אריזות ומוצרי ניילון לחקלאות – גם מחיר טוב וגם איכות טובה?

אם אתם מחפשים אריזות, מוצרי ניילון לחקלאות ושקיות ניילון לחקלאות, הגעתם מקום הנכון. לחברת פלקסופרינט יש ניסיון של למעלה מ-40 שנה בייצור שקיות ואריזות מכל הסוגים, כולל מגוון מוצרי ניילון לחקלאות ושקיות ניילון לחקלאות באיכות מעולה, במחירים מצויינים, ובעיצוב יפהפה.

בחברת פלקסופרינט תוכלו למצוא מוצרי ניילון מתקדמים ואריזות לחקלאות מכל הסוגים: גלילי אריזה (מפוליאתילן, פוליפרופילן ועוד), שקיות ניילון מחוררות לאריזת פירות וירקות, שקיות ניילון לאריזת צמחי תבלין, אריזות ניילון עם לידים, ועוד…

קטלוג המוצרים של חברת פלקסופרינט הוא גדול ומגוון, ואנחנו שמחים להציע לכם פיתרון לכל אחד משלבי העבודה – בין אם אתם זקוקים לשקיות בגודל תעשייתי, שקיות LDPE, שקיות PP, שקיות PE, שקיות לריפוד קרטונים, גלילי למינציה, שקיות וויקט, שקיות לאריזה אוטומטית או כל סוג אחר של אריזות ומוצרי ניילון לחקלאות – תוכלו למצוא אותם אצלנו, בחברת פלקסופרינט.

שקיות לחקלאות – עומדים בדרישות, שומרים על התוצרת שלכם

כידוע, נדרש ידע מקצועי ספציפי כדי לייצר שקיות ניילון שישמרו על התוצרת החקלאית שלכם. יש להקפיד לעמוד בתקני משרד החקלאות והבריאות, ויש להתשמש בחומרים מאושרים.

בחברת פלקסופרינט אנחנו מבינים שהכל מתחיל מנקודת מוצא בסיסית וקריטית: שקיות ניילון לחקלאות צריכות להגן על המוצר, וגם להאריך את חיי המדף שלו.

שקיות ניילון לחקלאות צריכות לאפשר לכם להביא את המוצר מהשדה אל ביתו של הצרכן במצב אופטימלי, ולשפר רווחים.

בנוסף, אנחנו מודעים לנקודה חשובה נוספת: בשנת 2022, אריזות ושקיות ניילון לחקלאות כבר לא יכולות למלא רק תפקיד טכני. הן חייבות להיות גם מעוצבות בצורה נוחה ויפה, שתבלוט על המדף ובמקרר ותגרום לצרכנים להושיט את היד ולבחור דווקא בכם!

במילים אחרות: אם אתם מחפשים גם ידע מקצועי, גם עבודה עם מוצרי ניילון מתקדמים המיוצרים בדיוק לפי הצרכים שלכם וגם עיצוב יפהפה והדפסה איכותית? זה בדיוק השילוב החכם שמציעה חברת פלקסופרינט!

בזכות מכונות הדפוס המתקדמות, חומרי הגלם האיכותיים והמחירים התחרותיים, הפכה חברת פלקסופרינט בשנה האחרונה לכתובת קבועה עבור החלקאים בישראל.

צרו קשר עוד היום, נשמח לשבת איתכם לפגישת יעוץ ראשונית ללא התחייבות וללא תשלום. אנחנו מבטיחים לכם שתופתעו לטובה כשתגלו איזה מוצרי אריזה מצויינים פלקסופרינט מציעה לחקלאים!

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי