שקיות משלוח לעסקים: מה המאפיינים של שקיות בלדרות חכמות איכותיות?

זקוקים לשקיות משלוח לעסק שלכם? מחפשים שקיות בלדרות שיהיו גם יפות, גם משתלמות כלכלית, וגם יפות? לצוות של פלקסופרינט יש את הפיתרון המושלם עבורכם. לפני שאתם בוחרים את שקיות המשלוח המושלמות לעסק שלכם, יש כמה דברים שכדאי לזכור:

טיפ מספר 1: שקיות בלדרות חייבות ללכוד את תשומת הלב של הלקוחות שלכם (ולא רק…)

זכרו ששקיות המשלוח לעסקים הן כמו שלט פרסומת מהלך. כל מי שרואה אותן לומד על העסק שלכם: לקוח הקצה, השליח, כל מי שנחשף לשקית, למעשה. שקיות משלוח שמעוצבות היטב ומודפסות ברמה גבוהה יעוררו עניין והתלהבות, וזו כמובן שיטה נהדרת לקדם את המכירות שלכם.

טיפ מספר 2: השקיות של העסק חייבות לספר בצורה נכונה את הסיפור שלכם

לכל עסק יש סיפור. מי אתם? מה אתם מייצגים? למה כדאי לקנות את המוצרים שלכם? מה הופך אתכם לשונים מכל שאר המתחרים? מה מיוחד בכם? חשוב מאד שכל אלמנט בעסק שלכם ישתתף בסיפור הזה, ויבהיר אותו באופן אינטואיטיבי לקהל הלקוחות שלכם. השקיות הלבדרות שבהן אתם משתמשים הן כלי חשוב ביותר לספר את הסיפור שלכם. הן דרך חשובה לבדל אתכם מכל השאר, ולהבהיר בצורה נעימה ואפקטיבית מי אתם. העיצוב של השקית, השימוש בצבעים, הסגנון הכללי – כל אלה חייבים לשקף אתכם.

טיפ מספר 3: שקיות הבלדרות שלכם צריכות מפרט טכני שמתאים לסוג המוצר שאתם מוכרים

בוודאי שמתם לב שישנם סוגים רבים של שקיות בלדרות בשוק. ישנן מעטפות מרופדות ושקיות עם ציפוי כפול, שקיות למשלוח בדואר העשויות מחומר אטום ושקיות עם סוגים שונים של סגירה, שקיות בלדרות עבות יותר ודקות יותר… מה ההבדל? ההבדל הוא שסוגים שונים של מוצרים זקוקים לסוגים שונים של שקיות. גם כדי להגן על המוצר, וגם כדי להתאים ללקוחות. הטריק הוא למצוא את האיזון הנכון ביותר בין הדרישות הטכניות של המוצר, לעיצוב של שקיות המשלוח, לעלויות.

טיפ מספר 4: שקיות משלוח לעסקים צריכות להיות מודפסות בצורה איכותית

בסופו של דבר, הלקוחות שלכם לא יודעים מהו המפרט הטכני המדוייק של שקיות הבלדרות שבחרתם. מה שהם יודעים זה שנשלח אילהם המוצר שהם הזמינו אונליין, וששקית המשלוח היא יפה או לא. אז מה משפיע על יופי השקית? הדבר הראשון והחשוב ביותר שמשפיע באופן דרמטי על יופי שקיות המשלוח הוא איכות ההדפסה. שקית שמודפת בהדפסה איכותית תקבל מחמאות נלהבות מהלקוחות שלכם, בוודאות. איך משיגים את האיכות הזאת? רק מפעלים שהשקיעו ורכשו מכונות הדפסה מתקדמות מאד, ומכשור טכנולוגי חדשני, יכולות להדפיס ברמה כל כך גבוהה. בחברת פלקסופרינט תמצאו את כל זה, ועוד! מכונות הדפסה בין הטובות בישראל, איכות הדפסה מדהימה, עיצוב חכם, חומרי גלם איכותיים (אבל במחירים תחרותיים!), זמני אספקה מהירים, ידע מקצועי ושירות לקוחות מקצועי ואדיב. שכעובדים עם מקצוענים כמו פלקסופרינט, אפשר להיות רגועים ולדעת שהעסק שלכם בידיים טובות, כי יש מי שדואג לכם ומשיג עבורכם את המקסימום. זקוקים לשקיות בלדרות למשלוח בדואר? צרו קשר עוד היום עם חברת פלקסופרינט. נשמח לשוחח איתכם ולתת לכם הצעת מחיר משתלמת.

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי