שקיות נייר ממותגות: מהצעד הראשון ועד לשקית המושלמת

בכל מקום שאליו תפנו, הן שם: שקיות נייר ממותגות, אחד הטרנדים הכי משמעותיים בעשור האחרון בעולם הקמעונאות.

כפי שבוודאי שמתם לב, עסקים רבים פונים בשנים האחרונות לעולם הנייר, ומשלבים שקיות נייר מעוצבות ומודפסות במותג שלהם. יש מי שמשתמש גם בשקיות נייר ממותגות וגם בשקיות ניילון מודפסות, ויש עסקים שבוחרים לעבוד רק עם שקיות נייר מעוצבות.

הבחירה בסוג השקיות המתאימות לעסק שלכם תלויה במספר גורמים, כמובן, וביניהם סוג העסק, סוג המוצר, התקציב, וסוג הלקוחות שאיתם אתם עובדים.

עבור מוצרים מסוג HIGH END, לדוגמה, שקיות נייר ממותגות הן בגדר חובה, והשאלה היחידה שעליכם לשאול את עצמכם היא “באיזה מן שקיות נייר ממותגות הכי משתלם לי להשתמש?”

בין אם אתם עסק מבוסס שכבר עובד עם שקיות נייר ממותגות ומחפש לשדרג את עצמו, או שאתם עסק חדש שמעוניין לרכוש בפעם הראשונה שקיות נייר ממותגות בסיטונאות, בחברת פלקסופרינט תוכלו למצוא פתרונות מקצועיים איכותיים ומשתלמים.

הליווי האישי בחברת פלקסופרינט מתחיל מהרגע הראשון ממש – משלב העיצוב והתכנון של השקית.

כידוע, ישנם סוגים רבים ומגוונים של שקיות נייר, והיכולת להתאים את השקית הכי נכונה, הכי מדוייקת והכי מושלמת ספציפית עבור העסק שלכם דורשת ניסיון וידע מקצועי נרחב.

השלב הראשון: הגדרת הצרכים – על מנת לייצר ולהזמין את שקיות הנייר לעסקים הטובות ביותר עבורכם, חשוב לשאול את השאלות הנכונות ולהגדיר בצורה מדוייקת את הצרכים שלכם. איזה מן מוצר יהיה בשקית? מה גודל המוצר, מה משקל המוצר, מה נפח המוצר, מה שוויו הכספי של המוצר?

השלב השני: התאמת חומרי הגלם – שקיות הנייר הממותגות והמעוצבות שלכם יכולות להיות עשויות מכל מיני סוגים של נייר. מה סוג הנייר הכי מתאים למקרה שלכם?

השלב השלישי: עיצוב מנצח – המראה של שקיות הנייר המעוצבות, שילוב הצבעים, האסתטיקה, ה”לוק הכללי” של שקיות הנייר הממותגות שלכם ישרתו את העסק שלכם בצורה משמעותית וחשובה. שלב העיצוב הוא שלב קריטי, וכדאי מאד להפקיד את עיצוב שקיות הנייר הממותגות שלכם בידיים של מקצוענים אמיתיים (כמו המעצבים של חברת פלקסופרינט, לדוגמה).

שקיות נייר ממותגות ומעוצבות במחירים טובים

בחברת פלקסופרינט אנחנו מציעים לבעלי עסקים (קטנים, בינוניים וגדולים!) ייעוץ מקצועי איכותי שיחסוך לכם כסף, בלבול והרבה כאב ראש.

כך תוכלו לקבל שקיות נייר ממותגות איכותיות ובהדפסה יפהפיה, במחירים טובים וללא בעיות.

זקוקים לפגישת יעוץ ללא עלות וללא תהחייבות? מחפשים את שקיות הנייר הממותגות הטובות ביותר עבור העסק שלכם? צרו קשר עוד היום עם חברת פלקסופרינט. אנחנו כאן בשבילכם!

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי