שקיות נייר ממותגות: 5 טיפים חשובים לבעלי עסקים

מחפשים שקיות נייר ממותגות לעסקים? ישנם כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שאתם מבצעים את ההזמנה. במאמר שלפניכם תמצאו חמישה טיפים חשובים מהצוות המקצועי של חברת פלקופרינט – המומחים לייצור והדפסת שקיות נייר וניילון לעסקים:

טיפ מספר 1: הכירו היטב את קהל היעד שלכם, ועצבו שקיות נייר ממותגות ספציפית עבורם

אתם בוודאי מכירים היטב את הלקוחות שלכם. אתם יודעים איך הם חושבים, אתם יודעים מה חשוב להם, אתם יודעים מה ימצא חן בעיניהם. והידע הזה שלכם הוא לא סתם חשוב, הוא קריטי! למה? משום ששקית מצליחה היא שקית שמותאמת מראש לקהל הלקוחות שלכם, ומעוצבת באופן כזה שימצא חן ספציפית בעיניהם. זכרו – שקיות הנייר הממותגות שלכם לא צריכות להיות סתם “יפות” באופן כללי. הן צריכות להיות יפות בעיני קהל היעד שלכם. כך, השקית תהפוך למקדם מכירה.

טיפ מספר 2: חשבו על המיתוג הכללי של העסק, ועצבו שקיות נייר ממותגות בהשראתו

שקיות הנייר הממותגות שלכם מהוות המשך ישיר של השפה המיתוגית של העסק כולו. גודל השקית, הצבעים, סוג הידיות של שקיות הנייר, עובי שקיות הנייר הממותגות – כל אלה נגזרים בין היתר גם מהשפה המיתוגית של העסק. חשוב לשמור על אחידות סגנונית בכל הפרמטרים, בין אם מדובר על הטיפוגרפיה והצבעים או מיקומי הלוגו, מרקם החומרים, ועוד. אנחנו יודעים שזה לא כל כך פשוט לחבר בין הצרכים הלוגיסטיים של העסק, הפרמטרים הטכניים הנדרשים מהשקיות, והעיצוב. לא פשוט – אבל בהחלט אפשרי! יצרן שקיות נייר רציני, כמו פלקסופרינט, יקח את הדברים האלה בחשבון ויעצב עבורכם שקיות חזקות ואיכותיות שגם ממשיכות באופן מושלם את הקו העיצובי שבחרתם.

טיפ מספר 3: התאימו את שקיות הנייר הממותגות למפרט המוצר

בעלי עסקים רבים משקיעים מחשבה רבה בעיצוב השקית – בצבעים, בלוגו, במראה הכללי… זה נפלא, אבל חשוב לקחת בחשבון גם פרמטרים טכניים, כמו נפח, משקל, סוג הידיות, ועוד. מומלץ מאד לקחת בחשבון גם את העיצובים המקובלים בקרב המתחרים שלכם, כדי שמצב אחד לא תבחרו בשקית שנראית פחות יוקרתית מהם, ומצד שני לא תעצבו שקית יקרה מידי, או זהה לחלוטין לשקית שלהם. הטריק, בסופו של דבר, הוא לייצר שקית חזקה במחיר משתלם, שתצליח גם לבדל אתכם בצורה מתוחכמת, ולהראות שהמוצר שלכם מיוחד יותר וטוב יותר. איך עושים זאת? מתייעצים עם מומחים בתחום, כמו הצוות המקצועי של פלקסופרינט. לחברת פלקוספרינט יש ניסיון של למעלה מ-40 שנה בתחום השקיות והאריזות, ואנחנו יודעים בדיוק איך לקחת בחשבון גם את הפרמטרים הטכניים וגם את הדרישות העיצוביות של בעלי העסקים. רק ככה משיגים ניראות בולטת, חוויית לקוח מעולה, ותוצאות בשטח!

טיפ מספר 4: יש דרך נכונה לחסוך כסף ויש דרך שגויה לחסוך כסף

אנחנו יודעים שכל בעלי העסקים מחפשים דרכים לצמצם עלויות, וזו כמובן חשיבה נכונה והגיונית. אבל כדאי לחסוך בצורה חכמה: חשוב לדעת מתי כן אפשר לחסוך, ומתי החיסכון עלול להוביל בפגיעה באיכות. כאשר מזמינים שקיות נייר ממותגות, לדוגמה, או כל סוג של שקיות נייר לעסקים, חשוב לשקלל את כל הפקטורים ולהיזר מחיסכון מוגזם שיפגע באיכות ההדפסה ובאיכות חומרי הגלם. אל תחסכו על חשבון איכות ההדפסה, משום שהתוצאה הסופית תהיה מאכזבת ולא מרשימה בכלל, וחבל. כאשר חוסכים בהדפסה, התוצאה היא שקיות שנראות פשוט לא טוב, ומשדרות מסר שגוי לגמרי ללקוחות שלכם. אם אתם מחפשים דרך לצמצם עלויות, דברו עם הצוות המקצועי של פלקסופרינט. בזכות הניסיון רב-השנים שלנו, אנחנו יודעים בדיוק איך להשיג עבורכם את המחיר הכי טוב, מבלי להתפשר על איכות!

טיפ מספר 5: עבדו עם מקצוענים שאפשר לסמוך עליהם

כפי שאתם בוודאי יודעים, למרבה הצער בשוק הישראלי פועלות גם חברות לא כל כך אמינות…. למעשה לא כל מי שמבטיח שירות איכותי ומחירים טובים באמת יכול לקיים את ההבטחה הזאת, ופעמים רבות מי שמציע מחיר נמוך מידי, מעגל פינות במקומות אחרים… אל תסכנו את הכסף שלכם ואת מוניטין העסק שלכם – המחיר שתשלמו על הטעות הזאת הוא יקר מידי ולא שווה את הסיכון. אל תעבדו עם יצרנים לא אמינים, שמבטיחים הרים וגבעות אבל בפועל אין להם את הניסיון, התשתית או המכשור המתאים כדי לייצר שקיות איכותיות. בקשו לראות תיק עבודות, בדקו מי הלקוחות האחרים של המפעל הזה, וקבעו פגישה במפעל עצמו לפני שאתם מתחייבים לייצר כמות של שקיות. אם מדובר על יצרן שקיות אמין ורציני, כמו פלקסופרינט, אתם תדעו שאתם בידיים טובות. כדאי למצוא יצרן שקיות לעסקים שישמור עליכם, יטפל בכם ברצינות, וינצל את הידע המקצועי שלו כדי לשפר את העסק שלכם. מומחה אמיתי יכול להקפיץ את העסק שלכם בכמה רמות למעלה. יצרן לא אמין, לעומת זאת, עלול לנצל את חוסר ההיכרות שלכם עם העולם הטכני של ייצור השקיות כדי להרוויח באופן לא הגון. המחיר שמציעים לכם הוא חשוב, אבל הוא לא הפקטור היחיד שכדאי לקחת בחשבון. אל תפתו לעבוד עם מישהו שבסופו של דבר רק יוסיף לכם עוד דאגות על הראש. אם אתם זקוקים לשקיות נייר ממותגות לעסקים, או כל סוג של שקיות נייר מודפסות, צרו קשר עוד היום עם חברת פלקסופרינט וקבעו שיחת היכרות ללא התחייבות וללא תשלום. אמינות, ליווי צמוד מהרגע הראשון, ויכולות טכניות מעולות – אלה רק כמה מהסיבות שגורמות למאות לקוחות לבחור דווקא בפלקסופרינט. נשמח לעזור לכם ולהתאים לכם את שקיות הנייר הממותגות המושלמות עבור העסק שלכם, במחיר תחרותי ובזמני אספקה מהירים.  

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי