שקיות בלדרות למשלוח בדואר: 7 טיפים שחשוב לדעת אם אתם מוכרים מוצרים אונליין

האם העסק שלכם מוכר מוצרים באינטרנט (חנות אונליין)? אם כן, אתם זקוקים לשקיות למשלוח בדואר, כלומר שקיות בלדרות איכותיות וממותגות. כיום יותר עסקים מאי פעם בעבר מוכרים את המוצרים שלהם גם באינטרנט, וכותצואה מכך צריכים להתמודד עם אתגר המשלוחים.

אבל מה חשוב לדעת לפני שמזמינים שקיות בלדרות עבור העסק שלכם? ולמה מומחי שיווק ממליצים באופן גורף על שימוש בשקיות בלדרות ממותגות ולא חלקות? מה ההבדלים בין השקיות השונות ואיך אפשר לצמצם עלויות מיותרות? במאמר שלפניכם תמצאו כמה טיפים חשובים ויעילים במיוחד!

טיפ מספר 1: השתמשו תמיד בשקיות בלדרות ממותגות ומודפסות

אם אתם משתמשים עדיין בשקיות בלדרות חלקות, הגיע הזמן להשתדרג ולהתקדם, משום ששקיות מודפסות וממותגות הן כבר מזמן הסטנדרט המקובל בשוק.

כל מומחה לשיווק ומיתוג יאמר לכם מיד: שקיות ממותגות משדרגות את תדמית העסק שלכם באופן משמעותי, וההשקעה הכספית הנדרשת מכם היא זניחה. מדובר על מצב קלאסי שבו השקעה קטנה בעיצוב מניבה רווחים גדולים במכירה! אתם הרי ממילא צריכים שקיות. אז למה לא להזמין שקיות שעובדות בשבילכם? שקיות משלוחים שנותנות לכם תמורה טובה יותר עבור הכסף ששילמתם?

טיפ מספר 2: היעזרו במחקרים פסיכולוגיים כדי לעצב בצורה נכונה את השקית שלכם

לא כדאי לאלתר ו”סתם לשרטט משהו” כשאתם מעצבים את השקיות שלכם. להיפך, זו הזדמנות מעולה להפיק את הרווח המקסימלי מהשקיות שלכם, ולייצר חוויית קניה טובה עבור הלקוחות שלכם. מחקרים רבים כבר הראו שאריזות ושקיות משחקות תפקיד חשוב מאד בעיצוב תדמית העסק אצל הלקוחות.

האם ידעתם שחלק גדול מהתדמית של המוצר נבנית עוד לפני שהלקוחות בכלל ראו את המוצר עצמו, רק בזכות הרושם שיצרה השקית או האריזה? שקית מרשימה, יפה, מפנקת, יוצרת תדמית טובה וחוויית קנייה חיובית. שקית לא יפה או פשוטה מידי יוצרת רושם ראשוני שלילי ומבאס, שקשה מאד, ולמעשה בלתי אפשרי למחוק. אפילו אם המוצר שבפנים הוא מדהים!

טיפ מספר 3: אל תישארו מאחור, חשבו היטב על השקיות למשלוח שלכם

שקיות בלדרות פשוטות מידי גורמות נזקים תדמיתיים, וזו עובדה. למעשה, זו דוגמה קלאסית למצב שבו בעלי עסקים משלמים מחיר כבד על טעות קטנה. למרבה המזל קל מאד לפתור את הבעיה – פשוט עוברים לשקיות בלדרות ממותגות ומעוצבות, שגורמות ללקוחות שלכם להתלהב ולהרגיש מיוחדים.

המצב הגרוע ביותר הוא מצב שבו כל המתחרים שלכם משתמשים בשקיות בלדרות מעוצבות וממותגות, וסוחטים עד הסוף את הלימון הרווחי הזה, ואילו אתם משתמשים בשקיות פחות מיוחדות מהמתחרים שלכם. לכן העצה שלנו היא פשוטה: אל תישארו מאחור, והשקיעו בשקיות יפות למשלוח בדואר. אתם רק תרוויחו מהבחירה הזאת.

טיפ מספר 4: בידול באמצעות שקיות למשלוח מוצרים אונליין

דיברנו על כך ששקיות בלדרות ממותגות הן כלי חשוב לשדרוג חוויית הקנייה ולשיפור תדמית המותג שלכם, אבל יש כאן אלמנט נוסף שחשוב לקחת בחשבון: שקיות בלדרות למשלוח מוצרים אונליין הן הזדמנות פז להשגת בידול.

בדיוק כשם שעיצוב החנות הפיזית שלכם מבהיר ללקוחות שלכם מה ההבדל ביניכם לבין המתחרים, כך גם שקיות המשלוחים שלכם יכולות להשיג את אותו האפקט בדיוק.

שקיות למשלוח מוצרים שנרכשו אונליין מנצלות את אפקט המפגש הראשוני על הלקוח, ומספרות ללקוחות מי אתם ומה אתם. מדובר על רווח נקי עבורכם!

טיפ מספר 5: אישור פסיכולוגי לבחירה שביצעו (טוב שבחרתי את המוצר הזה)

כאשר הלקוחות שלכם מקבלים את המוצר שהזמינו בשקית יפה ואיכותית, שגורמת להם להרגיש מיוחדים, קורה משהו חשוב מאד: הם מקבלים אישור פסיכולוגי לכך שהם בחרו במוצר הנכון. הלקוחות מרגישים, בין אם במודע או לא במודע, שהם בחרו טוב, שהם לא סתם זרקו כסף, שהם קנו מוצר איכותי ורציני ששווה את הכסף שלהם. זה הרושם ששקיות בלדרות ממותגות ויפות מצליחות ליצור!

למרבה הצער, כדאי לדעת שגם ההיפך הוא נכון – כאשר המוצר מגיע בשקיות בלדרות מכוערות, או פשוטות מאד, הלקוחות מתחילים לפקפק בבחירה שלהם. הם מרגישים שאולי הם עשו טעות, שאולי הם היו צריכים להזמין מהמתחרים שלכם, כי מוצר שמגיע בשקית מכוערת ועלובה הוא בטח עלוב ומכוער גם הוא. זו מלכודת מסוכנת, וכדאי לעשות הכל כדי להימנע ממנה.

לכן אנחנו תמיד אומרים: האימפקט הפסיכולוגי של שקיות הבלדרות שאתם בוחרים הוא הרבה יותר גדול ומשמעותי ממה שנדמה לכם. הלקוחות שלכם יגיבו באופן רגשי לשקיות האלה.

שקיות למשלוח מוצרים בדואר הן לא רק הזדמנות לשדרוג, הן מהוות גם פוטנציאל לנזק. חשוב לקחת את כל זה בחשבון מראש.

טיפ מספר 6: בחרו באופן חכם ומודע את סוג השקית ואל תזלזלו במגע החומר עצמו

לא רק העיניים רואות, גם היד מרגישה. עבור מוצרים מסויימים, במיוחד אם מדובר על מוצרים מסוג HIGH END, שווה בהחלט להשקיע קצת יותר ולהשתמש בחומרים יוקרתיים יותר עבור השקיות שלכם. ההבדל בתחושה הוא משמעותי, ופותח פער גדול ביניכם לבין המתחרים שלכם, שהסתפקו בשקיות פשוטות יותר. אין לקוח שלא ישים לב לזה. יותר מכך: הלקוחות יופתעו לטובה, ויתרשמו מאד.

טיפ מספר 7: כך הופכים לקוח חד פעמי ללקוח חוזר

כל הדברים שדיברנו עליהם עד עכשיו מצטברים ומובילים למסקנה אחת – לקוח מרוצה הוא לקוח שיקנה מכם שוב. לקוח שנהנה מחוויית קנייה חיובית, אהב את היחס שקיבל, התלהב והתרגש מהאריזה היפה ומהשקית המושקעת, הוא לקוח שירצה להזמין מכם שוב.

זקוקים לשקיות בלדרות איכותיות? מחפשים שקיות למשלוח בדואר? בחברת פלקסופרינט תוכלו למצוא מבחר מרשים של שקיות בלדרות מכל הסוגים, בכל העיצובים, ובהתאמה אישית מלאה.

הצוות המקצועי של פלקסופרינט מציע לכם ידע וניסיון ללא מתחרים, ותוצאות מרהיבות.

עיצובים יפהפיים, איכות הדפסה מושלמת, מחירים תחרותיים, זמני אספקה מהירים וליווי צמוד מהרגע הראשון – אלה הדברים שהופכים את פלקסופרינט לחברה המובילה בישראל בייצור והדפסת שקיות בלדרות ממותגות לחנויות אונליין.

צרו קשר עוד היום לפגישת יעוץ ללא תשלום וללא התחייבות!

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי