שקיות עומדות (דויפאק)

שקיות דויפאק, המכונות גם “שקיות עומדות” הן שקיות בעלות תחתית המאפשרת לשקית לעמוד באופן עצמאי על המדף. השקיות עשויות בדרך כלל מכמה שכבות של חומרים שונים, המחוברים ביניהם בלמינציה.

לכל אחת מהשכבות יש מאפיינים טכנולוגיים שונים, והשילוב ביניהן הוא שמאפשר לשקית להגן על המוצר בצורה האידיאלית, ולהאריך את חיי המדף שלו. לפי הצורך, ניתן לייצר שקיות דויפאק (שקיות עומדות) עם “חלון” שקוף, המאפשר ללקוחות לראות את תוכן השקי (אלמנט מקדם מכירות!). ניתן לייצר גם שקיות עומדות שקופות, וגם שקיות עומדות אטומות, והכל לפי הצורך ולפי מאפייני המוצר.

שקיות עומדות (דויפאק) - שקיות ניילון ממותגות

שקיות דויפאק (שקיות עומדות) נחשבות למוצר מוביל בתחום האריזה הגמישה, ואהובות מאד על הצרכנים בזכות נוחות השימוש ויכולת ההעמדה על המדף. השקיות מספקות חוויית שימוש מעולה, ומתאימות במיוחד לאריזת מוצרים הרגישים לאור, לאוויר וללחות, כגון: קרוטונים, שקדי מרק, ממתקים, אבקת סוכר, קפה, פריכיות, קטניות, תבלינים, ועוד.

שקיות דויפאק אהובות מאד גם על בעלי עסקים, מכיוון שהן מעניקות פיתרון אריזה גמיש ואיכותי שמגן על המוצרים וניתנות להתאמה אישית מלאה.

בין השאר נוכל לייצר עבורכם:

חברת פלקסופרינט היא אחת החברות המובילות בארץ בייצור פתרונות אריזה למזון. מזה 40 שנה, אנו מספקים שירותי אריזה ועיטוף לחברות בוטיק ולמפעלי המזון המובילים במשק. בזכות מכונות הייצור והדפוס המתקדמות שבמפעלנו, נוכל לספק לכם שקיות עומדות באיכות גבוהה, תוצרת הארץ, במחירים תחרותיים, ובזמני אספקה מהירים!

היתרונות הם רבים. ראשית כל – ישנם מוצרים שאפשר לארוז רק בשקיות דויפאק. שקיות דויפאק אלומיניום הן דוגמה מצויינת – אלה שקיות עם שכבה מטאלית שמעניקות בידוד והגנה הכרחיים עבור מוצרי רגישים לחמצן ולאור. למעשה, אלה השקיות היחידות שיכולות שיכולות להגן כמו שצריך על מוצרים מסויימים.
בנוסף, מדובר על שקיות גמישות וקלות משקל, ומכאן שגם עלות ההובלה תהיה נמוכה יותר. העובדה שאפשר להוסיף להן סגירת זיפר הופכת את השקיות האלה למושלמות עבור משפחות וילדים קטנים. מה נוח יותר מאשר שקית לסגירה חוזרת? וכמובן – העיצוב.

שקיות דויפאק (שקיות עומדות) נראות מעולה, גם בחנות וגם על המדף, ומקדמות את תדמית העסק שלכם.

חברת פלקסופרינט מתמחה במגוון סוגים של אריזות למזון, החל משקיות וויקט לאריזה אוטומטית וכזה בשקיות מחוררות לחקלאות. בכל המקרים סוג השקית מותאם לסוג המזון שנארז בה, וכמובן שהשקית חייבת להיות מותאמת לסוג המזון ולמאפיינים הכימיים והפיזיקליים שלו. המקרים שבהם כדאי ומומלץ להשתמש דווקא בשקיות עומדות (שקיות דויפאק) הם מגוונים.

אם מדובר על מזון רגיש לאור או לחמצן, מזון שזקוק לשכבת הגנה נוספת (חומר מטלי), מוצרים בתפזורת שזקוקים לסגירה מחודשת, מוצרי תעשייתיים ומוצרי קוסמטיקה – כל אלה נארזים לעיתים קרובות בשקיות דויפאק מכיוון שרק שקיות למינציה, המורכבות משכבות של חומרים המותאמים ספיציפית לתכולה, עומדות בקריטריונים הטכנולוגיים הנדרשים.

בתחום המזון, שקיות דויפאק הן פיתרון פופולרי לאריזת מוצרים כמו קפה, תבלינים, קרוטונים, עדשים, חטיפים, מיצים, מזון לתינוקות ומזון לבעלי חיים.

בתחום הקוסמטיקה שקיות דויפאק מתאימות למוצרי יופי, קוסמטיקה, היגיינה, קרמים ועוד.

מכיוון שהשילוב המדויק של שכבות הלמינציה נבחר לפי החומר הנארז, ניתן להתאים את שקיות דויפאק התאמה אישית מלאה!

פלקסופרינט מצטיינת בייצור שקיות דויפאק (שקיות עומדות) באיכות גבוהה, בהדפסה יפהפיה, ובהתאמה אישית. השילוב בין ידע טכני ליכולות הדפסה גבוהות במיוחד נותן לעסקים שבוחרים שבוחרים לעבוד עם פלקסופרינט יתרון משמעותי: הצוות שלנו יודע בדיוק איך לייצר שקיות דויפאק (שקיות עומדות) שבולטות לטובה על המדף, ומסייעות לבעלי העסקים למצב את עצמם בצורה חכמה.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי