החוכמה שבעיצוב שקיות נייר ממותגות בעיצוב מנצח

בעלי עסקים שמנהלים עסק מצליח בשוק הישראלי התחרותי ב-2023, מבינים היטב מדוע שקיות הנייר הממותגות שלהם הן כלי שיווקי קריטי.

כולם יודעים שהימים שבהם אפשר היה להשתמש בשקיות פשוטות – חלפו מזמן.

השאלה כיום היא שונה: איך אפשר לגרום לשקיות הנייר הממותגות לעבוד עבורכם? איך אפשר לגרום לשקיות הנייר הממותגות לתת לכם תמורה עבור ההשקעה? מה עושות שקיות הנייר הממותגות על מנת לקדם את חוויית הקנייה של הלקוח ואת מאמצי המיתוג שלכם?

מומחים בתחום חוויית הלקוח (Customer experience) יאמרו לכם מיד שיש לבצע אופטימיזציה לחוויה שעובר הלקוח בכל אחד משלבי הקנייה. זוהי גישה הכרחית על מנת לקדם את הנאמנות למותג, ועל מנת לשפר את הרושם שמקבל הלקוח בכל נקודה בתהליך הקנייה.

בניגוד לדעה המקובלת, שקיות הנייר הממותגות משחקות תפקיד משמעותי גם בשלבים המוקדמים של תהליך הקנייה, משום שהלקוחות נחשפים אליהן כשהם נכנסים לחנות. אם יש לפניהם בתור לקוח שביצע רכישה, קחו בחשבון שאחד הדברים הראשונים שהם יראו במפגש עם המוצר הוא את השקית שלכם!

לא כדאי לזלזל באימפקט הפסיכולוגי של השקית הזאת, ובמסר שהם מקבלים כשהם רואים לקוחות אחרים יוצאים מהחנות עם השקית בידיהם. המטרה שלכם היא פשוטה:

לגרום ללקוחות להחזיק את השקית בגאווה, בהתרגשות, כמו מישהו שקיבל מתנה יקרת ערך. ככל שהשקית תשדר מסר יוקרתי ומתוחכם יותר, כך יהיה לכם קל יותר להשיג את המטרה הזאת. והבונוס הגדול? התגובה הזאת תתחיל אפקט שרשרת פסיכולוגי ובלתי מודע, שבסופו של דבר יגרום גם ללקוחות הפוטנציאליים להתאהב במוצר ובחוויית הקנייה עוד לפני שהם בכלל ביצעו רכישה!

מי ירצה לוותר על מהלך פסיכולוגי חשוב כל כך? אף אחד. לכן כדאי לתכנן בצורה החכמה והמקצועית ביותר את שקיות הנייר הממותגות שלכם, כדי להבטיח שהלקוחות שלכם יתרשמו לטובה, ואפילו יתאהבו בעיצוב, באלגנטיות, בתחכום, בתחושה, במראה. ללקוחות שלכם מגיע את הטוב ביותר – הם קונים מכם מוצר איכותי, ושקית הנשיאה חייבת לשקף את זה.

שקיות הנייר הממותגות חייבות לשקף את הרמה הגבוהה של העסק שלכם, את ההשקעה בפרטים, את המחוייבות ללקוחות.

זכרו – שקיות נייר ממותגות “מדברות” עם הלקוחות שלכם. הם משדרות סדרה מורכבת של מסרים, חלקם מודעים וחלקם בלתי מודעים, אבל כולם חשובים ביותר.

העצה שלנו? תנו למומחים אמיתיים לעצב את שקיות הנייר הממותגות של העסק שלכם.

בפלקסופרינט תוכלו למצוא שקיות נייר ממותגות ושקיות נייר מעוצבות לעסקים ברמה הגבוהה ביותר, מחומרים מעולים, בכל סוגי הגימור ועם כל סוגי הידיות, ובאיכות הדפסה מרהיבה ממש (בין הטובות בארץ).

המחירים של פלקסופרינט תחרותיים, וזמני האספקה הם מהירים. והשירות? מעל הכל.  

אתם מוזמנים לקבוע עוד היום פגישת יעוץ ללא תשלום, ולגלות מה אנחנו מסוגלים לעשות עבורכם (רמז: הרבה מאד!)

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי