3 טעויות נפוצות בבחירת שקיות ממותגות

שקיות ממותגות הן צורך הכרחי עבור כל עסק, בין אם מדובר על חנות פיזית, או חנות אונליין. כפי שאתם בוודאי יודעים, שקיות ממותגות הן הרבה יותר מאשר אמצעי לנשיאה: הן כלי חשוב ואפקטיבי לקידום מכירות.

שקיות ממותגות טובות, שמיוצרות בצורה נכונה, מעוצבות בצורה נכונה ומודפסות בצורה נכונה, הן מקדם מכירות מעולה, וכלי חשוב לשיפור תדמית העסק. הן חלק בלתי נפרד ממיתוג העסק, ודרך פשוטה אך אפקטיבית מאד לתקשר עם הלקוחות.

מצד שני, שקיות ממותגות שעוצבו ויוצרו בצורה לא נכונה, עלולות לגרום נזק גדול לעסק שלכם…

אם כך, ממה כדאי להיזהר כשאתם רוכשים שקיות ממותגות לעסק? מהן הטעויות הנפוצות שבעלי עסקים עושים?

טעות מספר 1: שקיות ממותגות באיכות נמוכה

כולנו רוצים לחסוך, ולצמצם עלויות כשאפשר. זה הגיוני, רצוי, ומובן מאד. הבעיה מתחילה כשמקצצים עלויות בצורה מוגזמת, מתפשרים, ורוכשים שקיות ממותגות לעסקים באיכות נמוכה מידי. שם מתחילות הבעיות… חוויית הלקוח נפגעת, המיתוג של העסק שלכם נפגע, ולפעמים גם נגרם נזק כספי ישיר: אם השקית נקרעת והמוצר שבפנים נשבר, תאלצו לפצות את הלקוח ולתת לו מוצר חלופי. אתם בוודאי לא צריכים שנסביר לכם עד כמה מצב כזה מזיק לעסק שלכם…

אם אתם משתמשים בשקיות ממותגות לעסקים באיכות נמוכה, הלקוחות שלכם יסיקו מסקנות לא מחמיאות במיוחד על העסק כולו. לו הייתם יכולים לשמוע את המחשבות בראשם של הלקוחות שנתקלו בשקית גרועה, הן היו נשמעות כך: אם השקיות באיכות נמוכה בטח גם המוצר עצמו באיכות נמוכה… אם אין להם תקציב לשקיות נורמליות, איך יהיה להם תקציב למוצר טוב?… זה לא נראה לי מקום שמיועד לאנשים כמוני… אני מעדיף משהו איכותי יותר…

קשה מאד לצאת מהבור הזה, ולכן עדיף לא ליפול אליו מלכתחילה. אז מה עושים? מתייעצים עם מומחים אמיתיים, כמו הצוות של פלקסופרינט, כדי ללמוד איך אפשר לחסוך בצורה חכמה, ועל מה דווקא לא כדאי להתפשר. ככה גם תחסכו כסף, וגם תשפרו את התדמית של העסק שלכם!

טעות מספר 2: שקיות ממותגות שמתעלמות מצרכי הלקוחות

הנטייה של כולנו, כאנשים, היא לתכנן מוצר שנראה לנו הגיוני ומתאים. אבל כאשר אתם מתכננים שקיות, חשוב לתכנן, לעצב ולהדפיס את השקיות הממותגות במחשבה על מה שנראה מתאים ונוח ללקוח הקצה שלכם. מה הלקוחות שלכם רוצים? איך הם יחזיקו את השקית? מה העיצוב הכי נוח עבורם? זה מה שחשוב. זה מה שהופך שקית למוצלחת ואפקטיבית. שימו את הלקוחות שלכם בקידמת הבמה, היכנסו לנעליים שלהם כמשתמשים, ונסו לפענח איך כדאי לעצב את השקית בהתאם.

זקוקים לעזרה? הצוות המקצועי של פלקסופרינט יודע בדיוק איך לפענח את האתגר! בכל זאת, לפלקסופרינט יש ניסיון של 40 שנה בשטח! אתם מוזמנים להתייעץ איתנו.

טעות מספר 3: שקיות ממותגות במשקל לא מתאים ובגודל לא מתאים

עמידות, עמידות, עמידות, רבותיי. זה אולי נשמע כמו דבר מובן מאליו, אבל אתם תתפלאו לדעת כמה אנשים לא מחשבים בצורה נכונה את הגודל של השקיות… ואולי גם תתפלאו לגלות כמה בעלי עסקים לא מעריכים בצורה נכונה את המשקל שהשקית צריכה לשאת!

זכרו: אפשר לייצר שקיות ממותגות ממגוון רחב מאד של חומרים, ולכל חומר יש תכונות כימיות ופיזיקליות אחרות. ישנם חומרים מסויימים שמתאימים מאד לייצור שקיות ממותגות שנושאות משקלים כבדים, וישנם חומרים לא מתאימים בכלל למשימה. בנוסף – ישנם סוגים של שקיות שמתאימים למוצרים בעלי נפח ומשקל, ויש סוגים של שקיות שיקרעו מיד (בשל סוג הידית, או מבנה התחתית, לדוגמה).

בדיוק לשם כך כדאי להתייעץ עם מומחים בעלי ניסיון, שידעו להתאים את השקית הנכונה למוצר שלכם. וכשאנחנו מדברים על השקית הנכונה, אנחנו מתכוונים לחומרים שמהם השקית עשויה, הגודל, המבנה הגיאומטרי, הידיות, היחס בין הידיות לשאר השקית, וכן הלאה. אלה פרמטרים טכניים, לא עיצוביים, והם חשובים מאד.

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי