שקיות נייר בסיטונאות – כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון

אם אתם מחפשים שקיות נייר בסיטונאות לעסק שלכם, הגעתם למקום הנכון. לפני שאתם מבצעים הזמנה, ישנם כמה דברים שכדאי לדעת…

ייצור שקיות נייר בסיטונאות דורש יכולות לוגיסטיות

כאשר אתם בוחרים את המפעל שייצר עבורכם שקיות נייר בסיטונאות, כדאי לבדוק שמדובר במפעל גדול, מנוסה, עם תשתית רצינית, שיכול לעמוד בגודל ההזמנה ולספק עבודה רציפה. כדאי גם לבדוק שהמפעל הזה יכול לספק לכם שירותי הובלה ואחסון במידת הצורך, ולהתמודד עם הזמנות דחופות ונפחי הזמנה. מפעל רציני לא נמדד רק ביכולת הייצור, אלא במעטפת שהוא נותן ללקוחות וביכולת שלו להתמודד עם אתגרים תפעוליים שונים. חברת פלקסופרינט גאה לעבוד עם מיטב החברות בישראל מזה כ-40 שנה, ולתת מענה לכל שאלה וקושי.

שקיות נייר בסיטונאות – איזה סוג של שקיות אתם צריכים?

ייצור שקיות ממותגות הוא עולם בפני עצמו, ומתחלק לקטגוריות שונות. אם אתם מחפשים שקיות נייר למזון, לדוגמה, חשוב כמובן להקפיד על חומרי הגלם שמהם עשויה השקית, ולוודא שהשקיות עומדות בתקנים של משרד הבריאות. מפעל רציני ידע לתת לכם את המידע הנכון, ולעזור לכם למלא אחר התנאים הנדרשים.

אם אתם מחפשים סוג אחר של שקיות נייר בסיטונאות, כמו למשל שקיות נייר חומות ממותגות, כמובן שהדרישות הן שונות לגמרי. גם במקרה הזה, מפעל רציני ידע להתאים את עובי השקית לסוג המוצר שאתם מוכרים, ויחסוך לכם עלויות מיותרות. בפלקסופרינט תמיד נמצא דרך לתת ללקוחות שלנו את המוצר הכי טוב, במחיר משתלם.

הדפסה על שקיות כדי להשיג תוצאות מקסימליות

הדפסה על שקיות דורשת מכונות דפוס מתקדמות, וסביר להניח שאתם מחפשים שקיות נייר ממותגות, ולא סתם שקיות חלקות (ובצדק! הדפסה על שקיות היא אלמנט חשוב במיוחד המיתוג העסק). כיום מקובל למתג את שקיות הנייר, מתוך הבנה ששקיות ממותגות הן חלק בלתי נפרד מתדמית העסק שלכם. שקיות נייר חומות ממותגות, למשל, משמשות מגוון בתי עסק בתחום המזון, והבחירה בשקיות חומות משדרת מסר ברור ללקוחות והוא שהחנות מחוברת לערכי השמירה על הסביבה. שקיות נייר ממותגות המודפסות על נייר לבן מתאימות לעסקים יוקרתיים וגם לעסקים הפונים לקהל הרחב (הכל תלוי בעובי ובגימור השקית). איכות ההדפסה היא קריטית, משום ששקית בלתי אסתטית, בהדפסה באיכות נמוכה, משדרת מסר בעייתי מאד, וכדאי להימנע מכך. כמו תמיד, הכל קם ונופל על הידע הטכני של המפעל שמדפיס על השקיות שלכם, ועל מכונות הדפוס עצמן. בפלקסופרינט השקענו במכונות הטובות ביותר, ולצוות שלנו יש ניסיון של עשרות שנים בייצור שקיות. למעשה שקיות ממותגות לעסק הן ההתמחות של חברת פלקסופרינט, ואנחנו מציעים מגוון רחב מאד של שקיות ממותגות לעסקים – שקיות נייר בסיטונאות, כמובן, אבל גם שקיות ניילון ממותגות, שקיות דליה יפהפיות, שקיות נייר למשלוחים, ולמעשה כל סוג של שקית נשיאה או אריזה גמישה שתוכלו לחשוב עליו.

אם יש לכם שאלות נוספות, אנחנו כאן לרשותכם. אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום ולקבל הצעת מחיר משתלמת!

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איכות הסביבה

בחברת פלקסופרינט, השמירה על איכות הסביבה היא ערך מרכזי מוצרים ידידותיים לסביבה ואריזות ממוחזרות בשנים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי