כל מה שרציתם לדעת על שקיות ניילון ממותגות

אין עסק שלא זקוק לשקיות ניילון ממותגות. אבל לפני שיוצאים לדרך ומבצעים הזמנה, ישנם כמה דברים שחשוב מאד לדעת על שקיות ניילון ממותגות לעסקים:

איזה סוגים של שקיות ניילון ממותגות קיימים בשוק?

בוודאי יצא לכם לראות שקיימות בשוק כל מיני שקיות ניילון ממותגות שנראות ומרגישות קצת אחרת. הסיבה לכך היא שהיום קיים מגוון אדיר של חומרי גלם לייצור שקיות פלסטיק ממותגות.

חומר פופולרי אחד, לדוגמה, הוא HDPE. שקיות ניילון ממותגות (או שקיות פלסטיק ממותגות) מ-HDPE מתאפיינות במראה איכותי. העובי והחוזק שלהן מאפשרות לשקית לשאת משקל גבוה יותר, והלקוחות מרוצים משום שהשקית חזקה ונראית מרשימה.

ישנם גם סוגים נוספים של שקיות ניילון ממותגות. לדוגמה: שקיות ממותגות מ-LDPE. אלה שקיות דקות יותר, שמתאימות לסוגים שונים של חנויות ותעשיות.

לא בטוחים מה השקית הכי מתאימה עבורכם? אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום עם הצוות המקצועי של חברת פלקסופרינט, ולתאם שיחת ייעוץ ללא התחייבות. נשמח להתאים לכם שקיות ניילון ממותגות מושלמות לעסק שלכם!

שקיות דאפי - פלקסופרינט

שקיות ניילון ממותגות – מה הכי כדאי?

אין תשובה פשוטה לשאלה הזאת, משום שהשקית שהכי כדאי לכם לבחור היא השקית שמתאימה באופן ספציפי לעסק שלכם. שקית שמתאימה לחנות למוצרי חשמל היא לא השקית שתתאים למכולת, ושקית שתתאים לאריזת מוצרי קוסמטיקה היא לא השקית שתתאים לחקלאים.

כאשר בוחרים שקיות ניילון ממותגות לעסק שלכם, צריך לקחת בחשבון מספר גורמים חשובים:

  • החומרים שמהם עשויה השקית: מאיזה סוג פלסטיק כדאי לייצר את שקיות הניילון הממותגות שלכם? מה הכי כדאי והכי משתלם ספציפית עבורכם?
  • העובי: האם אתם זקוקים לשקיות ניילון ממותגות עבות במיוחד? או אולי דווקא דקות במיוחד?
  • השימוש והדרישות הספציפיות של המוצר הנארז: האם המוצר שאתם אורזים בשקיות ניילון ממותגות זקוק להגנה מיוחדת? האם השקית צריכה להיות עשויה מחומרים מיוחדים? או שאתם מחפשים פשוט שקית נשיאה?

אל תזדרזו להזמין  – כדאי לכם קודם להתייעץ עם איש מקצוע, שיעזור לכם להבין מהן שקיות הניילון הממותגות המתאימות ביותר עבור העסק שלכם והמוצר שלכם. מקצוענים אמיתיים, כמו חברת פלקסופרינט, ידעו גם להציע לכם איך לקבל את המקסימום מהשקית שלכם, איך לחסוך במקומות הנכונים,  ועל מה לא כדאי להתפשר.

הדפסה על שקיות ניילון – דברים שכדאי לקחת בחשבון

שני הדברים הכי חשובים שצריך לקחת בחשבון בהדפסה על שקיות ניילון הם:

  • איכות מכונות הדפוס: ישנם כל מיני בתי דפוס בישראל. אבל בואו נהיה כנים לרגע: לא כולם יכולים להדפיס מוצרים באיכות גבוהה… כדי להדפיס מוצרים באיכות גבוהה, צריך מכונות דפוס מצוינות. והמציאות בשטח היא שבתי דפוס רבים עדיין משתמשים במכונות דפוס מיושנות…

בפלקסופרינט, לעומת זאת, תוכלו למצוא את אחת ממכונות הדפוס המתקדמות בעולם! כאן תוכלו להדפיס באיכות מדהימה (בין הטובות בארץ), עד 8 צבעים, בשיטה חכמה המבוססת על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר.

  • דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון בהדפסה על שקיות ניילון הוא מידת ההתאמה בין החומר שממנו עשויה השקית, לשיטת ההדפסה: כאשר מבצעים הדפסה על שקיות ניילון, חשוב להשתמש בטכניקות עבודה מתאימות, על מנת לוודא שההדפסה תושלם בצורה נכונה. טעויות בשלב זה עלולות לגרום לנזקים: צבע שנמרח, הדפסה לא מדויקת, טעויות בגוונים, ואפילו שקיות הרוסות! כשזה מגיע להתאמה בין חומרים והדפסה על שקיות ניילון, אין תחליף לניסיון אמיתי. לחברת פלקסופרינט יש ניסיון של למעלה 40 שנה, ולקוחות שעובדים איתנו כבר שנים ארוכות. הצוות שלנו מורכב ממקצוענים אמיתיים, שיודעים שהדפסה על שקיות ניילון זה לא משחק ילדים.

הדפסת שקיות ממותגות – לא כל אחד יכול

כפי שבוודאי הבנתם ממאמר זה, לא כל אחד יכול להדפיס שקיות פלסטיק טובות. הדפסת שקיות ממותגות דורשת ידע מקצועי רב, ידע טכני, הכרות עם חומרי הגלם, ועוד.

  • הדפסת שקיות ממותגות דורשת הכרות עם חומרי הגלם, כדי לדעת איזה חומרים יתאימו לשקיות של כל עסק ספציפי
  • הדפסת שקיות ממותגות דורשת ידע טכני רב, על מנת לעצב בצורה נכונה את השקית
  • הדפסת שקיות ממותגות דורשת ידע עיצובי
  • הדפסת שקיות ממותגות דורשת מכונות דפוס מתקדמות ואיכותיות, שמבטיחות תוצאות יפות ואיכותיות

אל תתפשרו – צרו קשר עוד היום עם חברת פלקסופרינט, ותוכלו לקבל שקיות ניילון ממותגות ושקיות פלסטיק ממותגות יפות ואיכותיות עבור העסק שלכם.  ואל תשכחו – בחברת פלקסופרינט המחירים הם משתלמים, וזמני האספקה הם מהירים!

 

 

זקוקים להצעת מחיר? נשמח לעזור.
צרו קשר עוד היום:  054-5222802 (ז’קלין, רכזת המכירות של פלקסופרינט), ותוכלו לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר משתלמת.

להתאמת שקיות ממותגות לעסק

צרו קשר בטלפון 03-3967999 או באמצעות הטופס באתר ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

איך אפשר לעזור?

נשמח שתמלאו את הפרטים הבאים ונציג שלנו יחזור אליכם ואליכן בהקדם האפשרי