פותחים עסק חדש: הדפסת שקיות ניילון ממותגות

פתחתם עסק חדש? מזל טוב! זו תקופה מרגשת מאד. מרגשת, אבל גם לחוצה… אתם בוודאי מרגישים כאילו יש לכם מיליון דברים על הראש, ומיליון החלטות לקבל… וזה מובן והגיוני. למרבה המזל, אבל אנחנו כאן כדי לעזור!

אחד הדברים שיהיה עליכם לעשות, הוא לרכוש שקיות ניילון ממותגות לעסקים. כל עסק רציני צריך שקיות ממותגות, כמובן. שקיות הנשיאה הן חלק בלתי נפרד מזהות העסק ומהמיתוג שלו, וחשוב מאד להשקיע בהן מחשבה ותכנון כדי למקסם את התוצאות.

אבל איפה מתחילים? אם תחפשו באינטרנט “הדפסת שקיות ממותגות” תגלו שיש עשרות אתרים שונים ומבלבלים בנושא. הדפסת שקיות ממותגות זה עולם ומלואו, ויש הרבה מאד פרטים שצריך לקחת בחשבון לפני שמתחילים לייצר את השקית הנכונה עבור העסק שלכם.

במאמר שלפניכם נעשה קצת סדר בדברים, ונענה על כמה שאלות חשובות שכל מי שפותח עסק חדש צריך לדעת. נדבר על השלבים השונים בעיצוב השקית, ונבין איך מתנהל תהליך הדפסת השקיות הממותגות מהרעיון הראשוני ועד הרגע שבו הלקוח מחזיק את השקית שלכם ביד. בואו נתחיל!

הדפסת שקיות ממותגות לעסק חדש – מתחילים מההתחלה

אז מאיפה מתחילים? מהרעיון הראשוני, כמובן. כדאי לגשת להדפסת שקיות ממותגות לעסק שלכם בדיוק כמו שאתם ניגשים למיתוג החנות הפיזית שלכם. השקיות הממותגות יתפקדו לא רק כשקיות נשיאה עבור הלקוחות שרכשו את המוצר, אלא כ”שגרירות” שלכם. עיצוב השקית, בחירת הצבעים, איכות ההדפסה, החומר שממנו עשויות השקיות המודפסות, גודל השקית, הטיפוגרפיה… כל אלה מקרינים על העסק שלכם, ומספרים ללקוח מי אתם ומה אתם.

מכיוון ששקיות ממותגות מבהירות ללקוחות את הזהות העסקית שלכם, מומלץ להימנע מטעויות בשלב זה. חשוב לתכנן בצורה נכונה את אסטרטגיית המיתוג של השקית שלכם, החל מגודל השקית הממותגת והחומרים שבהם תשמשו, וכלה בשיטת ההדפסה והעיצוב עצמו. מחקרים רבים הוכיחו שלשקיות ולאריזות יש השפעה מכרעת בעיני הלקוחות. הדעה שהלקוחות מגבשים על המוצר שלכם נובעת גם מהאריזה ומהשקית!

למרבה הצער, עסקים חדשים רבים טועים בשלב הזה, ולא מתייעצים עם אנשי המקצוע הנכונים. הם לא שואלים את השאלות הנכונות, ובוחרים בטעות שקית לא מתאימה, וחבל. התוצאה מאכזבת (ויקרה…), ועבור עסק חדש שרק יוצא לדרך, זו בעיה גדולה.

שאלות חשובות שכדאי מאד לענות עליהן לפני שיוצאים לדרך

כדי להפוך את הרעיון הראשוני שלכם למציאות, צריך להתמודד עם שאלות קונקרטיות. לדוגמה: האם עדיף שקיות מפוליאתילן, או מפוליפרופילן? האם עדיף להשתמש בשקיות מודל דאפי, או שאולי דווקא שקיות דליה? באיזו שיטת דפוס עדיף להשתמש – הדפסה פלקסוגרפית, או דפוס דיגיטלי? באיזה צבעים כדאי להשתמש כדי להעצים את חוויית הלקוח? איך כדאי למקם את הלוגו והטקסט בצורה נכונה, כדי למנוע טעויות בזמן ההדפסה שיעלו לעסק שלכם אלפי שקלים?

אלה שאלות חשובות מאד, ורק מומחים עם ניסיון בתחום הדפסת השקיות יוכלו לענות עליהן ולהתאים את השקית הנכונה לעסק שלכם. כדאי לזכור שלא כל מעצב גרפי יכול לעצב שקית! בשביל לעצב שקיות ניילון ממותגות בצורה נכונה, חכמה ומשתלמת כלכלית, חייבים ניסיון בעיצוב מוצרים תלת מימדיים, ידע בכימיה, והיכרות עמוקה עם תעשיית הפלסטיק ועם סוגי הצבעים הזמינים בשוק.

כולנו רגילים לדבר על “שקיות ניילון” באופן כללי, אבל האמת היא שקיימים עשרות סוגי חומרים שמהם אפשר לייצר שקיות ניילון ממותגות, ויש הבדלים משמעותיים ביניהם. בנוסף, קיימות שיטות הדפסה שונות, וכל שיטה מתאימה לסוג אחר של שקית ומוצר.

לכן, כדאי מאד להפקיד את שלב תכנון השקית בידי מומחה ספציפי לתחום, כמו הצוות המקצועי של פלקסופרינט, לדוגמה. מי שמתייעץ מראש עם מומחים, חוסך הרבה מאד זמן, כסף, וכאב ראש…

שקיות ניילון ממותגות לעסק בעיצוב מיוחד ובמגע אישי

לאחר שהתייעצתם עם מומחים בעלי ניסיון בתחום עיצוב וייצור שקיות ממותגות, וקבעתם את הפרמטרים הנדרשים (גודל ומודל השקית, סקאלת הצבעים, סוג ההדפסה, סוג החומר) חשוב להוסיף גם את הטאץ’ האישי שלכם.

השקיות שלכם צריכות לחבר בין הלקוחות לבין העסק שלכם, ולהעניק תחושה של מגע אישי ותשומת לב אישית. איך עושים את זה?  

כאן נכנס לתמונה הניסיון המקצועי של המעצבים שלנו, שיודעים לתרגם את הרעיונות המיוחדים שלכם, ואת הסגנון האישי של העסק שלכם, למציאות בשטח. המעצבים שלנו יודעים איך להפוך את האלמנטים האלה למשהו שבא לידי ביטוי על השקית.

הדפסה על שקיות – אל תתפתו לחובבנים! פנו למומחים עם ותק וניסיון

לאחר שהסתיים תהליך העיצוב, הגיע הזמן לייצר את השקית עצמה. זה שלב קריטי, שבו הכל תלוי בניסיון המקצועי וביכולות המקצועיות של היצרן שבחרתם.

בוודאי שאתם רוצים שהשקיות שלכם יהפכו מ”סתם שקית נשיאה” למוצר שיווקי מצליח ויעיל. אבל כדי להשיג את התוצאה הזאת, חשוב לפנות ליצרן מנוסה, שיודע איך לייצר שקיות ניילון ולהדפיס על שקיות ניילון באיכות גבוהה ובשיטות מתקדמות. אחרת, הרעיון ישאר רק רעיון, ובפועל השקית לא תראה טוב בכלל…

בחברת פלקסופרינט תוכלו למצוא את אחת ממכונות הדפוס המתקדמות בעולם, וצוות מקצועי מתקדם עם ניסיון של למעלה מ-40 שנה. מאות בעלי עסקים, קטנים בינוניים וגדולים, סומכים בעיניים עצומות על פלקסופרינט. ובצדק!

עסקים חדשים חייבים ספקים רציניים שיעזרו להם ויפתרו עבורם בעיות

השלבים הראשונים בחייו של עסק חדש הם רגישים במיוחד. חשוב מאד לבנות בשלב הזה את התשתית שתאפשר לכם לשרוד בשוק מלא מתחרים, ובהמשך גם לצמוח. אם תעבדו עם הספקים הנכונים, תוכלו להשיג שקט נפשי, ותוצאות מעולות. זו הסיבה שבגללה עסקים רבים כל כך בישראל בוחרים לעבוד עם פלקסופרינט. בגלל שאנחנו יודעים איך להגיע את המקסימום עבור הלקוחות שלנו.

למה פלקסופרינט?

בזכות הידע המקצועי, זמני האספקה המהירים, הניסיון, היכולות הטכניות והמחירים התחרותיים, כמובן! חברת פלקסופרינט מציעה שקיות ניילון ממותגות יפהפיות ובאיכות מעולה.

אם פתחתם עסק חדש, ואתם זקוקים לשקיות ניילון ממותגות, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבוע פגישת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות. אנחנו כאן בשבילכם!

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי