שקיות משלוח: מה החנות שלכם צריכה?

שקיות משלוח איכותיות בסיטונאות? זה בדיוק הדבר שאנחנו מתמחים בו!

אם הגעתם לכאן כנראה שאתם מחפשים את שקיות המשלוח (שקיות בלדרות) המתאימות ביותר למשלוח מוצרים אונליין.

חנויות אונליין צוברות תאוצה משמעותית בשנה האחרונה, ואין ספק שהצרכים של בעלי עסקים גם השתנו וגם התרחבו. למה הכוונה? בתחילת דרכם המקצועית, מפעילי חנויות אונליין בחרו פעמים רבות “להסתפק” בשקיות משלוח פשוטות, חלקות, שענו בעיקר על צרכים פונקציונליים. היקף המשלוחים היה מצומצם, עתידן של חנויות האונליין לא היה ברור, ובאופן כללי כולם ניסו לנחש מה צופה השוק: מה יהיה קצת הצליחה של חנויות שמוכרות אונליין? האם בכל התחומים צפויה צמיחה בקצב דומה? מה מחפשים הצרכנים, ואיך יעבוד שירות המשלוחים?

היום התמונה חדה וברורה הרבה יותר, וקל יותר להבין מה נדרש בפועל משקיות למשלוח מוצרים שנרכשו אונליין.

כיום, למעשה, ברור שתפקידן של שקיות המשלוח (שקיות הבלדרות) הוא לא רק כפול אלא למעשה משולש. למה הכוונה?

שלושת התפקידים שממלאות שקיות המשלוח (שקיות בלדרות לעסקים)

אם תשאלו מומחי שיווק הם יספרו לכם ששקיות המשלוח ממלאות למעשה יותר משלושה תפקידים, אבל במאמר זה היינו רוצים להתמקד בשלושת הפונקציות העיקריות והחשובות ביותר של שקיות הבלדרות שתבחרו עבור העסק שלכם.

ראשית כל, שקיות הבלדרות ממלאות תפקיד טכני – תפקידן להביא את המוצר ללקוח שהזמין אותו, ולשמור עליו בזמן המשלוח כמובן.

שנית, שקיות הבלדרות מתפקדות כאמצעי פרסומת לכל דבר, גם עבור לקוח הקצה וגם עבור כל מי שנתקל במוצר הארוז לאורך שרשרת השיווק.

שלישית, שקיות המשלוח הן חלק בלתי נפרד מחוויית הלקוח, ומשחקות תפקיד משמעותי בניהול ציפיות הלקוח מול המוצר.

שקיות משלוח – מה עשו פעם, ומה מקובל היום?

בפלקסופרינט אנחנו אוהבים להישאר עם האצבע על הדופק, ולעקוב מקרוב אחר טרנדים ומגמות בתחום האריזה והשקיות. חשוב לפקוח עיניים ולעקוב אחר המגמות המרכזיות כדי שנוכל לתת לכם, בעלי העסקים שעובדים איתנו, שירות מסוג א’.

המגמה כיום, חד משמעית, גם בחו”ל וגם בעסקים המובילים בארץ, היא להשקיע ב-100% בסטייל. איכות ההדפסה, האסתטיקה של השקית, חומרי הגלם שבהם נעשה שימוש, הטיפוגרפיה, שילוב הצבעים – הכול הולך לכיוון אחד וברור מאד: לגרום ללקוח הקצה לפעור את הפה ולהגיד “מה זה הדבר המשוגע הזה? איזה מותג מגניב!”

שקיות משלוח לדואר (שקיות בלדרות) – למה כדאי להשקיע?

  • יתרון תחרותי: מי שמכוון גבוה ורחוק, משמר את היתרון התחרותי שלו. כשם שהמוצר שלכם טוב יותר משל המתחרים, כך גם השקית שבה הוא מגיע צריכה להיות מעניינת, מרשימה ויפה יותר משל המתחרים
  • הלימה בין המוצר לשקית: אנחנו בטוחים שהמוצר שלכם מעולה. אחרת לא הייתם משקיעים זמן ומחשבה בניסיון להתאים לו את השקית הנכונה ביותר. לכן חשוב למצוא שקית שתשקף את האיכות הזאת. חבל לפגוע ברושם הראשוני של המוצר שלכם עם שקית סתמית, שלא מחמיאה למוצר אלא להיפך – רק מחבלת בתדמית שלו.
  • אפקט הוואו: כפי שהסברנו בסעיף הקודם, שקיות המשלוח שבהן אתם שולחים מוצרים בדואר הן הזדמנות אדירה לכבוש את לב הלקוח שלכם. שקיות בלדרות יפות, שמעוצבות בחוכמה ומודפסות כמו שצריך (לא מובן מאליו…) משיגות את “אפקט הוואו” שבעלי עסקים מחפשים, וגורמות ללקוחות להתלהב ולהתפעל מההשקעה ומהסגנון.

 

שקיות משלוח למוצרים בדואר – שקיות בלדרות מנצחות לעסקים

בחרנו לשים את המונח “שקיות בלדרות מנצחות” בכותרת, והתכוונו לכל מילה. שקיות המשלוח של חברת פלקסופרינט הן בליגה אחרת. אלה שקיות בלדרות למשלוח מוצרים בדואר שעושות הרבה יותר מאשר “סתם” להוביל מוצרים מנקודה א’ לנקודה ב’.

אם אתם מחפשים שקיות בלדרות יפות, איכותיות, בהדפסה מעולה, בעיצוב חכם, במחיר טוב ובזמני אספקה מהירים, צרו קשר עוד היום עם פלקספורינט.

עם ניסיון של 40 שנה בשטח, מכונות מתקדמות וצוות מקצועי רציני ואיכותי, העסק שלכם יזכה לטיפול הכי איכותי מהרגע הראשון. והמחירים? נאמר זאת כך: אתם תופתעו לטובה!

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי