מפעל לשקיות ניילון – גם למצבים דחופים

יש סיטואציות בעולם העסקים שבהן חברה זקוקה לשקיות באופן דחוף. איך מתמודדים עם מצב שכזה? שוחחנו עם ז’קלין, רכזת המכירות של חברת פלקסופרינט כדי להבין איך מתמודדת פלקסופרינט עם בקשות דחופות, ואיך מצליחים לתת מענה למפעלים גם כשהם בלחץ של זמן.

קורה הרבה שלקוחות מחפשים מפעל לשקיות ניילון שיתן להם מענה דחוף?

“בוודאי”, אומרת ז’קלין. “כבר דיברנו על זה שבחודשים האחרונים הרבה עסקים נתקעו בלי אספקה של שקיות ניילון ממותגות כי המכולות מחו”ל לא הגיעו בגלל המתקפות של החו’תים. אבל זו לא הסיבה היחידה. הרבה פעמים קורה שמפעל צריך פיתרון דחוף בגלל שנפתחה להם הזדמנות עסקית חשובה והם צריכים מפעל שיתן מענה אקספרס כדי שהם לא יפספסו את ההזדמנות”.

את יכולה לתת לי דוגמה?

“ממש לפני כמה ימים יצרה איתי קשר חנות ממתקים ושוקלדים. היה להם מקרה חירום: הם זכו במכרז, והם היו צריכים בדחיפות שקיות לאריזת המוצר. לא היה זמן לחכות, הם התחייבו מול רשת הסופרמרקטים שהם יספקו בזמן. בקיצור – הם היו צריכים מפעל לשקיות ניילון שיתן להם מענה מיידי ומדויק, בלי פשלות. והם גם היו צריכים שהשקיות יראו מעולה, ואת זה אפשר להשיג רק בעזרת מכונות דפוס מתקדמות”.

מה עשיתם?

“מיד העמדנו צוות על הרגליים, כדי לתקתק את הפרויקט הזה. דאגנו להביא דוגמיות של המוצר, וכשראינו שהלקוח העביר מידות לא מדוייקות אז טיפלנו בזה. יותר מזה – אנחנו שיפרנו את העיצוב של השקיות שלהם כדי שהם יוכלו לבלוט עוד יותר על המדף. עשינו הכל כדי לתת להם יתרון תחרותי. ראינו את העיצוב שהם תכננו להציע בהתחלה והצענו לחברה הזאת שיפור משמעותי מאד, שיהפוך את השקית לנוחה יותר לשימוש. זה היה פיתרון טוב שעזר להם, והם העריכו את זה מאד. הם ראו שאנחנו עושים הכל כדי לעזור להם להצליח”.

קורה לכם הרבה שמישהו מחפש מפעל לייצור שקיות ניילון, צריך שקיות באופן דחוף, אבל לא בדיוק יודע איזה מן שקית הם צריכים?

“בטח, גם זה קורה המון. יש לקוחות שפונים ואומרים לי בדיוק מה הם צריכים, מה גודל המוצר, מה עובי השקית ומה החומרים. ויש לקוחות שלא בטוחים מה הם צריכים. מבחינתנו זו לא בעיה – אנחנו שולחים נציג שיודע לזהות את הצרכים המדוייקים של העסק, ולהתאים את השקית או האריזה הנכונה. אנחנו מפעל לייצור שקיות ניילון שעובד הרבה גם עם עסקים בצמיחה, ובעסקים כאלה קורה לפעמים שבעלי העסק לא בהכרח יודעים מה השקית הכי נכונה עבורם. הם עדיין מנסים לגבש אסטרטגיה, והם צריכים מישהו שיתן להם יעוץ מקצועי ויכווין אותם. איך לעצב, איך להדפיס, איך לחסוך בעלויות. אין שום בעיה – בשביל זה אנחנו כאן!”

את יכולה לתת לי דוגמה?

“פנתה אליי לאחרונה מישהי שהיתה צריכה שקיות בלדרות למטפחות ראש. מכיוון שהיא לא היתה מנוסה בתחום השקיות היא לא בדיוק ידעה מה המפרט הטכני שהיא צריכה, איזו מן שקית הכי תתאים. אמרתי לה: אין שום בעיה, בדיוק בשביל זה יש פה בפלקוספרינט צוות טכני שיודע להציע את הדבר הנכון. ישבנו עם המוצר, עשינו את הבדיקות, בנינו שקית שתתאים בדיוק גם למפרט וגם לתקציב. השקית יצאה יפה מאד מבחינה ויזואלית, וזה חשוב. זו צריכה להיות שקית משלוחים שמחמיאה למוצר היפה שבפנים”.

לסיכום, יש לך עצה לעסק שמחפש מפעל לייצור שקיות ניילון?

“תעשו סקר שוק, ותבחרו מישהו שיכול ללוות אתכם מהרגע הראשון ולעמוד בהתחייבויות שהוא נותן. קל להבטיח הבטחות, אבל לא כולם מצליחים לקיים… לפלקוספרינט יש מוניטין של 40 שנה בשטח, וזה מוניטין שבנינו בזכות עבודה קשה ומחוייבות של 100% ללקוחות שלנו. אם אתם זקוקים למפעל לייצור שקיוות ניילון, עם מכונות הדפוס הטובות ביותר, פלקסופרינט כאן בשבילכם”.

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי