שקיות ממותגות לעסק – איך עושים את זה נכון?

שקיות ממותגות לעסקים הן כלי חשוב ביותר במיתוג של כל עסק. למעשה, כל עסק זקוק לשקיות ממותגות שישמשו לא רק כשקית נשיאה, אלא גם ככלי שיווקי ומעצב תדמיתי.

בין אם מדובר על שקיות נייר מעוצבות או שקיות ממותגות לעסקים מחומרים אחרים (ניילון, אלבד, ועוד) – שקיות ממותגות לעסקים משפיעות באופן משמעותי על התדמית של העסק בעיני הלקוח, ועל חוויית הקנייה.

זקוקים לשקיות ממותגות לעסק? לפני שאתם מזמינים שקיות לעסקים, כדאי לכם לקרוא את העצות של הצוות המקצועי של חברת פלקסופרינט:

אל תשתמשו בשקיות חלקות, או בשקיות גופיה עם לוגו קטן בלבד:

האם שמתם לב שאף אחד לא משתמש יותר בשקיות ניילון חלקות? נסו לחשוב – מתי בפעם האחרונה נכנסתם לחנות וקיבלתם את המוצר שלכם בשקיות ניילון פשוטה (שקית גופיה)? סביר להניח שאתם לא מצליחים לזכור מתי זה קרה, ובצדק! שקיות ניילון “בסגנון של פעם” משמשות היום אך ורק למוצרים פשוטים מאד: כדי לארוז 10 פיתות, או כדי לשים מוצרים מתכלים בתוך אריזת קרטון. כל שאר המוצרים נארזים בשקיות ממותגות לעסקים. והסיבה לכך היא פשוטה: שקית חלקה משדרת ללקוח שהמוצר שבפנים הוא מוצר בסיסי מאד, ששווה כמה שקלים בלבד.

הדפסה איכותית על שקיות היא מהלך שיווקי לכל דבר:

בגלל ששקיות לעסקים הן כלי שיווקי לכל דבר, חשוב מאד לבצע הדפסה על שקיות רק אצל מומחים שמשתמשים במכונות הדפוס המתקדמות ואיכותיות ביותר. זה טוב ולגיטימי לצמצם עלויות, ויש כל מיני דרכים לחסוך במחיר השקית לעסקים (אתם מוזמנים להתייעץ עם המומחים של פלקסופרינט – אנחנו יודעים בדיוק איך להשיג את המחיר הכי טוב עבור הלקוחות שלנו). אבל על תחום אחד ממש לא כדאי לכם להתפשר: על איכות ההדפסה.

הדפסה באיכות נמוכה גורמת נזק תדמיתי של ממש לעסק שלכם, וגורמת לשקית להיראות מיושנת וזולה. האם זו התדמית שאתם רוצים עבור העסק שלכם? כמובן שלא. מסיבה זו, חשוב לערוך סקר שוק ולבחור בחירה חכמה. בחברת פלקסופרינט, לדוגמה, תמצאו את אחת ממכונות הדפוס המתקדמות והמשתלמות בעולם. כאן תוכלו להדפיס שקיות לעסקים באיכות מדהימה, עד 8 צבעים, בדיוק יוצא דופן.

כשאתם עורכים סקר שוק, אל תשכחו לשאול את השאלות הנכונות על השקיות לעסקים:

בתי דפוס רבים מציעים הדפסה על שקיות, וכל מיני יצרנים קטנים ולא מוכרים ישמחו לייצר עבורם שקיות לעסקים ושקיות ממותגות לעסקים. אבל איזה מן מוצר תקבלו בסוף? לפני שאתם מתחייבים לקנות שקיות, כדאי לשאול:

– כמה שנות ניסיון יש לבית הדפוס?

– האם יש להם ניסיון ספציפי בייצור והדפסת שקיות לעסקים? איזה מן שקיות לעסקים?

– מי הלקוחות של בית הדפוס? האם הם מייצרים עבורם שקיות נייר מעוצבות ושקיות ניילון ממותגות?

– אילו מן מכונות דפוס יש להם? מכונות איכותיות, או מכונות מיושנות?

– האם יש בבית הדפוס הזה צוות שיכול לספק מענה לכל שלבי העבודה? לעצב שקיות ממותגות לעסקים, לייצר שקיות לעסקים, ולספק גם שירותי אחסון והובלה, לפי הצורך? או שמצפים מכם להסתדר לבד?

בפלקסופרינט, לדוגמה, אנחנו מטפילם בלקוחות שלנו מהשנייה הראשונה, ונותנים להם מענה מקיף, של 360 מעלות. אבל רוב בתי הדפוס שעוסקים בהדפסה על שקיות לא נותנים שירות כזה…

עיצוב חכם ומודרני של השקית יכול להקפיץ את המכירות:

שקית היא רק שקית? ממש לא… אחרי 40 שנות ניסיון בשטח, אנחנו יכולים להבטיח לכם דבר אחד: השקית שתבחרו תשפיע באופן משמעותי על התדמית שלכם ועל המכירות שלכם. למה? משום שסופו של יום, השקית הופכת לאחד המייצגים הכי משמעותיים של העסק שלכם.

יכול להיות שיש לכם חנות מדהימה, מושקעת ויפהפיה, אבל בסופו של דבר הלקוח לא הולך הביתה עם כל החנות שלכם… הוא הולך הביתה עם השקית שנתתם לו.

השקית הופכת להיות השגריר שלכם, היא הופכת להיות חלון ראווה קטן. השקית היא זו שתמשיך “לדבר” עם הלקוח שלכם, ועם כל מי שהלקוח הזה יפגוש בדרך!

הייתם מוכנים שמי שמייצג אתכם יהיה לבוש בצורה מרושלת, יראה לא טוב, ויקרין תדמית לא מקצועית? כמובן שלא. בדיוק מהסיבה הזאת חשוב לוודא שהשקית שלכם נראית הכי טוב שאפשר: יפה, מדויקת, מתוחכמת, ומעוצבת עם סטייל. שקית שגורמת לאנשים להסתקרן, להתעניין, ולהתפעל.

שימו לב מה עושים בחו”ל:

אם אתם לא מכירים מקרוב את הטרנדים בתחום עיצוב השקיות בחו”ל, כדאי לכם להיעזר במעצב שקיות ממותגות מקצועי שנמצא תמיד עם האצבע על הדופק. המומחים של פלקסופרינט, לדוגמה, נוסעים באופן קבוע לתערוכות וכנסים בחו”ל כדי לראות מה חדש בתחום, ומביאים ארצה את החומרים והעיצובים הכי טובים והכי מיוחדים. ככה, הלקוחות של פלקסופרינט נמצאים תמיד צעד אחד לפני המתחרים שלהם…

תנו למומחה שמבין בעיצוב מוצרים תלת מימדיים לעצב לכם את השקית:

האם ידעתם שכדי לעצוב שקיות ואריזות, צריך הכשרה מיוחדת? לא מספיק להיות מעצב גרפי עם רעיונות מגניבים. צריך גם הבנה עמוקה בחומרי הגלם שמייצרים את השקית, ובהדפסה על שקיות ועל מוצרים תלת מימדיים. לא כל עיצוב מתאים לשקיות, שקיות מעוצבות לעסקים דורשות ידע ספציפי.

חשוב לקחת בחשבון גורמים כמו נפח, סוג החומר, טכנולוגיית ההדפסה, ועוד. בפלקסופרינט תוכלו למצוא צוות מומחים שמתמחה בעיצוב שקיות ממותגות והדפסה על שקיות מכל הסוגים. הצוות ילווה אתכם מהרגע הראשון, ועד לרגע שבו תחזיקו ביד את המוצר המוגמר.

שקיות נייר מעוצבות הן אחד הטרנדים הכי חשובים כרגע:

האם העסק שלכם משתמש בשקיות נייר לעסקים? וליתר דיוק – שקיות נייר מעוצבות? אם התשובה היא לא, אנחנו ממליצים לכם לחשוב ברצינות על האופציה הזאת. לא כדאי לוותר לגמרי על שקיות ניילון/פלסטיק לעסקים, משום שגם להן יש כמה יתרונות חשובים מאד (ששקיות נייר לא יכולות להחליף). אבל אין ספק ששקיות נייר מעוצבות הן אחד מהמוצרים המבוקשים בשוק כרגע. אם אתם זקוקים לייעוץ והכוונה, אתם מוזמנים ליצור קשר עם הצוות של פלקסופרינט, ולקבל הצעה משתלמת לשקיות נייר מעוצבות ויפות, בהדפסה באיכות גבוהה.

אם אתם זקוקים לשקיות לעסקים מכל סוג, שקיות ממותגות לעסקים, שקיות נייר מעוצבות, שקיות ניילון ממותגות ועוד – כדאי לכם לדבר עם המומחים של פלקסופרינט. בחברת פלקסופרינט תמצאו הדפסה על שקיות באיכות מדהימה, במחירים משתלמים, ובזמני אספקה מהירים. צרו קשר עוד היום, לשיחת יעוץ ללא עלות!

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי