המדריך המלא על שקיות נייר לעסקים

כולנו יודעים ששקיות נייר ממותגות ואיכותיות הן אמצעי פרסום חזק ואפקטיבי. למעשה, שקית נייר ממותגת שמעוצבת ומודפסת בצורה נכונה משיגה עבור העסק מספר מטרות חשובות :

  • היא ממשיכה “לעבוד” גם אחרי הקנייה, ולפרסם את העסק מול לקוחות פוטנציאלים אחרים
  • היא נותנת ללקוח תחושה יוקרתית
  • היא משדרגת את חוויית הקנייה

אבל… מה חשוב לדעת לפני שבוחרים שקית נייר ממותגת לעסק? למה באמת כדאי לשים לב ועל אסור בשום פנים ואופן להתפשר? צוות המומחים שלנו בפלקסופרינט עושה עבורכם סדר בכל מה שנוגע להדפסת שקיות נייר לעסקים במאמר. במאמר הזה תוכלו לקרוא על כמה מהנקודות הקריטיות ביותר שכל בעל עסק צריך להכיר, החל מעובי הנייר וכלה בשיטת הדפוס המתאימה ביותר.

מאיזה חומר כדאי לייצר את שקית הנייר לעסק שלכם?

בחיי היום יום, אנחנו קוראים לכל שקיות הנייר פשוט “שקית נייר”.

אבל אם חיפשתם שקיות נייר לעסקים באינטרנט, בטח שמתם לב שיש מגוון אינסופי של שקיות נייר בשוק:

  • שקית נייר ממותגות מנייר לבן ומנייר קראפט
  • שקיות מנייר חלק ומנייר מצופה
  • שקיות מנייר רגיל
  • שקית נייר קרטון
  • שקיות מנייר בריסטול

בנוסף – יש מגוון סוגים של ידיות לשקיות, וכל ידית מתאימה במיוחד לסוג אחר של שקיות:

  • שקיות נייר עם ידיות מקופלות
  • שקיות נייר עם ידיות מגולגלות
  • יש שקיות נייר עם שרוך
  • שקיות נייר עם ידית רחבה

האם ההבדלים בין השקיות והידיות הם משמעותיים?

מאד. כדאי לדעת שלכל סוג שקית וחומר יש מאפיינים טכניים, פיזיים ועיצוביים שונים לגמרי, שמתאימים לסוגי עסקים שונים על פי הנראות הסופית אותה הם רוצים להשיג והתחושה שהם רוצים להעביר ללקוח בחווית הקניה. בפועל, קל להתבלבל ולבחור את השקית הלא נכונה.

אם אתם מתלבטים או שנתקלתם בבעיה – אתם תמיד מוזמנים לפנות לצוות המומחים של פלקסופרינט ללא עלות. הצוות המקצועי שלנו ישמח לשבת איתכם לשיחת ייעוץ ראשונית, ולמצוא את השקית הנכונה והמשתלמת ביותר, שמתאימה בדיוק לעסק שלכם.

מאילו חומרים אפשר להכין שקיות נייר לעסקים?

כיום אפשר לייצר שקיות נייר מסוגים רבים של נייר. רגע לפני שאנחנו צוללים פנימה חשוב שתכירו מה אומרים אותם שמות מקצועיים שתפגשו בדרך:

שקיות נייר קראפט – שקיות אלה מתאימות במיוחד למשלוחים, לחנויות מזון ולשווקים, אבל גם לעסקים שמחפשים שקית “בסגנון של פעם” (וינטג’).

שקיות מנייר קראפט הן עמידות, משתלמות כלכלית ובעלות יתרונות אקולוגיים (הנייר לא עובר הלבנה). בנוסף, ניתן גם לייצר שקיות מחומר ממוחזר.

שקיות נייר עם ליינר –  נייר עם ציפוי פנימי מיוחד (ליינר), המתאימות במיוחד למוצרי מזון ומאפים.

שקיות נייר ושקיות קרטון מצופות – נייר איכותיות, יוקרתיות, מעוצבות, חזקות ומרשימות שנפוצות בעיקר בחנויות המבקשות לשדר תדמית איכותית ויוקרתית ולשדרג את חווית הקניה של הלקוח כמו חנויות אופנה ותכשיטים , חנויות מעצבים ובוטיקים ולאחרונה גם בהמון מותגים המבצעים מכירה און ליין בלבד.

– אם אתם מחפשים שקיות נייר איכותיות, יוקרתיות, מעוצבות, חזקות ומרשימות, השקיות המצופות של פלקסופרינט יפתיעו אתכם לטובה.

אנחנו בפלקסופרינט מציעים לדוגמה גם מבחר שקיות קרטון ושקיות בריסטול מצופות, אליהן נוכל להוסיף גימורים מיוחדים כגון ציפוי מבריק, אותיות מודגשות, גימור מאט, ידיות מיוחדות, ועוד. ככה תהיו בטוחים שאף אחד לא יוכל להוריד את העיניים מהשקית הממותגת שלכם!

שקיות נייר משרדיות – השקיות המשתלמות והאקולוגיות מספקות פיתרון מושלם למשרדים, חברות וארגונים. ניתן לבחור נייר במשקלים שונים, לפי השימוש המיועד של השקיות.

שקיות נייר עבות במיוחד –  ניתן להתאים לכם שקיות בכל עובי שתרצו – החל משקיות דקות מנייר קראפט וכלה בשקיות עבות ומפנקות במשקל 300 GSM.

שקיות נייר יפות מנייר ממוחזר –  עסקים המחפשים שקיות איכותיות וידידותיות לסביבה ימצאו מבחר מרשים של מוצרים בפלקסופרינט. שקיות הנייר הממוחזרות של פלקסופרינט מתאימות כמובן למסעדות ומשלוחים, אבל גם לבתי עסק המעוניינים לצמצם את טביעת הרגל הפחמנית שלהם.

מה עובי הנייר המתאים לשקית שלי?

לפני שנחליט מה יהיה צבע שקית הנייר, ואיך הכי כדאי לעצב אותה, חשוב לבחור את העובי המתאים. בעולם הדפוס, המונח המקצועי המתאר את עובי הנייר הוא “גרמאז'”.

מה זה בעצם גרמאז’?  המונח “גרמאז'” מודד את משקל הנייר ביחס למטר מרובע אחד. נייר דק ישקול כ-80 גרם למטר מרובע (80 GSM) ואילו נייר עבה מאד (כמו הנייר של הזמנות לחתונה, לדוגמה) יכול להגיע גם למשקל של 350 גרם למטר מרובע.

מה עדיף – שקיות נייר עבה או שקית נייר דקה?

כדי להבין מה הנייר המתאים ביותר לעסק שלכם, כדאי לקחת בחשבון מספר קריטריונים:

משקל – האם השקית צריכה לשאת משקל רב, או רק חפצים קלים? שקית מנייר דק (כ-80 גרם למטר מרובע) תוכל לשאת משקל קטן יחסית (1-2 קילוגרמים).

שקית נייר עבה יותר (120 גרם למטר מרובע ומעלה) תתאים גם למוצרים כבדים יותר.

סגנון –  שקית מנייר עבה, או מנייר מצופה, מתאפיינת במראה הרבה יותר איכותי ויוקרתי.

מחיר –  ישנם סוגים רבים של שקיות נייר, וחשוב למצוא את הסוג המתאים לתקציב שלכם.

עיצוב –  זהו אחד האלמנטים החשובים ביותר בשקית, אם לא החשוב ביותר. כדאי לזכור שרק אנשי דפוס מנוסים ידעו לעצב את השקית שלכם בצורה נכונה, ויקחו בחשבון את כל הפרמטרים המקצועיים החשובים (כגון חומר השקית, מבנה, ועוד).

טיפ מהמומחים: אף פעם אל תדפיסו שקיות נייר לעסקים לפני שקיבלתם יעוץ מקצועי ממומחה לדפוס ואריזות. התייעצות מקצועית לפני שבוחרים את השקית תחסוך לכם כסף!

כפי שבוודאי כבר הבנתם, עולם השקיות הוא הרבה יותר מסובך ממה שנראה בהתחלה. כדי לבחור את שקיות הנייר המעוצבות שמתאימות לעסק שלם, חשוב להתייעץ עם מומחה מנוסה בתחום השקיות והאריזות.

ואם אתם  זקוקים לשקיות נייר ממותגות ומודפסות באיכות גבוהה ובמחיר משתלם? המומחים של פלקסופרינט ישמחו לסייע לכם!

למה כל כך חשוב לקבל ייעוץ מקצועי לפני שבוחרים בשקית נייר לעסק?

כדי להמחיש מדוע כל כך חשוב לקבל ייעוץ מקצועי לפני הציאה להדפסת שקיות לעסקים צוות המומחים של פלקסופרינט משתף אותנו בדוגמה אמיתית מתוך עולם משלוחי המזון.

“לפני כמה שנים הגיע אלינו לקוח חדש, בעל מסעדה מצליחה שהתחיל לבצע משלוחים בהיקף משמעותי, ורצה להדפיס שקיות טייק אווי ממותגות. הדבר הכי חשוב עבורו היה שהשקית תהיה חזקה ועמידה, ותשרוד בשלום את המשלוח. בנוסף, הוא גם רצה שקית שנראית טוב, עם מיתוג נכון.

אותו בעל המסעדה ערך סקר שוק קצר, מצא מפעל שנראה לו מתאים וזול, ועמד לבצע את ההזמנה. למרבה המזל, ממש ברגע האחרון חבר שלו (ולקוח ותיק שלנו) שכנע אותו לבוא לשיחת ייעוץ בפלקסופרינט.

במהלך השיחה גילינו שהוא עמד לרכוש שקיות מחומר לא מתאים, במחיר יקר ללא הצדקה. הצוות המקצועי שלנו הראה לו שאפשר להדפיס את סוג השקיות שהוא רוצה על נייר קראפט מסוג מסויים, שהוא קצת יותר דק (וקצת יותר זול) אבל מאד עמיד.

בנוסף, הצוות שלנו מצא חמש (!!!) טעויות בעיצוב הגרפי של השקית, משום שמי שעיצב לו את השקית היה מעצב גרפי רגיל, ולא מומחה לאריזות.”

לו הלקוח היה מדפיס את השקית כפי שהיא, עם הטעויות האלה, הוא היה מקבל מוצר שבכלל לא נראה כמו שהוא רצה, והוא היה משלם על זה הרבה מאד כסף.

“אחרי שהסברנו לו את הדברים, אותו לקוח החליט להעביר את ההזמנה אלינו.

עיצבנו עבורו שקיות יפהפיות, מודפסות בהדפסה פלקסוגרפית איכותית, וכל מי שראה אותן אמר מיד “וואו“.

התוצאה הסופית היתה הרבה יותר טובה ממה שהלקוח חשב שאפשר בכלל להשיג, ובמחיר הרבה יותר משתלם.

 מהן שיטות הדפוס המומלצות לשקיות נייר ממותגות לעסקים?

כיום, ניתן להדפיס שקיות ממותגות בסיטונאות במספר שיטות דפוס, אבל השיטה המומלצת ביותר היא ההדפסה הפלקסוגרפית המאפשרת לשמור על איכות גבוהה ביותר, במחיר משתלם מאד.

מה לגבי הדפסת שקיות לעסקים קטנים ובינוניים בכמויות קטנות?

עבור כמויות קטנות יותר, ניתן להדפיס שקיות נייר ממותגות גם בהדפסה דיגיטלית.

היתרון הגדול בהדפסה דיגיטלית הוא הגמישות האינסופית בעיצוב. אפשר, לדוגמה, להדפיס 1000 שקיות נייר ועל כל אחת מהן לכתוב שם פרטי אחר!

חשוב לדעת שגם בהדפסה פלקסוגרפית וגם בהדפסה דיגיטלית נדרש ניסיון מקצועי רב כדי להתאים את הגרפיקה לשקית וכדי להבטיח שהתוצאה תהיה איכותית וללא טעויות מביכות (שיעלו לכם הרבה כסף…)

טיפ מהמומחים: הקפידו לבחור בית דפוס המתמחה גם בנייר

לא כל מכונות הדפוס מותאמות להדפסה איכותית על שקיות ואריזות נייר. למעשה, בתי דפוס רבים כלל לא עוסקים בהדפסה מסוג זה.

שקיות נייר למאפים ולמוצרי מזון – מה חשוב לדעת?

הידעתם? שקית הנייר הפשוטה שעוטפת את הבורקס שקניתם, או את הגרעינים במשקל או את הבאגטים, היא למעשה מוצר מורכב שדורש ידע מקצועי וטכני נרחב.

כאשר מייצרים שקיות נייר למאפים, ושקיות נייר למזון, צריך לענות על כמה שאלות קריטיות:

  • איך לייצר שקית שמצד אחד שומרת על טריות המוצר, ומצד שני לא מכתימה את הידיים של הלקוח שמחזיק את המאכל?
  • איך לייצר שקית שעומדת בדרישות משרד הבריאות ובתקן הישראלי?
  • אך לייצר שקית שמצד אחד נראית טוב, ומצד שני לא עולה יותר מידי?
  • איך למתג את שקיות הנייר למאפים בצורה נכונה?
  • באיזה חומרים כדאי להשתמש לציפוי הפנימי, ומה הנייר הכי מתאים לציפוי החיצוני?

התשובות לשאלות החשובות האלה משתנות בהתאם למוצר שהשקית אמורה להכיל וכמובן לשימושו בידי לקוח הקצה בעסק שלכם – בחירה בשקית הלא מתאימה עלולה לעלות לכם אלפי שקלים…

בין השאר מציעה פלקסופרינט שקיות נייר מצופות בחומר מיוחד המונע מעבר של שומנים, שקיות נייר מיוחדות למאפים (כגון עוגיות, בורקסים ולחמים), ושקיות נייר למוצרי מזון בעיצובים בלתי נשכחים.

זקוקים לשקיות נייר למאפים ולמוצרי מזון אחרים? מתלבטים או זקוקים לעזרה? מחפשים שקיות נייר ברמה גבוהה ובמחיר משתלם? צרו קשר היום! מזה 40 שנה שחברת פלקסופרינט מספקת את כל סוגי השקיות והאריזות למאפיות המובילות בישראל, ועוזרת להן להצליח בשוק התחרותי. נשמח  להתאים לכם את המוצר הנכון ביותר.

שקיות נייר מודפסות לעסקים – כך תעשו את זה נכון

  • בכל מקרה שבו אתם עתידים להדפיס שקיות נייר לעסק שלכם, חשוב מאד לקבל תחילה ייעוץ מקצועי. אין תחליף למומחה שידע לשקלל את כל הפרמטרים הטכניים והעיצוביים החשובים, ויקח בחשבון גם את המוצרים שהשקית אמורה להכיל בעבור לקוח הקצה.
  • קיימים הבדלים משמעותיים וחשובים בין אריזות המיועדות למוצרי מזון (וכמובן גם לסוגי המזון השונים), שקיות לשימוש יום יומי של חומרים יבשים, שקיות המתאימות לביגוד, ושקיות למוצרי יוקרה, שבהן איפלו השקית עצמה היא חלק בלתי נפרד מחוויית הלקוח.
  • אל תתפתו להצעות מחיר זולות במיוחד ממחיר השוק. מניסיוננו, יש סיבה למחיר הזול במיוחד… בחנו היטב את התוצר הסופי שאתם עתידים לקבל. האם הוא מצדיק את ההשקעה הכלכלית? האם השקית עמידה? האם העיצוב יפה וההדפסה איכותית? אל תשכחו שהשקית שלכם היא כמו פרסומת ניידת, והיא תקרין על העסק שלכם בכל מקום אליו תגיע.
  • הקפידו לבחון את איכות השקית על פי יעודה הסופי בידי הלקוח, אך התייחסו תמיד גם לנראות ותחושת היד והעין של הלקוח בהתאמה לסוג העסק שלכם.

לא משנה מה סוג העסק שלכם – עסק למזון, בוטיק יוקרתי, חברה להפקת כנסים או רשת מוסכים – השקית המתאימה ביותר עבורכם מחכה לכם בפלקסופרינט. בפלקסופרינט תוכלו למצוא שקיות נייר מעוצבות, בהדפסה איכותית, בטווח מרהיב של צבעים, ממגוון חומרים, ובמחיר משתלם.

בין היתר תוכלו גם להזמין גם כמויות קטנות לאירועים (כגון כנסים ותערוכות), ואף שקיות ממותגות אישיות (לדוגמה שקיות אישיות לכל העובדים בחברה, שקיות אישיות לכל המשתתפים באירוע, ועוד).

 עדיין מתלבטים? לא בטוחים מה הפיתרון הכי נכון עבור העסק שלכם? נשמח לפגוש אתכם לפגישת יעוץ ראשונית, ולמצוא עבורכם את הפיתרון המושלם.

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי