שקיות נייר ממותגות – מאיפה מתחילים?

בעלי עסקים רבים זקוקים לשקיות נייר, אבל לא בטוחים איפה להתחיל. יכול להיות שגם אתם מצאתם את עצמכם מתלבטים סביב אותן שאלות – לאיזה מן שקיות נייר אני זקוק? איזה סוג של שקיות נייר מעוצבות יתאימו לעסק כמו שלי? ואיך בכלל כדאי לעצב אותן?

המאמר שלפניכם יעזור לכם לעשות סדר בדברים ויענה על כל על כל השאלות הכי חשובות בנוגע לשקיות נייר ממותגות.

למה לבחור דווקא בשקיות נייר ממותגות?

רוב בעלי העסקים בוחרים להשתמש בשקיות נייר משלוש סיבות עיקריות:

  • המראה האיכותי של השקית
  • סיבות אקולוגיות ותדמיתיות (ועל כך נדבר בהרחבה בהמשך)
  • אפשרויות המיתוג הנרחבות

שקיות נייר מעוצבות  –  למותגי יוקרה אבל בהחלט לא רק

הדפסת שקיות נייר ממותגות היא אחת הדרכים הפשוטות והאפקטיביות ביותר לשדר ללקוחות שלכם שהעסק שלכם מקפיד על סטנדרטים ועל איכות מסוימת.
אם תעצרו לרגע ותתעמקו בעניין תבינו בקלות כי בסופו של דבר, השקית שלכם מדברת בשמכם. היא כמו חלון ראווה שמסתובב ברחוב, ומספר עליכם לכל מי שנתקל בה.
כבעלי עסק, כדאי לכם לשאול – מה הסיפור שהשקית שלי מספרת? האם זה הסיפור הכי טוב שאפשר לספר, או שיש דרכים לשפר אותו? והאם אני יכול לקבל יותר עבור ההשקעה שלי בשקית הזאת?

ברור מאליו שמוצרים יקרים יותר יארזו בשקית נייר ולא בשקית ניילון. אבל גם מוצרים זולים יותר יכולים לשפר את התדמית שלהם, ולתת ללקוח הרגשה יוקרתית ומפנקת, אם השקית שבה ימכרו אותם תהיה איכותית ומפוארת יותר.

מצד העסק – מדובר בהשקעה מינימלית. מצד הלקוח – מדובר בשדרוג משמעותי!

  

הדפסת שקיות נייר – הבחירה האקולוגית

כפי שהסברנו במאמרים קודמים, אי אפשר להתעלם מהדגש ההולך וגדל שהקהל בישראל שם על נושא איכות הסביבה. צרכנים רבים מחפשים היום שקיות נייר, או שקיות העשויות מחומרים מתכלים / ממוחזרים /  מתמחזרים, משום ששמירה על איכות הסביבה היא ערך חשוב עבורם.

בשנים האחרונות המגמה שהתחילה באירופה ובארה”ב הגיעה גם לארץ, ובגלל שמבחינת הלקוחות השקית היא חלק בלתי נפרד מהמוצר, הם כבר לא מוכנים לקבל שקיות “רגילות” עבור מוצרים מסוימים.

ממש לאחרונה החליפה רשת חנויות ירקות אורגניים בבריטניה את כל האריזות והשקיות שלהם ועברו לאריזות מנייר, משום שהלקוחות שלהם כעסו שמותג המזוהה עם אג’נדה ירוקה ומוצרי בריאות מרשה לעצמו להשתמש בשקיות מפלסטיק לא מתמחזר.

האם גם העסק שלכם נמצא במצב דומה? אולי היום התשובה היא “עדיין לא”, אבל מה לגבי העתיד הקרוב? מה מקובל בתחום שלכם, לאן הולך השוק שבו אתם פועלים?


מה הדנ”א של העסק שלכם?

ברור מאליו שהבחירה בשקיות נייר מעוצבות היא חלק בלתי נפרד מהמיתוג של העסק שלכם. אבל כדאי לזכור ששקיות נייר, וכל סוג של שקית למעשה, חייבות לדבר בשפה של המותג שלכם, ולא רק מבחינה עיצובית!

השקיות שלכן חייבות להתחבר מבחינה רעיונית לסוג המוצרים שאתם מוכרים. דמיינו לעצמכם מצב שבו לקוח נכנס לחנות תכשיטים, קונה צמיד יהלומים בשווי עשרת אלפים שקל, ומקבל אותו בתוך שקית גופיה דקיקה מניילון שקוף. האם לדעתכם הלקוח יחזור לאותה חנות בעתיד?

מדובר אולי דוגמה קיצונית, אבל גם מצב קצת פחות קיצוני, שבו ה”אני מאמין” של המוצר שלכם מתנגש עם החומר שממנו עשויות השקיות שלכם, פוגע במיתוג ובתדמית שלכם.

 

מיתוג נרחב לעסק שלכם באמצעות הדפסת שקיות נייר

אחד הדברים שאנחנו רואים בחברת פלקסופרינט הוא שמידי שנה עולה מספר העסקים שבוחרים להשתמש בשקיות נייר מעוצבות. השינוי הזה נובע מההבנה ששקיות נייר ממותגות יוצרות רושם אחר לגמרי אצל הלקוחות – רושם מקצועי, מוקפד, איכותי ויוקרתי יותר.

עם השנים משתכללים גם החומרים שמהם אפשר לייצר את שקיות הנייר, והגימורים שאפשר לבצע עליהן. משום כך השקיות הופכות לפונקציונליות יותר ומתוחכמות יותר.

שקיות נייר מעוצבות בצורה חכמה יכולות להיות חלק ממהלך מיתוגי שלם. אבל חשוב לזכור – כדי לדעת איך להשתמש בצורה הכי מתוחכמת בחומרים הקיימים בשוק, ולייצר שקית שהיא הרבה יותר מסתם שקית, כדאי תמיד לפנות למומחה מנוסה.

הצוות המקצועי על פלקסופרינט מתמחה לא רק בתכנון פתרונות חכמים מבחינה טכנית, אלא גם בעיצוב שקיות נייר מיוחדות, שיש להן אמירה חזקה ונוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה.

 

אילו סוגים של שקיות נייר זמינות כיום?

  •  שקיות נייר מלומנטות – בדרך כלל מתאימות יותר לבוטיקים וחנויות המוכרות מוצרים יוקרתיים. המראה האיכותי, עובי הנייר, והלימנוט יוצרים מראה מרשים שמשדר מסר ברור בנוגע לעסק שלכם.
  • שקיות נייר עם ידית שטוחה או מגולגלת – יכולות להתאים למגוון בעלי עסק, החל מחנויות בוטיק וכלה במסעדות. מכיוון שניתן לייצר סוגים רבים של שקיות נייר מעוצבות (בעובי משתנה ובהדפסה איכותית מאד), ניתן להתאים את השקית באופן ייחודי לעסק שלכם.
  • שקיות נייר קראפט – מתאימות בדרך כלל לעסקים בתחום המזון, מסעדות ועוד.

 

 הדפסת שקיות נייר למאפים ולמוצרי מזון – המילה האחרונה התעשיית המזון

גם בתעשיית המזון, יותר ויותר עסקים בוחרים לארוז את המוצרים שלהם באריזות נייר או להשתמש בשקיות נייר למאפים ולמוצרי המזון האחרים שלהם.

כיום, נייר נותן מענה טכנולוגי טוב הרבה יותר מאשר בעבר. שקיות הנייר למאפים של חברת פלקסופרינט מציעות איכות מעולה בעיצוב מודרני, ומאפשרות לכל בעל עסק למכור מוצרי מזון בנראות יוקרתית שבוודאי משפיעה על המחיר שמשלם הצרכן, תוך כדי שמירה  על כל היתרונות הנדרשים מהשקית כדי שהלקוח יוכל ליהנות מהמוצר באופן מלא.

חשוב לציין כי שקיות נייר כיום יכולות לכלול מגוון פתרונות שמגינים על המוצר מפני מעבר של שומנים או חומרים אחרים מצד אחד ושומרים על טריות המוצר לאורך זמן מצד שני – כך שמלבד הנראות המרשימה שאפשר לספק לכל מוצר, שקית הנייר למאפים מספקת מענה טכנולוגי יעיל ואמין.

איך בוחרים יצרן להדפסת שקיות נייר?

כפי שהסברנו גם במאמרים קודמים, שקיות נייר מעוצבות הן כלי שיווקי חזק, אבל לא כל בתי הדפוס יכולים להדפיס אותן באיכות המתאימה.

בחברת פלקסופרינט, לעומת זאת, פועלות מכונות דפוס מתקדמות ביותר, בין הטובות בארץ.  אנחנו מתמחים בהדפסה פלקסוגרפית איכותית ביותר, עד 8 צבעים, ומשמעות הדבר היא שהלקוחות שלנו נהנים ממוצר באיכות מעולה, ובמחיר תחרותי.

אם אתם מחפשים את המקום הנכון ביותר להדפיס בו שקיות נייר ממותגות לעסק שלכם, צרו קשר היום. צוות המומחים של חברת פלקסופרינט ישמח לעמוד לשירותכם, ולהציע לכם את הפיתרון החכם והמשתלם ביותר עבורכם.

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי