ייצור שקיות ניילון – שקיות ממותגות לעסק שלכם

סוד ידוע בקרב המקצוענים בתחום הוא שייצור שקיות ניילון (ואנחנו מתכוונים לשקיות טובות ויפות, כאלה שירשימו את הלקוחות, לא סתם שקיות בסיסיות) דורש לא מעט ידע. למעשה זו משימה מורכבת יותר ממה שרוב האנשים יודעים.

לכאורה מדובר על אחד הפריטים הפשוטים ביותר בשרשרת המכירה, ויש מיליון דברים אחרים שצריך לחשוב עליהם קודם, לא? עיצוב החנות עצמה, סידור הפריטים, שלא לדבר על האריזות והמבצעים… שקיות ניילון ממותגות הן פריט משני שצריך לעצב בסוף, כדי להשלים את חוויית הקנייה, נכון? טעות!

האמת היא ששקיות ממותגות לעסק הן אחת הדרכים היעילות והפשוטות ביותר להגדיל את המכירות שלכם. ובפשטות: שקיות ניילון ממותגות איכותיות = הצלחה בשטח.

אם העסק שלכם זקוק לשקיות ניילון ממותגות, הטיפ הכי חשוב שאנחנו יכולים לתת לכם הוא זה: פנו ליצרן מקצועי שיודע למנף הזדמנויות. כמו חברת פלקסופרינט – המפעל המוביל בארץ לייצור שקיות ואריזות גמישות מכל הסוגים.

יצור שקיות ניילון – הזדמנות להצלחה בשטח

יצרני שקיות ניילון פותחים בפני העסק שלכם אפשרות לייצר הרבה יותר מאשר “סתם” שקית נשיאה. יצרני שקיות ניילון טובים ידעו להוציא את המקסימום מהשקיות שלכם, ולהפוך אותן למקדם מכירות אדיר עבורכם.

בואו נצלול פנימה ונבין למה הכוונה.

יצור שקיות ניילון – מאיפה מתחילים?

אם אתם צריכים שקיות ניילון לעסק שלכם, חשוב להתחיל מאיפיון מדוייק של הצרכים. כאשר מגיע אלינו לקוח חדש שזקוק לשקיות לעסק, הצוות המקצועי והמנוסה של פלקסופרינט יושב עם בעל העסק ומקדיש לא מעט זמן לאיפיון מקצועי ומלא של הצרכים של העסק. איפיון נכון יכול לתת תשובות חשובות לכמה שאלות קריטיות: אילו מן שקיות הכי מתאימות לעסק הזה? שקיות דאפי? שקיות דליה? שקיות בגודל סטנדרטי? שקיות בגודל מיוחד? מאיזה סוג של ניילון הכי נכון לייצר את השקיות עבור העסק הספציפי הזה? האם המוצרים שמוכר העסק זקוקים להגנה מיוחדת, או שיש להם מאפיינים מיוחדים שחשוב לקחת בחשבון? מה שיטת הדפוס המתאימה?

כדאי לזכור: ישנם סוגים רבים של שקיות ניילון. אז מה שקיות הניילון שיתנו את התמורה המקסימלית לעסק שלכם? איזה שקיות ניילון יעבדו בסינרגיה מושלמת עם המוצרים שלכם? שימו לב שהדגשנו את המילה “שלכם”, וזו לא טעות. לכל עסק יש צרכים שונים. חשוב לאפיין את הצרכים שלכם ולענות על השאלות המרכזיות כבר בתחילת הדרך, כדי לא לפספס הזדמנויות. אם אתם מוציאים כסף על שקיות, עדיף לקבל את התמורה המקסימלית, לא?

איפיון נכון של הצרכים שלכם, בעזרת הצוות המקצועי כמובן, יתן לכם:

  • שקיות ניילון ממותגות שמתאימות בדיוק לעסק שלכם
  • שקיות ניילון ממותגות עם המיתוג הנכון והאפקטיבי, בדיוק כמו שאתם רוצים
  • שקיות ניילון שהולמות את המוצר שבפנים, משלימות אותו ושומרות עליו
  • שקיות ניילון לעסקים שרוצים להפתיע את הלקוחות שלהם ולמצב את עצמם כשחקנים המובילים בתחומם

יצור שקיות ניילון והדפסה איכותית – כדי שהעסק שלכם יבלוט בשטח!

אם קראתם את המאמר שפרסמנו על דפוס פלקסוגרפי, אתם בוודאי זוכרים שהשיטה המקובלת להדפסה על שקיות ויריעות ניילון נקראית דפוס פלקסוגרפי. בהדפסה פלקסוגרפית יצרני שקיות ניילון ממותגות משתמשים בגלופה העשויה מחומר גמיש, ומעבירים בעזרתה דיו ליריעת הניילון (שמהן מייצרים את השקיות).

לדפוס פלקסוגרפי יש יתרונות רבים: זו שיטת הדפסה עדינה ומדוייקת, מהירה מאד, ואיכותית מאד. היא מתאימה במיוחד להדפסה על שקיות ניילון מכל הסוגים (כולל שקיות ניילון שבאות במגע עם מזון!)

שקיות ניילון ממותגות לעסקים – הסוד הוא מכונות הדפוס הנכונות…

כיום, בזכות התקדמות הטכנולוגיה, אפשר להדפיס שקיות ניילון בדפוס פלקסוגרפי ולהגיע לתוצאות מרשימות בצורה בלתי רגילה: איכות הטיפוגרפיה, חדות התמונה ועומק הצבעים הופכים את השקית לשלט פרסום של ממש.

אבל חשוב לזכור: כדי להגיע לתוצאות המעולות האלה, צריך מכונות דפוס ברמה גבוהה. יצור שקיות ניילון קם ונופל על המכונות שיש למפעל! יצרני שקיות ניילון שאין להם את מכונות הדפוס הטובות ביותר אף פעם לא יצליחו לייצר עבורכם שקיות ניילון ממותגות ברמה גבוהה מספיק. יכול להיות שהם יציעו לכם שקיות ניילון ממותגות במחירי ריצפה, אבל גם האיכות תהיה בהתאם…

לא כולם מוכנים להשקיע סכומים כה משמעותיים בטכנולוגיה הנדרשת, אבל פלקסופרינט מחוייבת למצויינות. במפעל שלנו, כדאי לדעת, פועלות כמה ממכונות הדפוס הטובות בישראל. מכונות הנחשבות למובילות בקטגוריה שלהן, ומייצרות עבור בעלי עסקים עיצובים מרהיבים ממש, שמפתיעים את הלקוחות פעם אחר פעם.

אם העסק שלכם שומר על רמה גבוהה, ומחפש שקיות ניילון איכותיות בעיצוב שיגרום לאנשים לומר “וואו!”, אתם מוזמנים לבוא לפגישת יעוץ (ללא תשלום וללא התחייבות) עם הצוות המקצועי של פלסקופרינט. אנחנו בטוחים שאחרי שתראו מה אנחנו מסוגלים לעשות, ואיזה מן מחירים תחרותיים אנחנו מציעים, גם אתם תתאהבו במוצרים האיכותיים שלנו.

יצור שקיות ניילון ממותגות לעסקים – הטריק של בעלי עסקים שרוצים לבלוט

המשוואה היא פשוטה: שקיות יפות + הדפסה באיכות שבדרך כלל רואים רק בחו”ל = רווח נטו לעסק שלכם.

שקיות ממותגות לעסקים שמעוצבות בצורה מלהיבה יגרמו ללקוחות להסתכל עליכם אחרת, ולשפוט אתכם אחרת. שקיות הניילון הממותגות שלכם, בסופו של דבר, הן פרסומת ניידת. הן אומרות עליכם המון. הן מייצגות אתכן, ואם תבחרו בשקיות הנכונות הן יוכלו לעשות בשבילכם הרבה יותר ממה שאי פעם חשבתם ששקית יכולה לעשות…

סקרנים לגלות איך שקיות ניילון ממותגות יכולות להקפיץ את המיתוג של העסק שלכם? צרו קשר עוד היום! הצוות המקצועי של חברת פלקסופרינט עומד לרשותכם. 

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי