלכם? הצוות המקצועי של פלקסופרינט עומד לרשותכם – צרו קשר עוד היום!

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי