אריזה טעימה – אריזות למוצרי מזון

איך אורזים מוצרי מזון בצורה נכונה? איזה תפקיד ממלאות אריזות למוצרי מזון, ומה חשוב לקחת בחשבון כשמעצבים אריזה? במאמר זה המומחים של פלקסופרינט יתנו לכם כמה טיפים חשובים שכל יצרני המזון צריכים לקחת בחשבון

שוק המזון – הזדמנות לרווחים עצומים

שוק המזון הוא שוק עצום בגודלו ובחשיבותו. להערכת המומחים, עד שנת 2030 יוציאו הצרכנים ברחבי העולם בממוצע כ-20 טריליון (!!!) דולר על מוצרי מזון.

בנוסף, שוק המזון עצמו השתנה. ככל שעלתה רמת החיים, כך עברנו ממציאות שבה אנשים קנו בעיקר מוצרי בסיס, מה שמכונה בשפה המקצועית commodities, למציאות שבה יותר ויותר אנשים קונים מוצרים שמציעים גם שירות מסויים. איזה מן שירות? לדוגמה: מזון שכבר חתוך מראש, או מבושל, או מוכן להגשה.

התפקיד הקריטי שממלאות אריזות למזון במגמות הצריכה העכשוויות

בלתי אפשרי לספק לצרכנים מוצרי מזון שמתאימים לטעמם, ולאופן שהצרכנים מעדיפים לקנות, מבלי לתכנן מערך חכם ומתוחכם של אריזות. גם המוצר הטוב ביותר והטעים ביותר יכשל במבחן השוק אם הוא לא יהיה ארוז בצורה נכונה ואפקטיבית. האריזות חייבות להיות:

-בטיחותיות

-נוחות לשימוש

-מעוצבות בצורה חכמה (החל מהשימוש בצבעים ובטיפוגרפיה וכלה בצורת האריזה, שיטת הפתיחה שלה, וההעמדה שלה על המדף)

-יפות ומעוררות עניין

חברות מזון שמתכננות אריזות למזון בצורה נכונה מרוויחות פעמיים. הנתונים מראים שהצרכנים מעדיפים מוצרים שלהם, נמשכים אינסטינקטיבית לאריזות שלהם, ומביעים שביעות רצון גבוהה מהמוצר עצמו גם בזכות האריזה!

התפקידים שממלאת אריזת המזון

  • הגנה ובטיחות

התפקיד הראשון והחשוב ביותר של כל אריזה הוא להגן בצורה אופטימלית על המזון שבפנים. כמובן שהאריזות צריכות להיות יפות, פונקציונליות, ממותגות בצורה נכונה ועוד. אבל אין ספק שבמקום הראשון עומדת בטיחות המוצר. ורק אריזה טובה ואיכותית יכולה להגן כראוי על המוצר שבפנים.

כדי להגן על המוצר, יש לקחת בחשבון סדרה של פרמטרים. לדוגמה: מה המאפיינים הפיזיים והכימיים של המוצר הנארז? מאפים פריכים וקרוטונים, לדוגמה, רגישים במיוחד ללחות. הם זקוקים לאריזה אטומה מחומרים מיוחדים שתשמור על פריכות המוצר ותאריך את חיי המדף שלו. קפה ותבלינים רגישים גם לאור ואוויר, וזקוקים לאריזה מחומרים שימנעו חדירה של אור וחמצן.

  • שימוש אופטימלי

תפקיד נוסף שממלאת אריזת המוצר הוא לאפשר שימוש אופטימלי במוצר. חלק בלתי נפרד מתכנון אריזות מזון הוא להבין איך משתמשים לקוחות הקצה במוצר. כך אפשר לדעת האם כדאי לארוז את המוצר בשקיות דויפאק (שקיות עומדות) או אולי דווקא בשקיות ללא תחתית, בשקיות עם סגירה חוזרת (זיפר) או בשקיות מחומרים מיוחדים. מוצר שארוז באריזה למזון שהלקוחות אוהבים, ונהנים להשתמש בה – הוא מוצר שיצליח!

  • קידום מכירות ומיתוג

אריזות מוצר הן מקדם מכירות לכל דבר. ישנם עשרות מוצרים על כל מדף, האריזה שלכם חייבת לבלוט! אריזות למזון חייבות להיות מעוצבות באופן שמשתלב עם המיתוג שלכם, תופס את העין של הלקוחות, מעורר עניין וכובש את הלב

  • הגנה על פלח השוק שלכם

תפקיד נוסף שממלאת האריזה הוא הגנה על פלח השוק שלכם מול המתחרים. כדאי לחשוב על האריזה כעל חלון הראווה של החנות שלכם. אם מדובר על לקוחות חדשים, שעדיין לא מכירים את המוצר שלכם, כל הרושם הראשוני שלהם מתבסס על הדבר היחיד שהם יכולים לראות: האריזה של המוצר שלכם. ברור מאליו שהאריזה היא קריטית! אבל האמת היא שגם אם מדובר בלקוחות ותיקים, אריזות למוצרי מזון הן עדיין חשובות ביותר.

חשוב לזכור שהמוצר שלכם לא מרחף בחלל הריק – הוא נמצא על מדף, מוקף בהרבה מאד מוצרים אחרים שמנסים “לגנוב” את הלקוחות שלכם. האריזה למזון שבחרתם עבור המוצר שלכם היא אחד מקווי ההגנה (והתקיפה!) החשובים שיש לכם כדי לגרום ללקוחות לבחור דווקא בכם:

-עיצוב מרשים שגורם ללקוחות לומר “וואו, זה כנראה מוצר מעולה”

-אריזות נוחות שהלקוחות אוהבים

-מיתוג שמפריד בין המוצר שלכם לבין כל שאר המוצרים…

כל אלה אסטרטגיות קריטיות שחשוב לקחת בחשבון כשאתם מעצבים אריזות מזון למוצרים שלכם.

מובן מאליו שבשביל לעצב ולייצר אריזה למזון שגם תהיה איכותית, גם תהיה עשויה מהחומרים הנכונים, גם תשמור על בטיחות המוצר, גם תאריך את חיי המדף שלו, גם תעמוד בכל התקנים, גם תהיה יפה ופונקציונלית, וגם תעזור לכם לבלוט על המדף ו”לתפוס” לקוחות חדשים – חייבים לפנות ליצרן מומחה לייצור אריזות למזון.

לחברת פלקסופרינט, לדוגמה, יש ניסיון של למעלה מ-40 שנה בשטח, וצוות מקצועי שיודע להשיג תוצאות מדהימות עבור הלקוחות שלנו! חברת פלקסופרינט מתמחה בייצור כל סוגי האריזות למזון, במחירים משתלמים ובזמני אספקה מהירים.

ובניגוד למקומות אחרים, בחברת פלקסופרינט תוכלו להדפיס אריזות למזון באיכות דפוס מושלמת (אחת הטובות בארץ). חברת פלקסופרינט מייצרת אריזות גמישות מכל הסוגים, ומהחומרים המובילים בשוק (פוליאתילן, פוליפרופילן, למינטים, ועוד)

אריזה למזון שגורמת ללקוחות לומר – “וואו!”

נראות המוצר שלכם היא אלמנט קריטי בחוויית הקנייה. האינטרקציה של הלקוחות שלכם עם המוצרים שלכם מתחילה שם, על המדף, כאשר הלקוחות מתלבטים בין שני מוצרי מזון דומים, ומנסים ללמוד את מה שאפשר מהאריזה. זו הסיבה שבגללה יצרני מזון רבים כל כך, קטנים וגדולים, בוחרים לעבוד עם חברת פלקסופרינט. משום שהצוות המצקועי של חברת פלקסופרינט יודע בדיוק איך לעצב אריזות למזון שיהיו יפהפיות, חזקות, מעניינות, ועומדות בתקנים.

האריזות למזון של חברת פלקסופרינט נותנות יתרון תחרותי לעסקים קטנים שמנסים לפרוץ, וחייבים לכבוש נתח שוק. עסקים רבים בתחום המזון הצליחו לצמוח בין היתר בזכות האריזות המיוחדות של פלקסופרינט

האריזות של פלקסופרינט מיוצרות ממגוון חומרים, וכל אריזה מיוצרת במיוחד עבורכם! בפלקוספרינט אנחנו לא מנסים למכור אריזות גנריות לכולם, להיפך. אנחנו מתאימים לכל יצרני מזון בדיוק את האריזה הכי טובה עבורם, כדי שהם יצליחו בצורה הטובה ביותר.

איזה סוגים של אריזות למזון מציעה חברת פלקסופרינט?

חברת פלקסופרינט מתעדכנת כל הזמן בחידושים בשוק, ומציעה מגוון של אריזות למזון מהחומרים הטובים ביותר:

-שקיות ומוצרי אריזה ללחמים ולמאפיות, כולל מוצרים פריכים הזקוקים להגנה מיוחדת. האם ידעתם שפלקסופרינט היא החברה המובילה בישראל בייצור אריזות ושקיות למאפיות?

-שקיות דויפאק (שקיות עומדות) למגוון מוצרי מזון, החל מעדשים ואורז וכלה בממרחים וקרוטונים

-שקיות אטומות עם למינציה לתבלינים, קפה ועוד

-שקיות לירקות ולתבלינים ושקיות לתוצרת חקלאית

תמיד חושבים על הטוב ביותר עבור יצרני המזון הקטנים, בינוניים וגדולים בישראל

פלקסופרינט מתחדשת כל הזמן במכונות חדשות, כדי להמשיך ולספק ללקוחות שלנו את האריזות למזון הטובות ביותר. בחברת פלקסופרינט תוכלו להדפיס אריזות למזון גם בכמויות קטנות ובעיצוב אישי!

אתם מוזמנים לפנות עוד היום לצוות המקצועי של חברת פלקסופרינט, ולהתחיל ליהנות מהידע המקצועי והליווי הצמוד שאנחנו מציעים ללקוחות שלנו. מיטב העסקים בישראל (קטנים וגדולים) בוחרים לעבוד עם פלקסופרינט, ולצמוח. נשמח לעזור גם לכם!

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי