מוכרים און ליין? זה הזמן להתקדם לשקיות בלדרות ממותגות לחוויה מושלמת

עולם המכירות אונליין רותח ממש, וסביר להניח שגם העסק שלכם נכנס לזירה. הקפיצה האדירה שביצע שוק המכירות און ליין מאפשרת לעסקים לפרוץ קדימה, להגיע ללקוחות שקודם לא היו זמינים עבורם, ולמתג את עצמם בצורה חדשה ואפקטיבית יותר.

כדי לפעול בזירת האונליין, עסקים זקוקים קודם כל לאתר אינטרנט, כמובן. הדבר החשוב השני שעסקים שמוגרים און ליין צריכים הוא שקיות בלדרות ממותגות, שישלימו את חוויית הקנייה.

מחפשים שקיות לחנות מקוונת? הגעתם למקום הנכון!

חברת פלקסופרינט מציעה לא סתם שקיות בלדרות רגילות וחלקות, אלא שקיות בלדרות ממותגות, יפהפיות, בהדפסה איכותית שתגרום ללקוחות שלכם להתלהב ולהתרגש.

יכול להיות שאתם עדיין שואלים את עצמכם אם כדאי להשקיע בשקיות בלדרות ממותגות ושקיות בלדרות מעוצבות. אולי אפשר להסתפק בשקיות בלדרות חלקות רגילות?

התשובה היא פשוטה: שקיות בלדרות ממותגות הן מקדם מכירות אדיר, שמחזיר פי כמה וכמה את ההשקעה שלכם.

אם אתם מסתפקים בשקיות בלדרות חלקות ורגילות, אתם פוגעים בסיכויי ההצלחה שלכם, ומפספסים הזדמנות מיתוגית חשובה…

למה בעצם כל כך חשוב לבחור בשקיות למשלוחים און ליין בעיצוב הנכון? מה הכוח של שקית בלדרות מעוצבת? 

שקיות בלדרות ממותגות יוצרות ציפייה

דמיינו את הסצנה: הלקוחות שלכם הזמינו מכם מוצר, והנה הוא מגיע סוף כל סוף בדואר. הם אוספים את החבילה, ו…מה קורה עכשיו? כדאי שתדעו שלשניות הספורות האלה שבהן הלקוח מחזיק ביד את שקית המשלוחים, ועדיין לא פתח אותה, יש חשיבות גדולה. אלה בדיוק הרגעים שבהן הציפייה נבנית, וההתלהבות מתחילה לבעבע… שקיות משלוחים לחנויות און ליין שמעוצבות בצורה חכמה מעצימות את ההתלהבות הזאת, ומנצלות אותה כדי לקדם את נאמנות הלקוח למותג. הן מעוררות סקרנות והתרגשות, ומתחילות בצורה הכי טובה שאפשר את המפגש של הלקוחות עם המוצר הפיזי.

שקית בלדרות מעוצבת מלהיבה את הלקוח

דמיינו לעצמכם את המבט של הפנים של הלקוחות אם הם יראו שקית פשוטה, לא מלהיבה במיוחד, וסתמית. איך זה יגרום להם להרגיש? איזו מן דעה תהיה להם על החנות שלכם? איזו מן דעה תהיה להם על המוצר שבפנים?

מחקרים רבים נערכו בעניין, והתשובה היא ברורה: שקיות בלדרות ממותגות ומעוצבות משדרגות משמעותית את חוויית הקנייה של הלקוח ואת התדמית של העסק. הן מלהיבות את הלקוח, וככה מתחילים את המכירה ברגל ימין! ככה גורמים ללקוח להרגיש שמשקיעים בו ומפנקים אותו!

שקית בלדרות ממותגת מקפיצה את התדמית של העסק באופן משמעותי

שקיות בלדרות ממותגות הן כמו בגד יפה, או כמו עיצוב מרשים של האתר שלכם – יש להן אפקט עצום. התדמית של עסק שמשתמש בשקיות און ליין מעוצבות ויפות נהנית משדרוג משמעותי.

שקיות בלדרות עם לוגו הפכו לשקיות הבסיס 

עסקים רבים כבר לא משתמשים בשקיות בלדרות חלקות, משום שהם מרגישים שהם יכולים להשיג תוצאות טובות יותר בעזרת שקיות און ליין ממותגות. והם צודקים! שקיות בלדרות חלקות הן מאד פונקציונליות, אבל הן לא מספיק מיוחדות. הן לא מייצרות את סוג ההתלהבות וההתרגשות שאפשר לקבל עם שקיות בלדרות מעוצבות

שקיות לחנויות מקוונת הן חלון הראווה של העסק הדיגיטלי שלכם

האינטראקציה שלכם עם הלקוחות מתחילה באתר שלכם, וסביר להניח שהשקעתם ובניתם אתר יפה שמשדר ללקוחות שלהם את המסר הנכון.

מה השלב הבא?

מרגע שהלקוחות ביצעו את הרכישה, נקודת המפגש הבאה היא כאשר החבילה ששלחתם מגיעה. וזה רגע מכריע.

שקיות בלדרות הן קצת כמו בליינד דייט

למה הכוונה? כשהלקוחות מזמינים מכם מוצר, יש להם ציפיות מסוימות על בסיס מה שכבר ראו באתר, אבל האמת היא שהם לא בדיוק יודעים מה יגיע אליהם בפועל. הם לא יודעים למה לצפות. הם מתרגשים מצד אחד, ולא רוצים להתאכזב מצד שני…

וכאן מגיעה שאלת השאלות: איך אתם מתכוונים להלביש את העסק שלכם לקראת הדייט הראשון עם הלקוח? איך יראה הבליינד דייט הזה, המפגש הראשון והמלא ציפיות בין העסק שבניתם בעשר אצבעות, לבין הלקוחות? ובמילים אחרות – איך תראה שקית הבלדרות שלכם? זכרו: שקיות בלדרות ממותגות הן אלה שיוצרות את הרושם הראשון!

זה הדבר הראשון שהלקוחות רואים, עוד לפני שהם פותחים את החבילה. ואתם יכולים להיות בטוחים שלמפגש הראשון הזה יש השפעה מכרעת על התדמית של העסק שלכם, ועל הרושם שמפתחים הלקוחות.

שקיות לחנויות און ליין מזמינים אצל מומחים בלבד 

סביר להניח שברור לכם עד כמה חשוב לבחור שקיות בלדרות ממותגות יפות ומתאימות. אז מה השלב הבא? השלב הבא הוא לפנות ליצרן הנכון, שידע לתת לכם פתרונות חכמים ומשתלמים.

אם אתם זקוקים לשקיות למשלוחים און ליין, תנו לצוות המקצועי של פלקסופרינט להציע לכם פיתרון איכותי ומשתלם. בפלקסופרינט תמצאו שקיות לאיקומרס מכל הסוגים ומכל החומרים, שמתאימות לצרכי העסק הספציפי שלכם.

שקית בלדרות מעוצבת היא כלי שיווקי חשוב, והצוות המקצועי של פלקסופרינט יעזור לכם למצות את הכלי הזה עד תום.

מזה 40 שנה שחברת פקלסופרינט מתמחה בכל סוגי פתרונות האריזה ושקיות הנשיאה. בין אם אתם מחפשים שקיות בלדרות ממותגות או שקיות בלדרות עם לוגו, בפלקסופרינט תמצאו שקיות איכותיות, יפהפיות, בעיצובים מרהיבים ובאיכות הדפסה מושלמת (אחת הטובות בארץ!).

בפלקסופרינט אנחנו מציעים ליווי מהשנייה הראשונה, ידע טכני נרחב, עיצובים בלתי נשכחים, זמני אספקה מהירים, ופתרונות חכמים לכל סוגי העסקים.

צרו קשר עוד היום, וקבעו פגישת ייעוץ ללא התחייבות!

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי