שקיות ניילון ממותגות לעסקים בהתאמה אישית

חברת פלקסופרינט מציעה שקיות ניילון ממותגות לעסקים. קטלוג השקיות שלנו מורכב משקיות בכל הגדלים וממגוון חומרים (CPP, LDPE, BOPP, PE, PP, פוליאסטר, שקיות נייר, ועוד).

כל שקיות הניילון הממותגות שלנו הן MADE TO ORDER, ממש כמו חליפה שנתפרת לפי מידות הגוף המדוייקות של הלקוח. כך תוכלו להיות בטוחים שקיבלתם את השקית הכי נכונה והכי מתאימה לעסק שלכם ולמוצר הספציפי שלכם.

למה חשוב להזמין שקיות ניילון ממותגות בהתאמה אישית?

היום קל יותר מאי פעם להזמין כמות גדולה של שקיות ניילון “סטנדרטיות”, חלקות או ממותגות. לכאורה, זה פשוט וקל: כל בעל עסק יכול להחליט איזה גודל של שקית הוא צריך, ולהזמין את הכמות הרצויה. אבל בפועל המצב מורכב הרבה יותר… משום שלמוצרים שונים יש “דרישות” שונות.

למה הכוונה? חשבו על מצב שבו אתם עומדים לצאת לטיול רגלי בהרים. האם תצאו לדרך עם נעלי עקב? כמובן שלא. ואם יזמינו אתכם לארוחת ערב חגיגית, האם תגיעו עם כפכפים? כמובן שלא. לכל אירוע יש את הנעל שמתאימה לו. אין דבר כזה “נעל” באופן כללי, יש סוגים שונים של נעליים וכל נעל מתאימה ורלוונטית לסיטואציה מסויימת. כך גם עם שקיות: לכל מוצר יש את השקית שמתאימה לו (ושקית שלא באמת מתאימה לו!).

לכל מוצר יש שקית ששומרת עליו בצורה הנכונה ביותר (לפי המפרט הטכני, כימי ופיזיקלי של אותו מוצר), שקית שממתגת אותו בצורה הנכונה ביותר, וחשוב לא פחות: שקית ניילון ממותגת איכותית שמתומחרת בצורה משתלמת עבור בעל העסק.

מי שנכנס לפרטים הקטנים, מקבל תמורה טובה יותר. אז אמנם אפשר תיאורטית להזמין “סתם שקיות” מיצרן כלשהו באינטרנט. אבל בפועל אתם מסתכנים בכך שתגיעו לארוחת ערב חגיגית עם כפכפים…

עדיף לא לגלות בדיעבד שנתקעתם עם מלאי לא כל כך מתאים, ולא כל כך איכותי, של שקיות. אם תתייעצו עם מומחה אמיתי, שעושה אך ורק שקיות בהתאמה אישית, תוכלו לקבל שקית טובה יותר, מתאימה יותר ומשלתמת יותר, במחיר מצויין…

לפעמים פגישת יעוץ קצרה בתחילת הדרך יכולה להעלות את העסק שלכם על דרך המלך מהרגע הראשון. אתם מוזמנים להיעזר בניסיון המקצועי של הצוות הפלקסופרינט – החברה המובילה בישראל לייצור שקיות ניילון ונייר מכל הסוגים.

רוצים לשמוע עוד? צרו קשר עוד היום, נשמח לעזור לכם!

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי