מפעל לשקיות ניילון – בפלקסופרינט מייצרים שקיות ניילון איכותיות במחיר משתלם

אם אתם מחפשים מפעל שמייצר שקיות ניילון ונייר מכל הסוגים, בהתאמה אישית, הגעתם למקום הנכון.

בחברת פלקסופרינט אנחנו משלבים ידע נרחב ו-40 שנות ניסיון עם טכנולוגיה חדשנית והמכשור המתקדם ביותר. התוצאה היא שקיות ניילון יפות, איכותיות, במחירים תחרותיים. לא פלא שעסקים רבים כל כך (גדולים, בינוניים ואפילו קטנים) בוחרים לעבוד איתנו!

מפעל לשקיות ניילון שנותן מענה לכל הצרכים במקום אחד

שירות מקצועי, שקיות ניילון בהתאמה אישית, מגוון חומרים, איכות מעולה, אפשרות למיתוג ודפוס ברמה הגבוהה ביותר, זמני אספקה מהירים, היכרות עמוקה וארוכת-שנים עם השוק הישראלי, ליווי מקצועי מהשנייה הראשונה, שירותי אחסון והובלה… אלה הדברים שהופכים את פלקוספרינט לכתובת הקבועה של בעלי העסקים בישראל.

בשוק תחרותי והפכפך כמו השוק הישראלי, טוב שיש מישהו שדואג לך ומטפל בך ושומר עליך, כמו שפלקסופרינט מטפלת בבעלי העסקים שעובדים איתה.

מה נכנס להגדרה “שקיות ניילון” ואיזה מן שקיות ניילון אנחנו מציעים?

ראשית כל כדאי לדעת משהו חשוב: כאשר בעלי עסקים מדברים על שקיות ניילון, המונח “שקיות ניילון” הוא בדרך כלל רק כותרת כללית מאד.

בפועל, תחת ההגדרה “שקיות ניילון” נכנסות כל מיני שקיות שלא עשויות רק מניילון, אלא גם מסוגים אחרים של פלסטיק כמו לדוגמה שקיות מפוליאתילן, שקיות מפוליפרופילן, שקיות מפוליאסטר, ועוד.

שקיות ניילון לחנויות, שקיות למזון, שקיות בלדרות, שקיות לחקלאות… הכל!

מגוון שקיות הניילון (או פלסטיק) בפלקסופרינט הוא אדיר, ואנחנו יכולים לספק לכם כל סוג של שקית שתרצו: שקיות נשיאה לחנויות (בכל הגדלים וגם בעיצובים מיוחדים!), שקיות בגימור מבריק או מט, שקיות מפוליאתילן ושקיות מפוליפרופילן או פוליאסטר, שקיות למינציה (כולל שקיות למזון ושקיות עומדות – שקיות דויפאק), שקיות בלדרות (למשלוח מוצרים בדואר), שקיות עם ריפוד (שקיות פצפצים), שקיות וויקט למאפיות ולמפעלי מזון, שקיות למפעלים, שקיות לאריזה חומרי בניין…

הצוות שלנו מנוסה מאד, ויכול להציע לכם כל סוג של שקית או יריעה שתרצו.

שקיות ניילון עם חומרים מיוחדים – כך שומרים על המוצר שלכם

אם קראתם כמה מהמאמרים האחרים באתר, המדברים על חומרי הגלם שמהם מייצרים שקיות, בוודאי יצא לכם להיתקל בכמה מונחים שחוזרים על עצמם כמו תוספי UV, תוספים נגד חשמל סטטי, BARRIER, ועוד…

בקצרה, מדובר על שקיות שבמהלך תהליך הייצור שלהן מוסיפים לחומר הגלם תוספים שנותנים לשקית תכונות מיוחדות. תוסף UV, לדוגמה, יגן על השקית מפני קרני השמש. תוסף נגד חשמל סטטי יצמצם את כמות החשמל הסטטי שהשקית מייצרת, ויקל על תהליך האריזה (חשוב במיוחד במפעלים שאורזים מוצרים במכונות אריזה אוטומטיות).  BARRIER פירושו מחסום, ושקיות עם BARRIER גבוה הן שקיות פחות חדירות, שמבודדות את המוצר בצורה אפקטיבית יותר מפני הסביבה החיצונית. שקיות הניילון האלה מתאימות במיוחד למוצרים רגישים לאוויר, ומשתמשים בהן כדי להאריך את חיי המדף של המוצר. ניתן לייצר שקיות ניילון עם BARRIER גבוה מחומר אחד, או משילוב של חומרים (בשיטת הלמינציה).

אם אתם זקוקים לשקיות ניילון מכל סוג, צרו קשר עוד היום. הצוות שלנו כאן בשבילכם ולמענכם, וידאג לכם לשקיות הניילון הכי טובות במחיר הכי משתלם.

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי