שקיות לעסקים ועיכובים במשלוחים הימיים – איך מתמודדים?

המלחמה והאיומים הבינלאומיים משפיעים על עסקים רבים בישראל. בימים אלה, מי שמייבא חומרי גלם או מוצרים מחו”ל, מתמודד עם עיכובים אדירים שמשבשים לחלוטין את זמני האספקה. בין היתר, יש גם שיבושים גדולים בהגעת שקיות לעסקים (גם שקיות ניילון וגם שקיות נייר).

אז איך מתמודדים עם הקשיים האלה? דיברנו עם ז’קלין, רכזת המכירות של חברת פלקסופרינט, כדי להבין מה אפשר לעשות.

ז’קלין, נתקלת בהרבה עסקים שנתקעו בגלל בעיות עם המכולות וההובלה הימית?
“המון. זו תקופה לא פשוטה”, מאשרת ז’קלין. “המצב הפוליטי בעולם משפיע גם על זמני האספקה ואנחנו רואים עלייה במספר החברות שפונות אלינו וצריכות פיתרון דחוף. יש הרבה חברות שנהגו להזמין משלוחים מסין, והיום זה לא ריאלי, יש עיכובים, יש את המתקפות של החות’ים, הם נתקעים פעם אחר פעם והסחורה לא מגיעה. זו בעיה עצומה עבורם. עסק שצריך אספקה קבועה ואמינה של שקיות ממותגות לעסקים לא יכול לסמוך על המכולות מסין, זה ברור מאליו”.

אז מה עושים?
“יש רק פתרון אחד”, היא אומרת. “הרבה מאד עסקים הבינו שזה מסוכן לסמוך על אספקה מחו”ל, והם מעדיפים לעבוד עם ספק ישראלי”, מסבירה ז’קלין. “פלקסופרינט פועלת בשוק כבר 40 שנה, ויש לנו שם חזק בתור אחת החברות האמינות והרציניות ביותר בתחום השקיות והאריזות בישראל. אין דבר כזה שלקוח שלנו נשאר תקוע”.

טוב, כולנו שמענו את הסיפורים על משלוחים שנתקעו והנציגים בסין לא עונים לטלפון…
“נכון. אני אתן לך דוגמה”, אומרת ז’קלין, “דוגמה אחת מתוך הרבה, שמסבירה את כל הסיפור. פנה אלינו לאחרונה נציג של חנות בגדי ילדים אקסקלוסיבית. יש להם בגדים יפהפיים, והם רצו שקיות ממותגות בהתאם. בעבר השקיות שלהם הגיעו מסין. אבל היום? אין מצב. זה בלתי אפשרי. אי אפשר לסמוך על זה. כל פעם שהם היו מזמינים שקיות, היתה מתעוררת בעיה אחרת.  המשלוחים לא מגיעים, ואך אחד לא עונה להם לטלפון. מכולות תקועות, ואין מענה. אין שירות לקוחות אמין, ואחרי מי תרדפי בסין?”

זו סיטואציה מלחיצה…
“מאד. נאמר זאת כך – זמני האספקה מסין היו בעייתיים, בלשון המעטה. זה מצב בלתי אפשרי עבור עסק, אני מבינה אותם. מפחיד היום להזמין מחו”ל, עם כל המתקפות של החות’ים לא ברור מה בכלל יגיע, ומתי. אז החברה הזאת עשתה חשבון פשוט והגיעה למסקנה ששווה להם לשלם קצת יותר עבור שקיות מישראל, מאשר להמשיך להסתכן עם השקיות מסין”.

איך פתרתם את הבעיה של החברה הזאת?
“דבר ראשון, היה ברור שצריך טיפול מיידי. הם נשארו בלי סחורה, תקועים לגמרי, והיה צריך לפתור את זה מיד. אם לקוח שלנו תקוע, אנחנו נהפוך עולמות כדי לעזור לו. במקרה הזה לא היה ללקוח אפילו את הקובץ של הגרפיקה, היה צריך לשחזר וליצור הכל כאן. מיד הושבנו על זה צוות והצלחנו לפתור את הבעיה במהירות שיא. הלקוח היה בהלם!” היא צוחקת. “המפעל בסין השאיר אותו בלי כלום, ואנחנו הצלחנו ליצור שקיות ניילון ממותגות בדיוק כמו שהוא היה צריך ולסדר הכל“.

יש לך דוגמאות נוספות ללקוחות שהיו צריכים שקיות ניילון ממותגות בדחיפות ועזרתם להם?
“בוודאי, לא חסר. היה מקרה כמעט זהה עם חברה שפנתה אלינו אחרי שמשלוח של שקיות בלדרות ממותגות מסין לא הגיעו. פלקסופרינט מתמחים בייצור שקיות בלדרות, ככה שיכולנו לתת לחברה הזאת מענה מהיר מאד ואיכותי מאד, מענה מקצועי כמו שצריך. אל תחשבי שבגלל שאנחנו חברה גדולה אנחנו מרשים לעצמנו לנוח על זרי דפנה. ממש לא. אנחנו עובדים קשה כל יום כדי להצדיק את המוניטין שלנו. בקיצור – גם להם היתה בעיית גרפיקה, ופתרנו אותה. כמובן שגם פתרנו את בעית השקיות, וגם הדפסנו להם שקיות בלדרות בדיוק כמו שהם רצו, עזרנו עם הגלופות, עם הצבעים, הכל. טיפול מהיר מאד”.

אז אי אפשר יותר להזמין מחו”ל?

“אפשר, ברור שאפשר, אבל אני מציעה שכל אחד יעשה את השיקולים שלו. מי שמזמין מחו”ל צריך לקחת בחשבון את הסיכונים, את העיכובים ואת חוסר היציבות שכולנו מתמודדים איתו כיום. אישית, אם זה היה העסק שלי, הייתי חושבת פעמיים לפני שהייתי מזמינה שקיות ממותגות מחו”ל. ספק ישראלי אמין כמו פלקסופרינט נותן לך שקט, נותן לך מערך ייצור מתפקד, נותן לך תמיכה מסביב לשעון. זה קריטי עבור עסקים. אני מזמינה את כל מי שצריך שקיות ניילון ואריזות ליצור איתנו קשר, אנחנו נעשה הכל כדי לתת לעסק שלכם את התמיכה שאתם צריכים. אתם תופתעו לטובה מהאיכות, ואפילו מהמחיר”.

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי