שקיות משלוח ממותגות – שלושה דברים שכל בעל עסק צריך לדעת

יש לכם חנות אונליין? משתמשים בשקיות בלדרות (שקיות משלוח בדואר)? מנסים להבין איפה אפשר למצוא את שקיות המשלוחים ושקיות הבלדרות הטובות ביותר עבור העסק שלכם, במחיר משתלם? ריכזנו עבורכם שלוש עצות חשובות ויעילות שכל בעל עסק צריך לדעת!

עצה מספר 1: בחרו בצורה נכונה את סוג השקיות בהתאם לסוג העסק שלכם

אם העסק שלכם מוכר מוצרים גם בחנות פיזית (ולא רק אונליין), אתם בוודאי מכירים את ההתלבטות: באיזה מן שקיות כדאי להתשמש כדאי לארוז את המוצרים עבור הלקוחות? בשקיות נייר ממותגות, או שקיות ניילון ממותגות? ואם שקיות נייר – אז איזה סוג? ואם שקיות ניילון -אז מאיזה חומר ובאיזו שיטת הדפסה? התלבטות דומה קיימת גם עבור מי שזקוק לשקיות בלדרות ממותגות. מכיוון שישנם סוגים שונים של שקיות בלדרות למשלוח בדואר, כדאי להתייעץ עם מומחה בתחום, כמו חברת פלקסופרינט, לפני שמבצעים את ההזמנה. כך תוכלו להיות בטוחים שהזמנתם את שקיות המשלוח בדואר הנכונות עבור צרכי העסק שלכם ועבור מפרט מוצרים שלכם.

עצה מספר 2: השקיעו בהדפסה איכותית

אנחנו חיים בעולם ויזואלי, עולם שבו הסטנדרטים האסתטיים המקובלים הם גבוהים מאד. הלקוחות שלכם נחשפים לדימויים יפהפיים בזמן שהם גולשים באינטרנט, בטיולים בחו”ל, במגזינים, במתחמי קניות… בכל מקום, למעשה. מכיוון שהסנטרדטים גבוהים כל כך, הלקוחות שלכם מצפים שהמוצרים שהם בוחרים לקנות יעמדו בסטנדרטים האלה. אבל לא רק המוצר עצמו, אלא גם כל מה שמקיף אותו, כולל האריזה ושקית המשלוח, כמובן! ההשפעה של השקיות והאריזות שאתם בוחרים היא דרמטית, והלקוחות רגישים מאד לעיצוב שאתם בוחרים. הדפסה איכותית היא ההבדל בין אריזה יפה ומגניבה, לאריזה סתמית ואפילו מכוערת. כדאי לנצל את הטכנולוגיה הקיימת בשוק, ולהדפיס על השקיות שלכם בצורה הטובה ביותר. אתם תופתעו לטובה מהמחיר, ואתם תהיו בשוק כשתראו מה היתרונות שהדפסה איכותית מעניקה לכם!

עצה מספר 3: כדאי לעבוד עם ספק שיכול לתת לכם מענה מלא, ולספק את כל סוגי השקיות והאריזות

רוב העסקים זקוקים ליותר מסוג אחד של שקיות. למעשה, רוב בעלי העסקים זקוקים גם לשקיות לנקודת המכירה הפיזית שלהם (שקיות נייר ממותגות, שקיות ניילון ממותגות במחיר טוב, ועוד) וגם שקיות למשלוח בדואר. לכן, מומלץ מאד לבחור מהרגע הראשון ספק גדול ואמין שיוכל לטפל עבורכם בהכל – גם בשקיות הנייר הממותגות, גם בשקיות הניילון המודפסות, גם בשקיות הבלדרות, גם בשקיות למשלוחים, וגם בכל סוג אחר של שקיות או אריזות שתזדקקו לו. אם תעבדו רק אם ספק גדול אחד, תוכלו לחסוך בעלויות, לצמצם את בזבוז הזמן, ולהקל על עצמכם משמעותית. כמובן שלא לכל יצרני השקיות יש את המכשור המתאים והידע הטכני לייצר עבורכם את כל סוגי השקיות. אבל בפלקוספרינט – אחת החברות הגדולות והוותיתקות במשק, תמצאו הכל! האם ידעתם שבחברת פלקסופרינט תוכלו למצוא שקיות משלוח מכל הסוגים? גם שקיות משלוחים וגם שקיות בלדרות, גם שקיות למשרדים וגם שקיות לחנויות, גם שקיות למשלוח בדואר וגם מעטפות? בחברת פלקופרינט פועלות מכונות דפוס איכותיות ומתקדמות, ובזכותן תוכלו לעצב את השקיות שלכם בעיצובים מרהיבים. אם אתם זקוקים לשקיות בלדרות למשלוח מוצרים בדואר, צרו קשר עוד היום. הצוות המקצועי של פלקסופרינט ישמח להציע לכם הצעת מחיר משתלמת, שתפתיע אתכם לטובה.

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

המדריך לדפוס פלקסוגרפי בשנת 2021

הדפסה פלקסוגרפית היא שיטת דפוס שבה משתמשים בגלופה גמישה (מפולימר) המעבירה את הדיו ליריעה. שיטה זו מתאימה במיוחד להדפסה על גבי חומרים עדינים.

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי