שקיות זיפר לכל שימוש!

שקיות זיפר הן אחד מהמוצרים היעילים ביותר בשוק המזון, אבל למעשה הן עשויות להתאים גם לשווקים נוספים.

בזכות הזיפר (פסגור) ניתן לסגור את השקית שוב ושוב בלחיצה קלה, ולהשתמש בשקית הרב-פעמית למגוון צרכים. 

שקיות זיפר למזון

שקיות ממותגות לעסק הן כלי הכרחי עבור כל עסק, ובוודאי שגם עבור עסק בתחום המזון. הן מושלמות לאריזת מוצרים בתפזורת (כמו אורז) והן אהובות במיוחד על קהל הלקוחות בשל נוחות השימוש.

בזכות שקיות הזיפר קל לשמור על המזון שבפנים טרי ופריך. בנוסף, קל לפתוח ולסוגר את השקית ולהשתמש בה לאורך כל חיי המוצר. היתרון הוא ברור: במקום שהלקוחות שלכם יצטרכו לרוקן את תוכן השקית למיכל חדש בבית, הם יוכלו להמשיך להשתמש בשקיות הזיפר הממותגות שלכם ולראות את הלוגו שלכם בכל פעם שישתמשו במוצר.

כך תוכלו גם למקסם את אפקט הפרסומת, וגם להציע ללקוחות שלכם חווית שימוש נעימה ואיכותית שהם יעריכו.

חברת פלקסופרינט מתמחה בייצור שקיות זיפר מחומרים העומדים בתו התקן הרלוונטי, ומאושרים למגע עם מזון. חשוב לזכור שלא כל השקיות מתאימות למגע עם מזון, כך שאם העסק שלכם זקוק לשקיות זיפר ספציפית לשוק המזון, כדאי לוודא מראש עם היצרן שהשקיות מיוצרות מהחומרים המתאימים והמאושרים על ידי משרד הבריאות, ומלוות בכל האישורים הנחוצים.

שקיות זיפר ממותגות לעסק

ניתן לייצר שקיות זיפר במגוון גדלים ומיתוגים, והכל בהתאם לצרכי העסק שלכם! שקיות זיפר ממותגות לעסק ישדרגו כל מוצר ויעניקו לו את הטאץ’ המיוחד שמבדל את העסק שלכם. ישנם כמובן מספר פרמטרים שחשוב לזכור לפני שאתם מזמינים שקיות זיפר ממותגות לעסק שלכם:

-איזה מן מוצר יארז בשקיות הזיפר הממותגות? בהתאם לגודל, משקל, נפח וסוג המוצר, יש לבחור את השקית המתאימה ביותר.

-האם המוצר זקוק לסגירה הרמטית? אם כן, שקיות זיפר הן אחד הפתרונות הטובים ביותר

– האם אתם זקוקים לשקיות מתכלות? אין שום בעיה, בחברת פלקסופרינט תוכלו למצוא שקיות זיפר ממגוון חומרים באיכות גבוהה, וגם מחומרים מתכלים

-האם קהל היעד שלכם זקוק לשקית זיפר שאפשר לסגור בקלות וללא שום וג של מאמץ? בחברת פלקסופרינט תמצאו שקיות סיפר עם סגירה מיוחדת וקלה במיוחד, המותאמת גם לילדים ולאוכלוסייה מבוגרת

שקיות זיפר ממותגות – מה המחיר?

מחיר השקיות משתנה בהתאם לגודל השקית והמפרט הטכני שלה. מכיוון שכל המוצרים של פלקסופרינט מותאמים באופן מדויק ללקוחות, נשמח לשבת איתכם לכוס קפה, להבין איזו שקית תענה בצורה הטובה ביותר על הצרכים שלכם, ולתת לכם הצעת מחיר משתלמת מאד, שתפתיע אתכם לטובה.

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי