שקיות לעסקים – מה היתרון בשקיות ממותגות לעסק?

שקיות לעסקים זה עניין רציני. שקיות ממותגות לעסקים משפיעות על התדמית של העסק, ועוזרות לעסקים למתג את עצמם בשוק התחרותי.

אם יש לכם חנות, או כל עסק אחר, אתם בוודאי יודעים ששקיות לעסקים משחקות תפקיד משמעותי בשלבים שונים של תהליך המכירה והשיווק. במאמר זה נבין – מה בעצם היתרון בשקיות ממותגות לעסק? איזה טעויות עושים עסקים, ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים שקיות למשלוחים ושקיות לעסקים און ליין?

שקיות למשלוחים – חזקות, בטיחותיות, ויפות

שקיות למשלוחים ממלאות מספר תפקידים: ראשית כל, הן שקיות נשיאה שחייבות להיות חזקות ואיכותיות (כדי להגן על המוצר שבפנים). אבל בפועל הן ממלאות תפקיד נוסף, וחשוב לא פחות: הן חייבות “למכור” את המוצר, ולשכנע את הלקוחות שלכם שהם עשו את הדבר הנכון כשהם הזמינו מכם.

שימו לב: השקית בעצם מאשרת את הבחירה של הלקוחות, וגורמת להם לפתח דעה חיובית על המוצר מהרגע הראשון. כפי שנראה בהמשך, זו אסטרטגיה חשובה ביותר.

מקצועני דפוס אמיתיים יודעים איך לנצל את עיצוב השקית כדי להוציא ממנה את המקסימום!

כאשר בוחרים שקיות למשלוחים, וכאשר בוחרים שקיות לעסקים און ליין, חשוב להקפיד שהשקיות יהיו:

  • בנויות באופן שמותאם במיוחד למשלוחים (חברת פלקסופרינט מציעה מגוון רחב של שקיות למשלוחים ושקיות און ליין שעונות על הצרכים השונים של עסקים שונים)
  • חזקות ואיכותיות
  • מודפסות בצורה נכונה
  • מעוצבות באופן חכם מבחינה שיווקית

שקיות לעסקים – כלי אדיר למכירה ולשיווק!

לא משנה מה אסטרטגיית השיווק שלכם, ומה תרגילי הפרסום שאתם עושים, אין תחליף לשקיות ממותגות לעסקים. ברגע שהלקוחות יוצאים מהחנות שלכם עם שקית ממותגת, אתם זוכים בזכותה לחשיפה אדירה, ובחינם.

שקיות לעסקים – מנצלים כל הזדמנות

בשוק כל כך תחרותי, אסור לפספס אף הזדמנות לקידום העסק. תארו לעצמכם שמישהו היה בא אליכם ואומר: אני מוכן לתת לכם פרסום בחינם לעסק שלכם. זה לא יעלה לכם כלום, ומאות אנשים יראו אותו.

לא הייתם קופצים על ההזדמנות הזאת? בוודאי שכן!

למעשה, אנחנו ומציעים לכם את אותו הדבר בדיוק: פרסום בחינם לעסק שלכם. שקיות ממותגות (בצורה נכונה וחכמה) הן הזדמנות ששווה הרבה כסף עבור עסקים. מאות אנשים נחשפים אליהן ברחוב, וככל שהלקוחות ימשיכו להשתמש בשקית, כך היא תגדיל את החשיפה שלכם.

שקיות ממותגות לעסקים – פרסום מול הלקוחות הקיימים ומול הלקוחות החדשים

אתם בוודאי יודעים שתהליך המכירה לא מסתיים כאשר הלקוחות שלכם מגהצים את כרטיס האשראי שלהם. תהליך המכירה כולל כמובן גם את האריזה והשקית שבהן המוצר מגיע ללקוח. בין אם מדובר במוצר שנרכש אונליין, או מוצר שנרכש בחנות פיזית, השקית משחקת תפקיד מכריע בעיצוב דעתם של הלקוחות על המוצר.

מחקרים שערכו מומחים לשיווק ומנהל עסקים מוכיחים:

כשהשקית יפה ואיכותית, זה משפיע גם על האופן שבו הלקוחות חושבים על המוצר שבפנים! וזה נכון במיוחד עבור שקיות לעסקים און ליין.

למעשה, שקיות למשלוחים ושקיות און ליין סובלות במיוחד מהמלכודת הזאת…

זו נקודה חשובה מאד, וכדאי להתעכב עליה. אתם בוודאי מכירים את הביטוי “אל תסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו”. זה אמנם ביטוי יפה, אבל הוא לא נכון בעולם העסקים. בעולם העסקים, הלקוחות מסתכלים קודם כל על הקנקן. וליתר דיוק – על השקית… ואם השקית לא יפה מספיק, לא מעוצבת בצורה נכונה, זו בעיה. אם השקיות לעסקים לא משדרות תדמית איכותית, יוקרתית, ומקצועית – זה פוגע בצורה משמעותית בדעה של הלקוחות על המוצר עצמו!

מחקר אחד ומדהים למדיי חשף שלמעלה מ-70% מהלקוחות מושפעים בצורה משמעותית מהאריזה ומהשקית שבה מגיע המוצר, ונתנו ציון נמוך יותר למוצרים שהגיעו באריזות פשוטות ובשקיות “מכוערות”. כלומר – לא רק שהשקית לא תרמה למוצר, היא ממש הזיקה לו!

העסקים שהתפשרו על שקיות סתמיות, כי “זו בסך הכל שקית, מה זה משנה?” עשו טעות, ושילמו עליה מחיר. הם בעצם הורידו את הערך של המוצר בעיני הלקוחות שלהם, בגלל שהאריזה והשקית שהם בחרו נראו פשוטות ולא איכותיות!

כדאי ללמוד מהטעויות של אחרים, ולבחור בשקיות ובאריזות שגורמות ללקוחות להתרגש ולהתלהב. אף פעם אל תתפשרו על שקיות ואריזות פשוטות וזולות למראה, משום שהן גורמות לאנשים לזלזל במוצר שלכם.

יצרני שקיות עסקים – למי אפשר לפנות?

ישראל מלאה ביצרני שקיות לעסקים, אבל כשמגיע הרגע לעצב ולייצר את השקית המושלמת לעסק שלכם, ממש לא כדאי להתפשר.

כפי שבוודאי כבר הבנתם, לשקיות ממותגות לעסקים, שקיות לעסקים און ליין ושקיות למשלוחים יש כוח עצום. הן משפיעות על הלקוחות לאורך תהליך המכירה, והן משחקות תפקיד חשוב בעיצוב תדמית המותג מול הקהל.

על מנת להשיג את כל היתרונות החשובים האלה, חשוב לפנות ליצרני שקיות לעסקים עם ניסיון, ולהיעזר בצוות מקצועי שידע לתת לכם את הפיתרון הטוב ביותר. ואין מקום טוב יותר מאשר חברת פלקסופרינט, כמובן!

האם ידעתם שמזה למעלה מ-40 שנה חברת פלקסופרינט היא החברה המועדפת על חנויות ומפעלים בכל רחבי הארץ? יש לכך סיבה טובה… חברת פלקסופרינט יודעת להשיג תוצאות עבור הלקוחות שלה.

בחברת פלקסופרינט עובד צוות מקצועי מהשורה הראשונה, שיודע לעצב שקיות מתוחכמות ויפות, שמשמשות לא רק כשקית נשיאה אלא גם ככלי מכירה אפקטיבי.

בפלקסופרינט תוכלו למצוא גם את אחת ממכונות הדפוס המתקדמות ביותר בעולם, המדפיסה באיכות מדהימה. ובמילים אחרות: כשבעלי עסקים רוצים שקית יפה באמת – הם באים לפלקסופרינט!

והמחירים? משתלמים!

וזמני האספקה? מהירים!

אל תתלבטו – קבעו עוד היום פגישה בחינם ללא התחייבות עם הצוות המקצועי של פלקסופרינט ותנו לנו לעזור לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה.

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי