שקיות פוליאתילן ושקיות פוליפרופילן לעסקים

שקיות פוליאתילן הן פיתרון מושלם לעסקים שצריכים שקיות נשיאה ושקיות אחסון.

מה היתרונות שלהן?

שקיות פוליאתילן לעסקים הן גמישות, חזקות, עמידות בפני קריעה, שקופות יחסית, ומתאימות כמובן להדפסה ומיתוג.

שקיות פוליאתילן מתאימות מאד לאריזת מזון מכל הסוגים. כמובן שלא כל שקית פוליאיתלן מתאימה למזון – על השקיות לעמוד בקריטריונים של מגע עם מזון, כפי שהגדיר משרד הבריאות.

שקיות פוליאתילן יכולות להתאים לתנאי אחסנה שונים, כולל אחסון בקירור. חשוב לתכנן מראש את השקית, ולייצר אותה מהרכב החומרים הנכון שיאפשר להכניס את המוצר להקפאה מבלי שהשקית תתפוצץ או תקרע.

מומלץ להגדיר מראש מה בדיוק תרצו ששקיות הפוליאתילן לעסקים שלכם “יעשו”, ולהבין איך הלקוחות שלכם צפויים להשתמש בהן. כך תוכלו לייצר את השקית בצורה המתאימה ולמנוע פגיעה במוצר או בתדמית העסק שלכם.

בחברת פלקסופרינט, לדוגמה, אנחנו אף פעם לא מוכרים “סתם” שקיות. הדבר הראשון שאנחנו עושים הוא לבדוק מול כל בעל עסק איזה שימוש יעשה בשקית ומה הקריטריונים שחשובים לו. כך אנחנו מצליחים לייצר עבור כל בעל עסק שקיות ניילון ממותגות, שקיות פוליאתילן לעסקים, שקיות פוליפרופילן ושקיות נייר שיעמדו בכל התקנים ושישמשו את הלקוחות שלו בהצלחה.

שקיות פוליפרופילן ממותגות – יתרונות וחסרונות

גם שקיות פוליפרופילן מתאימות מאד למגוון עסקים. שקיות פוליפרופילן הן חזקות, בעלות שקיפות גבוהה (יותר משקיות פוליאתילן), נוקשות יותר (לפי הצורך) ומתאימות גם לתעשיית המזון וגם לתעשיית ההיגיינה והקוסמטיקה.

ישנם מוצרים שיכולים להרוויח הרבה מהשקיפות הגבוהה של שקיות פוליפרופילן, במיוחד כשמתכננים את נראות המוצר על המדף. מצד שני, יש מוצרים שעדיף לארוז דווקא בשקיות מפוליאתילן – חומר בעל שקיפות נמוכה יותר, שיאפשר לפחות קרני אור לחדור פנימה וכך יגן טוב יותר על המוצר. במקרים האלה אין “טוב יותר ופחות”, הכל תלוי במוצר הספציפי.

מה הטריק? כל שקית וכל אריזה צריכות להתאים באופן מושלם למוצר שבפנים

יצרני שקיות מנוסים, כמו פלקסופרינט, יודעים איך להפוך כל שקית, אפילו השקית הפשוטה ביותר, לפיתרון אריזה חכם ומשתלם עבור העסק שלכם.

דפוס באיכות גבוהה = העסק שלכם נראה טוב!

אלמנט נוסף וחשוב לא פחות בתכנון ובייצור של שקיות פוליאתילן ושקיות פוליפרופילן לעסקים הוא עיצוב השקית ואיכות הדפוס.

לאחר שבחרתם את החומר הנכון לייצר ממנו את השקיות הממותגות לעסקים שלכם, יש להדפיס על השקיות ולמתג אותן.

מדובר על שלב קריטי בתהליך העבודה, שמשפיע על הנראות, על חוויית השימוש של הלקוח, ועל התדמית שלכם.

שיטת הדפוס המקובלת עבור שקיות ניילון, שקיות פוליאתילן ושאר שקיות הנשיאה מחומרים פלסטיים היא דפוס פלקסוגרפי.

אבל לא כל מכונות הדפוס יכולות להשיג את אותן התוצאות… בחברת פלקוספרינט אנחנו עובדים עם אחת ממכונות הדפוס הטובות והמתקדמות בעולם, ומדפיסים עבור הלקוחות שלנו שקיות פוליאתילן ברזולוציות גבוהות מאד, עד 8 צבעים, ברמה שמקובל למצוא באירופה ובארצות הברית.

אם אתם זקוקים לשקיות פוליאתילן לעסקים, או לשקיות פוליפרופילן או שקיות פוליאסטר, אתם מוזמנים ליצור קשר עם הצוות המקצועי של חברת פלקסופרינט. נשמח לשבת איתכם לכוס קפה, ולתכנן עבורכם את השקיות המתאימות ביותר, במחיר תחרותי ובזמני אספקה מהירים ויציבים.

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי