שקיות נייר לאריזה – המגע האישי שלכם הולך עם הלקוח

אין ספק ששקיות נייר הן אחד הטרנדים החשובים בתחום השקיות בשנים האחרונות. יותר ויותר לקוחות מעדיפים שקיות נייר, ואינספור עסקים עברו להשתמש בשקיות נייר כפיתרון אריזה.

מצד אחד שקיות נייר נחשבות לאלגנטיות ויוקרתיות, ומצד שני הן נתפשות על ידי הצרכנים כידידותיות יותר לסביבה. כתוצאה מכך, היום אפשר למצוא בחנויות רבות שקיות נייר כפיתרון המועדף לאריזה ולנשיאה.

אנחנו רגילים לדבר על “שקיות נייר” כמונח כללי, אבל למעשה ישנם סוגים שונים של שקיות נייר לאריזה, וכדאי להבחין ביניהם, מכיוון שכל סוג מאפיין עסקים שונים, ומתאים למוצרים אחרים. כמה מהסוגים הנפוצים והחשובים ביותר של שקיות נייר הם:

  • שקיות נייר לאריזה בעיצוב חלק – שקיות מסוג זה מתאימות למוצרים פשוטים יותר.
  • שקיות נייר מודפסות עם מיתוג של העסק – אלה השקיות הנפוצות ביותר, ומשמשות גם חנויות וגם מסעדות (לדוגמה עבור טייקאווי). ניתן לבצע פרסונליזציה מלאה של השקית, החל מעובי השקית וכלה בסוג הגימור, והיתרון בכך הוא ברור: שקיות נייר ממותגות משמרות את הטאץ’ האישי שלכם, ומייצגות את סגנון העסק.
  • שקיות נייר עם ידית חבל מיוחדת – שקיות אלה מתאפיינות במראה מיוחד, ובמקום ידית שטוחה מורכבת עליהן ידית בעיצוב ייחודי ואלגנטי. שקיות נייר עם ידית חבל מתאימות במיוחד למוצרי יוקרה, כמובן, אבל גם למוצרים “אלטרנטיביים”, מכיוון שניתן לשחק עם סגנון השקית וסוג החבל על מנת לשוות לשקיות הנייר מראה מקורי. סוג זה של שקיות מתאים במיוחד גם לחנויות המתמחות במוצרי טבע, קוסמטיקה, ומוצרים בעיצוב אישי.
  • שקיות נייר עם למינציה בגימור יוקרתי – אלה שקיות נייר עבות ומרשימות, המתאימות במיוחד למותגי יוקרה, לחנויות המוכרות מוצרים באיכות גבוהה, ולעסקים המעוניינים לשדרג בקלות ובמהירות את התדמית שלהם.

איך תורמות שקיות נייר לחוויית הלקוח?

כל מומחי השיווק והמיתוג יאמרו לכם מייד: שקיות נייר תורמות באופן משמעותי לעיצוב  חוויית הלקוח! הן משפיעות על חוויית הקנייה כולה, ומשחקות תפקיד משמעותי בדעה שהלקוחות מגבשים על המותג שלכם:

  • כשהלקוחות רואים שקיות נייר איכותיות ויפות, הם מרגישים שהם קונים מותג איכותי, שלוקח את עצמו ברצינות
  • כשהלקוחות מקבלים את המוצר שקנו בתוך שקית נשיאה יפה מנייר, הם שמחים ומרוצים מכך שבחרו במוצר איכותי. למעשה, יש סיכוי הרבה יותר גבוה שהם יתנו למוצר הזה דירוג גבוה, וידברו עליו בצורה חיובית עם אחרים!
  • לקוחות רבים מייחסים חשיבות גדולה לנושא איכות הסביבה, ועבורם שקיות נייר הן תו תקן, שמעיד על כך שהעסק שלכם משקיע בדברים שחשובים להם. אלה לקוחות שיכעסו אם הם יקבלו שקיות פלסטיק, ויבחרו באופן אטקיבי לקנות בחנויות שמשתמשות בשקיות נשיאה מנייר
  • שקיות בעיצוב יפה ובאיכות דפוס גבוהה משאירות רושם שאי אפשר למחוק על הלקוח. ככל שהעיצוב מתוחכם יותר, ככל שהצורה מיוחדת יותר, וככל שאיכות הדפוס גבוהה יותר, כך גדל הסיכוי שהלקוחות יתאהבו במותג ובמוצר!

אז איך מוצאים יצרן שקיות נייר אמין, איכותי, שיכול לייצר שקיות נייר מכל הסוגים, גם בכמויות גדולות וגם בכמויות קטנות, במחירים תחרותיים, בזמני אספקה מהירים, ובעיצובים בלתי נשכחים? פונים לפלקסופרינט, כמובן!

לא סתם הפכה חברת פלקסופרינט לכתובת המועדפת על עסקים קטנים, בינוניים וגדולים בישראל. חברת פלקוספרינט מתמחה מזה 40 שנה בייצור שקיות ואריזות מכל הסוגים (פלסטיק, ניילון, נייר, אל בד ועוד). בחברת פלקוספרינט תמצאו מכונות דפוס מהטובות בעולם, ותוכלו להדפיס שקיות נייר יפהפיות, בעיצובים מדהימים.

שקיות נייר ממותגות ואיכותיות הן השקעה

הלקוח הולך הביתה עם השקית שלכם – תנו לשקית הזאת לעבוד בשבילכם! השקיות של פלקסופרינט יספקו לעסק שלכם נראות, תחכום, עיצוב חכם ונכון, ויתרון על פני המתחרים.

אתם מוזמנים לקבוע פגישת ייעוץ עכשיו, ללא התחייבות, ולקבל מהמומחים של פלקסופרינט רעיונות שיעזרו לכם לשדרג את השקיות שלכם, ולהשיג תוצאות טובות יותר.

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי